1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ
НАКАЗ
18.04.2012 № 166
Щодо затвердження рекомендацій з влаштування тонкошарових покриттів при поточному середньому ремонті дорожніх покриттів
Ефективним способом покращення транспортно-експлуатаційного стану дорожніх покриттів за умов обмежених ресурсів є влаштування тонкошарових покриттів, довговічність яких значною мірою залежить від правильного вибору матеріалів та оптимізації технології ремонтних робіт.
З метою підвищення якості ремонту, збільшення довговічності відремонтованих покриттів, забезпечення безпеки руху
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Рекомендації з влаштування тонкошарових покриттів при поточному середньому ремонті дорожніх покриттів, що додаються.
2. Керівникам Служб автомобільних доріг в АР Крим, областях та м. Севастополі, ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" та його дочірніх підприємств, ДП "ДерждорНДІ", ДП "Укрдіпродор" та ДНТЦ "Дор'якість" керуватися цим наказом при проектуванні, організації та виконанні робіт з поточного середнього ремонту дорожніх покриттів.
3. Контроль за виконанням цього наказу покладаю на першого заступника Голови Мездріна М.Г.
Голова В. Демішкан
Додаток 1
до наказу Державного
агентства автомобільних
доріг України
18.04.2012 № 166
РЕКОМЕНДАЦІЇ
з влаштування тонкошарових покриттів при поточному середньому ремонті дорожніх покриттів
1. Зростання інтенсивності руху великовагових автотранспортних засобів з вузькими радіальними шинами спільно з негативним впливом погодно-кліматичних факторів викликають руйнування покриттів дорожніх одягів (тріщини, вибоїни, лущення тощо) та накопичення в асфальтобетонних шарах дорожніх одягів залишкових пластичних деформацій у вигляді колії в період високих літніх температур. Вказані руйнування, колії, викривлення поперечного та поздовжнього профілю погіршують безпеку руху транспортних засобів та скорочують строки служби дорожніх одягів та покриттів.
2. Для покращення транспортно-експлуатаційного стану доріг за умов обмеженого фінансування рекомендується здійснювати поточний середній ремонт шляхом влаштування тонкошарових покриттів (далі - ТШП) дорожніх одягів у відповідності до ВБН В.2.3-218-532:2007 "Споруди транспорту. Влаштування тонкошарових покриттів на автомобільних дорогах державного значення" та з дотриманням наступних вимог.
2.1. Залежно від існуючої інтенсивності руху транспортних засобів необхідно призначати такі ТШП:
- при середньодобовій інтенсивності руху більше 3000 трансп. од./добу (I та II категорія) - ТШП із сумішей щебенево-мастикових асфальтобетонних з максимальним розміром зерен 20 (15) мм (ДСТУ Б В.2.7-127:2006) на бітумах БМП (ДСТУ Б В.2.7-135:2007) та з добавками ПАР (СОУ 45.2-00018112-067:2011, СОУ 45.2-00018112-068:2011);
- при середньодобовій інтенсивності руху до 3000 трансп.од./добу (III та IV категорія) - ТШП із сумішей асфальтобетонних гарячих дрібнозернистих, щільних, типу Б (А), марки II (ДСТУ Б В.2.7-119:2011) на бітумах БНД (ДСТУ 4044-2001);
2.2. Залежно від типу існуючого покриття необхідно призначати такі ТШП:
- на асфальтобетонному покритті - ТШП із сумішей асфальтобетонних (ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2006) із влаштуванням або без влаштування вирівнювального шару;
- на цементобетонному покритті - вирівнювальний шар із сумішей асфальтобетонних гарячих дрібнозернистих пористих типу А (ДСТУ Б В.2.7-119:2011) на основі бітуму БНД і ТШП із сумішей щебенево-мастикових асфальтобетонних (ДСТУ Б В.2.7-127:2006) на бітумах БМП (ДСТУ Б В.2.7-135:2007) та з добавками ПАР (СОУ 45.2-00018112-067:2011, СОУ 45.2-00018112-068:2011).
2.3. Залежно від рівності існуючого покриття необхідно призначати такі ТШП:
- при показнику рівності проїзної частини краще базового показника згідно з П-Г.1-218-113:2009 та відсутності колійності - ТШП з литих емульсійно-мінеральних та холодних асфальтобетонних сумішей згідно з ВБН В.2.3-218-175-2002;

................
Перейти до повного тексту