- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
АУДИТОРСЬКА ПАЛАТА УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
Про Методичні рекомендації щодо розробки робочих програм постійного удосконалення професійних знань аудиторів
Керуючись Законом України "Про аудиторську діяльність" від 22.04.93 р.
№ 3125-XII (зі змінами й доповненнями), відповідно до вимог
Положення про постійне удосконалення професійних знань аудиторів України , затвердженого рішенням Аудиторської палати України від 31.05.2007 р. № 178/5 (зі змінами й доповненнями), з метою організаційного забезпечення роботи Аудиторської палати України, Аудиторська палата України
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Методичні рекомендації щодо розробки робочих програм постійного удосконалення професійних знань аудиторів (додаються).
2. Секретаріату Аудиторської палати України забезпечити оприлюднення цього рішення.
Голова Аудиторської палати України |
І.І. Нестеренко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Аудиторської
палати України
28.02.2013 № 265/8
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо розробки робочих програм постійного удосконалення професійних знань аудиторів
1. Загальний розділ
1.1. Метою Методичних рекомендацій щодо розробки робочих програм постійного удосконалення професійних знань аудиторів (далі - рекомендації) є унормування змісту, обсягу, послідовності та організаційних форм здійснення постійного удосконалення професійних знань аудиторами.
1.2. Робоча програма постійного удосконалення професійних знань аудиторів є нормативним документом Аудиторської палати України, що розробляється для кожної теми та затверджується Аудиторською палатою України.
2. Структура та зміст робочої програми за темою
2.1. Структура робочої програми за темою.
Робоча програма розробляється за такою структурою:
1. Вступ.
2. Тематичний план теми.
3. Зміст теми.
4. Плани лекцій та практичних занять.
5. Самостійна робота аудиторів.
6. Консультативна робота.
7. Система контрольного тестування.
8. Рекомендована література (основна і додаткова).
2.2. Зміст розділів робочої програми:
2.2.1. Вступ.
У цьому розділі робочої програми наводяться мета, завдання та предмет теми відповідно до її змісту, чітко визначається, що повинен знати та вміти аудитор після опанування теми.
2.2.2. Тематичний план теми містить розподіл часу за формами занять (очна та дистанційна) і видами занять відповідно до робочого плану.
Розділи теми |
Кількість годин |
Очна форма |
Дистанційна форма |
Л |
П |
К |
СР |
Л |
П |
К |
СР |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом годин |
|
|
|
|
|
|
|
|
__________
Примітка.
Л - лекції.
П - практичні заняття.
К - консультації.
СР - самостійна робота.
2.2.3. У розділі "Зміст теми" надається коротка анотація кожного розділу теми з висвітленням основних понять, характеристик, ознак та інших елементів, які розкривають зміст матеріалу.
2.2.4. У розділі "Плани лекцій та практичних занять" наводиться орієнтовний перелік питань, які виносяться на лекційні та практичні заняття.
Лекція - це логічно вивершений, науково обґрунтований і систематизований виклад певного наукового або науково-методичного питання, ілюстрований, у разі потреби, засобами наочності та демонстрацією дослідів.
Лекція має охоплювати все нове, що є в законодавчих актах, у літературі, проявляється на практиці, висвітлювати динаміку змін та деякі суперечливі питання. При викладанні лекційного матеріалу можуть вводитися елементи науково-дослідної роботи самого лектора, лекція повинна мати проблемний характер.
................Перейти до повного тексту