1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
18.10.2012 № 34
Про стан виконання загального і спеціальних фондів державного бюджету та основні прогнозні показники на 2013 рік
Заслухавши доповідь заступника директора Департаменту фінансового забезпечення та інвестицій Подобєда І.В. про стан виконання загального і спеціальних фондів державного бюджету та основні прогнозні показники на 2013 рік, колегія відмічає, що Державним бюджетом України на 2012 рік для МНС України передбачено за загальним фондом видатки у сумі 4 млрд. 981 млн.грн., що становить лише 42,6% потреби (11 млрд. 682,9 млн.грн.). Відповідно до помісячного розпису державного бюджету затверджені для МНС України видатки профінансовано у повному обсязі.
Потреба у видатках для МНС України на 2013 рік складає 11 млрд. 192,4 млн.гривень. Проектом Державного бюджету на 2013 рік визначено видатки у сумі 4 млрд. 551,59 млн.грн. (40,7% потреби). Враховуючи обмежені можливості державного бюджету, мінімальна додаткова потреба МНС України за пріоритетними напрямками діяльності на 2013 рік складає 1 млрд. 191 млн. 722 тис.грн. (збільшення видатків на 29%), а саме: оплата праці, комунальних послуг та використаних енергоносіїв, виконання Загальнодержавної цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2013 - 2017 роки (проектом Державного бюджету України на 2013 рік видатків на виконання Програми не передбачено).
Впродовж звітного періоду фактичні надходження до спеціального фонду від надання платних послуг організаціями та підрозділами МНС України становили 270,1 млн.грн. (96,5% планового показника). Необхідно зазначити, що 76% (197,9 млн.грн.) надходжень до спеціального фонду забезпечуються надходженнями коштів на утримання об'єктових підрозділів на потенційно небезпечних об'єктах.
Найкращі показники виконання плану надходжень до спеціального фонду за 9 місяців 2012 року забезпечили ГТУ(ТУ) МНС України у Львівській (119,5%), Одеській (119,3%), Рівненській (115,1%), Волинської (111,3%), Хмельницькій (107,6%), Кіровоградській (106,8%), Полтавській (105,3%), Київській (105,3%), Запорізькій (104,8%) та Тернопільській (100,6%) областях.
Найвищі показники надходжень від надання додаткових платних послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1102, із розрахунку на 1 особу, забезпечили ТУ МНС України у Волинській (1 тис. 656 грн.), Кіровоградській (1 тис. 286 грн.), Донецькій (1 тис. 32 грн.), Рівненській (1 тис. 16 грн.) областях та м. Севастополі (1 тис. 627 гривень). Середній показник по структурним підрозділам МНС України становить 585 гривень.
Найнижчі надходження, із розрахунку на 1 особу, в ТУ МНС України у Сумській (29 грн.) та Черкаській (135 грн.) областях. За звітний період ТУ МНС України у Сумській області надало додаткових платних послуг лише на 42 тис.грн., а ТУ МНС у Черкаській області - на 154 тис. гривень.
Найвищі показники надходжень до спеціального фонду від обслуговування потенційно небезпечних об'єктів та територій на договірних засадах відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1102, із розрахунку на 1 особу, забезпечили ТУ МНС України у Полтавській (2 тис. 338 грн.), Донецькій (1 тис. 896 грн.), Тернопільській (1 тис. 13 грн.), Дніпропетровській (947 грн.) та Хмельницькій (794 грн.) областях. Середній показник по структурним підрозділам МНС України становить 589 гривень. Водночас надходжень від обслуговування потенційно небезпечних об'єктів і територій підрозділами ТУ МНС України у Сумській області немає.
Колегія відмічає незадовільну роботу ТУ МНС України у Сумській області та недостатню роботу ГТУ (ТУ) МНС України в Автономній Республіці Крим, Вінницькій, Житомирській, Харківській областях та місті Київ щодо забезпечення надходження коштів до спеціального фонду, в тому числі від надання додаткових платних послуг та обслуговування потенційно небезпечних об'єктів та територій. Для збільшення надходжень основні зусилля необхідно спрямувати на збільшення кількості об'єктів і територій, що обслуговуються на договірних засадах державними аварійно-рятувальними службами, та розширення кількості платних послуг, які надаються підрозділами територіальних органів МНС України.

................
Перейти до повного тексту