- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КОЛЕГІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
РІШЕННЯ
02.04.2013 № 6
Про стан виконавської дисципліни та дотримання вимог Законів України "Про звернення громадян" і "Про доступ до публічної інформації"
( Рішення оголошено до виконання згідно з Наказом Державної служби
України з надзвичайних ситуацій
№ 123 від 08.04.2013 )
Розглянувши інформацію про стан виконавської дисципліни та дотримання вимог Законів України
"Про звернення громадян" і
"Про доступ до публічної інформації" , Колегія відзначає впровадження в створеній Указом Президента України від 24 грудня 2012 р.
№ 726 Державній службі України з надзвичайних ситуацій системи документообігу, контролю виконання актів та доручень, розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації.
Вжитими комплексними заходами впродовж першого кварталу 2013 року в апараті ДСНС забезпечено виконання у встановлені строки 2 тис. 29 актів та доручень Президента України, планів організації виконання законів України, актів та доручень Кабінету Міністрів України, наказів ДСНС.
Найбільший обсяг контрольних документів виконано - Департаментом реагування на надзвичайні ситуації - 263 (13%), Департаментом запобігання надзвичайним ситуаціям - 251 (12%), Департаментом економіки і фінансів - 231 (11%), Управлінням міжнародного співробітництва - 221 (11%), Департаментом організації заходів цивільного захисту - 201 (10%), Департаментом ресурсного забезпечення - 172 (8%), Юридичним управлінням - 144 (7%), Відділом зв'язків із засобами масової інформації та роботи з громадськістю - 135 (7%), Адміністративним департаментом - 132 (7%), Департаментом персоналу - 123 (6%), Режимно-таємним сектором - 40 (2%), Управлінням гідрометеорології - 27 (1%).
В апараті ДСНС опрацьовано 6 тис. 143 одиниці вхідної та 2 тис. 865 - вихідної кореспонденції (за відповідний період 2012 року 7 тис. 319 та 3 тис. 31 зменшення відповідно на 19% та 16%).
Загальна кількість звернень громадян до ДСНС України зменшилась на 30% (з 537 до 376). Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни.
Найчисельнішими за кількістю продовжують залишатися звернення з питань запобігання надзвичайним ситуаціям техногенного характеру та пожеж - 103, або 27% від загальної кількості (за відповідний період 2012 року - 102).
Найбільший обсяг звернень громадян розглянуто: Департаментом запобігання надзвичайним ситуаціям - 103 (27%), Департаментом ресурсного забезпечення - 63 (17%), Департаментом персоналу - 41 (11%), Департаментом реагування на надзвичайні ситуації - 40 (11%), Департаментом економіки і фінансів - 31 (8%), Департаментом організації заходів цивільного захисту - 18 (5%), Юридичним управлінням - 14 (4%).
Відповідно до Закону України
"Про доступ до публічної інформації" розглянуто у встановленому порядку 44 інформаційних запитів, з них 18 - від засобів масової інформації (у 2012 році - 69, зменшення на 36%).
................Перейти до повного тексту