- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
ЛИСТ
22.04.2013 № 1317/6/99-99-18-06-05-15
Про впровадження електронних сервісів
Міністерство доходів і зборів України розглянуло Ваш лист <...> щодо розширення електронних сервісів та повідомляє.
Одним із основних напрямів роботи органів державної податкової служби на шляху перетворення з фіскального органу на сервісну службу найвищого рівня є створення сприятливих умов для залучення платників податків до подання звітності в електронному вигляді.
Завдяки впровадженню Міністерством доходів і зборів України практики безконтактного спілкування платникам податків надано можливість зекономити робочий час та кошти на придбання бланків, оперативно відстежувати зміни до форм звітності, скоротити кількість візитів до податкових органів, а також уникнути черг в територіальних органах Міністерства доходів і зборів України.
Відповідно до п. 42.4 ст.
42 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) з платниками податків, які подають звітність в електронній формі, листування з органами державної податкової служби може здійснюватися засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Водночас повідомляємо, що з метою однакового розуміння платниками податків та податковими органами електронного документообігу Міністерством доходів і зборів України розроблено Пам'ятку платника податків про ведення обліку господарських операцій в електронному вигляді та подання документів в електронному вигляді до органів державної податкової служби, яку розміщено за електронною адресою: www.sts.gov.ua, напрям - електронна звітність, підрозділ - нормативне забезпечення.
Заступник Міністра |
А.П. Ігнатов |
( Текст взято з сайту Міндоходів України http://minrd.gov.ua )
Перейти до повного тексту