1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
НАКАЗ
11.03.2013 № 75
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 588 від 16.11.2016 )
(з основної діяльності)
Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення положень про структурний підрозділ з питань цивільного захисту місцевої державної адміністрації
На виконання вимог пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2012 року № 887 "Про затвердження Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації" та з метою надання методичної допомоги місцевим органам виконавчої влади в розробленні положень про відповідні структурні підрозділи
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Методичні рекомендації з розроблення положень про структурний підрозділ з питань цивільного захисту місцевої державної адміністрації, що додаються.
2. Директорам Департаменту персоналу Євсюкову О.П., Департаменту організації заходів цивільного захисту Стоєцькому В.Ф. забезпечити розгляд і погодження документів щодо призначення (звільнення) керівників структурних підрозділів з питань цивільного захисту Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
3. Директору Адміністративного департаменту Гончарову В.В. забезпечити доведення цього наказу до Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, територіальних органів ДСНС України.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова М. Болотських
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ДСНС України
11.03.2013 № 75
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
з розроблення положень про структурний підрозділ з питань цивільного захисту місцевої державної адміністрації
1. Методичні рекомендації з розроблення положень про структурний підрозділ з питань цивільного захисту місцевої державної адміністрації (далі - Методичні рекомендації) використовуються при розробленні положень про структурний підрозділ з питань цивільного захисту у складі Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських, районних, районних у мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій (далі - структурний підрозділ).
2. У цих Методичних рекомендаціях терміни вживаються у значеннях, визначених законами та іншими нормативно-правовими актами у сфері цивільного захисту.
3. На структурний підрозділ рекомендується покласти завдання, визначені законодавством, щодо реалізації державної політики у сфері цивільного захисту.
4. Структурний підрозділ у складі Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій рекомендується визначити підзвітним і підконтрольним центральному органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності.
Структурний підрозділ у складі районних, районних у мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій - профільному структурному підрозділу у складі Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
5. Рекомендується така назва структурного підрозділу - з питань цивільного захисту.
6. Загальні повноваження, завдання, права структурного підрозділу, основні обов'язки і права керівника цього структурного підрозділу визначаються Типовим положенням про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації , затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2012 року № 887.
7. До основних завдань структурного підрозділу рекомендується віднести забезпечення реалізації, у межах законодавства, на відповідній території державної політики у сфері цивільного захисту.
8. До завдань і повноважень структурного підрозділу у сфері цивільного захисту рекомендується віднести:
1) збирання інформації та обмін нею у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру;
2) розроблення заходів цивільного захисту та запобігання виникненню надзвичайних ситуацій на території регіону і реагування на них;
3) організацію та забезпечення роботи регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій та спеціальних комісій (штабів) з ліквідації надзвичайних ситуацій;
4) забезпечення організації і проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також підтримання громадського порядку під час їх проведення;
5) розроблення та організацію виконання заходів щодо забезпечення готовності органів управління та сил територіальної підсистеми до дій за призначенням у мирний час і в особливий період;
6) координацію діяльності комунальних аварійно-рятувальних служб, формувань і спеціалізованих служб цивільного захисту;
7) здійснення оповіщення керівного складу державної адміністрації, органів управління, підприємств, установ і організацій регіону, а також оповіщення та інформування населення у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій; забезпечення готовності пунктів управління місцевих органів виконавчої влади;
8) забезпечення підтримання у постійній готовності до застосування регіональної системи централізованого оповіщення, її сталого функціонування у разі виникнення надзвичайних ситуацій, здійснення її модернізації та забезпечення функціонування;
9) забезпечення отримання та доведення до місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування розпоряджень про переведення територіальної підсистеми у вищі ступені готовності;
10) забезпечення організації та здійснення визначених законодавством заходів радіаційного, хімічного, біологічного та медичного захисту населення та інженерного захисту територій від наслідків надзвичайних ситуацій;
11) ведення обліку і здійснення контролю за утриманням захисних споруд, участь у роботі комісій з визначення їх технічного стану, організація роботи з планування укриття населення у захисних спорудах;
12) розгляд проектної документації на будівництво захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони) та розділу щодо інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) у складі містобудівної документації;

................
Перейти до повного тексту