- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ ВІД НЕЩАСНИХ
ВИПАДКІВ НА ВИРОБНИЦТВІ ТА ПРОФЕСІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
25.12.2012 № 59
Про схвалення Концепції оптимізації організаційних функцій та структури робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України на 2013 - 2016 роки
1. Схвалити Концепцію оптимізації організаційних функцій та структури робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України на 2013 - 2016 роки (далі - Концепція), що додається.
2. Виконавчій дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України при розробці щорічних програм робіт Фонду враховувати засади Концепції.
3. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на виконавчу дирекцію Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.
Голова правління |
Б. Райков |
Додаток
до постанови правління
Фонду соціального
страхування від нещасних
випадків на виробництві
та професійних
захворювань України
25.12.2012 № 59
КОНЦЕПЦІЯ
оптимізації організаційних функцій та структури робочих органів виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань україни на 2013 - 2016 роки
I. Загальні положення
Соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання є важливою складовою соціального захисту населення. Саме в умовах трансформації економічних чинників суспільства відповідне соціальне страхування забезпечує не тільки грошові виплати у разі настання страхового випадку, а й створює правові та економічні умови для стимулювання ефективної праці.
Світовий досвід показує, що життєздатність такої системи базується на існуванні зрілої соціальної політики, яка є однією зі складових економічної політики, одночасно виступаючи гарантом забезпечення ефективної реалізації цілей інших складових економічної політики, а також забезпечення соціального захисту тих верств населення, які потребують саме захисту, підтримки з боку всього суспільства.
Основними завданнями соціального страхування від нещасного випадку на виробництві є:
соціальний захист потерпілих на виробництві від нещасних випадків або професійних захворювань;
відшкодування шкоди застрахованим і членам їх сімей;
відновлення здоров'я та працездатності потерпілих на виробництві від нещасних випадків або професійних захворювань;
проведення профілактичних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, запобігання нещасним випадкам на виробництві, професійним захворюванням та іншим випадкам загрози здоров'ю застрахованих, викликаним умовами праці.
Розробка, схвалення і реалізація Концепції оптимізації організаційних функцій та структури робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України обумовлені необхідністю удосконалення менеджменту організаційної діяльності системи органів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі - Фонд) з метою сталого виконання завдань в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання.
Реалізація Концепції оптимізації організаційних функцій та структури робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України розрахована на 2013 - 2014 роки.
II. Мета Концепції
Основною метою Концепції є подальша розробка та запровадження таких заходів:
переорієнтування функцій та структури робочих органів виконавчої дирекції Фонду в першу чергу на роботу щодо попередження та запобігання шкідливих і небезпечних виробничих факторів, нещасних випадків та профзахворювань на підприємствах та іншим випадкам загрози здоров'ю застрахованих, викликаним умовами праці;
надання сталих медичних та соціальних послуг задля повернення потерпілих від нещасного випадку (профзахворювання) на виробництві до соціуму та нормальної життєдіяльності;
соціальна, психологічна та матеріальна підтримка, в межах повноважень, потерпілих від нещасного випадку (профзахворювання) на виробництві та членів їх сімей;
мінімізація адміністративних видатків, оптимізації та вдосконалення управління органами Фонду.
При цьому всі заходи проводити із збереженням граничної чисельності працівників без її скорочення.
III. Проблеми менеджменту організаційної діяльності системи органів Фонду, для розв'язання яких розробляється Концепція
Постановою правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі - Фонд) від 04.03.2003 року № 12 "Про структуру та граничну чисельність працівників виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України" (із змінами) затверджена гранична чисельність працівників виконавчої дирекції Фонду та її робочих органів - 4827 штатних одиниць.
................Перейти до повного тексту