1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
ЛИСТ
24.04.2013 № 2039/7/99-99-11-02-03-17
Про деякі питання розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу) платників податків
Відповідно до пункту 2.3 Порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу) платників податків , затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.11.2012 р. № 1261 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 грудня 2012 р. за № 2143/22455 (далі - Порядок), рішення про розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу) щодо загальнодержавних податків та зборів на строк, що виходить за межі одного бюджетного року, приймається керівником (заступником керівника) Міністерства доходів і зборів України за погодженням з Міністерством фінансів України.
Разом з тим пунктом 3.1 Порядку визначено, що для розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу) платник податків звертається до підрозділу погашення податкового боргу органу державної податкової служби за місцем свого обліку або за місцем обліку такого грошового зобов'язання (податкового боргу) з письмовою заявою та додає відповідний пакет документів.
Тобто у будь-якому випадку платник податків зобов'язаний звернутися саме до органу ДПС, у якому він або його грошове зобов'язання (податковий борг) перебувають на обліку на дату звернення.
У разі якщо рішення про розстрочення (відстрочення) приймається органом державної податкової служби вищого рівня, орган державної податкової служби за місцем обліку платника податків або за місцем обліку його грошових зобов'язань (податкового боргу) протягом 10 календарних днів розглядає заяву платника, здійснює аналіз його фінансового стану та формує відповідний висновок про можливість надання розстрочення (відстрочення), який разом з копіями документів, доданих платником до заяви, надсилає на адресу органу державної податкової служби вищого рівня.

................
Перейти до повного тексту