1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ
ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
м. Київ 26.11.2012 N 682
Про затвердження Положення про Фінансово-економічний департамент Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України
( Щодо змін додатково див. Накази Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації № 13 від 16.01.2014 № 16 від 15.01.2015 )
Відповідно до Закону України "Про Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України", Положення про Адміністрацію Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, затвердженого Указом Президента України від 30.06.2011 № 717, Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.01.2011 № 59, і наказу Адміністрації Держспецзв’язку від 30.08.2012 № 475 "Про проведення організаційних заходів в Адміністрації Держспецзв’язку"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про Фінансово-економічний департамент Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, що додається.
2. Накази Адміністрації Держспецзв’язку від 01.12.2011 № 358 "Про затвердження Положення про Фінансово-економічний департамент Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України", від 02.04.2012 № 136 "Про внесення змін до наказу Адміністрації Держспецзв’язку від 01.12.2011 № 358" та від 28.05.2012 № 264 "Про внесення змін до наказу Адміністрації Держспецзв’язку від 01.12.2011 № 358" визнати такими, що втратили чинність.
Голова Служби Г.А. Резніков
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Адміністрації Державної
служби спеціального зв’язку та
захисту інформації України
"26" листопада 2012 року № 682
ПОЛОЖЕННЯ
про Фінансово-економічний департамент Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України
1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає статус, структуру, основні завдання, функції та повноваження Фінансово-економічного департаменту Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України (далі – Департамент).
1.2. Департамент є структурним підрозділом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України (далі – Адміністрація Держспецзв’язку).
1.3. Департамент підпорядковується безпосередньо Голові Держспецзв’язку.
1.4. Безпосереднє керівництво діяльністю Департаменту здійснює директор Департаменту.
1.5. Організаційна структура та штатна чисельність Департаменту затверджуються Головою Держспецзв’язку за поданням директора Департаменту.
1.6. У своїй діяльності Департамент керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами, розпорядженнями і декретами Кабінету Міністрів України, наказами Мінфіну, іншими нормативно-правовими актами, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ, наказами Адміністрації Держспецзв’язку та цим Положенням.
1.7. Департамент організовує свою діяльність відповідно до затвердженого Головою Держспецзв’язку річного плану, який розробляється на основі Плану службової діяльності Держспецзв’язку на поточний рік.
1.8. Департамент комплектується особами начальницького складу, державними службовцями та працівниками (далі – особовий склад), які за своїми діловими і моральними якостями, освітнім рівнем і станом здоров’я здатні виконувати визначені їх посадовими інструкціями завдання та функції.
1.9. Особовий склад Департаменту здійснює свою діяльність відповідно до посадових інструкцій, затверджених у встановленому порядку.
1.10. Департамент при вирішенні поставлених перед ним завдань у межах своєї компетенції взаємодіє зі структурними підрозділами Кабінету Міністрів України, Міністерством фінансів України, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Міністерством соціальної політики України, Державною казначейською службою України, Державною фінансовою інспекцією України, іншими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, військовими формуваннями, підприємствами, установами та організаціями незалежно від їх форми власності, а також структурними підрозділами Адміністрації, регіональними органами, територіальними підрозділами, закладами та установами Держспецзв’язку (далі – органи, підрозділи, заклади та установи Держспецзв’язку), державними підприємствами, що належать до сфери управління Адміністрації Держспецзв’язку.
1.11. Загальні права та обов’язки осіб начальницького складу Департаменту визначаються Законом України "Про Дисциплінарний статут Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України" та Положенням про проходження служби в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2006 № 1828, а державних службовців, прийнятих на державну службу в Адміністрацію Держспецзв’язку, та працівників, які уклали трудовий договір з Адміністрацією Держспецзв’язку, – Кодексом законів про працю України, Законом України "Про державну службу", іншими нормативно-правовими актами України та Адміністрації Держспецзв’язку.
1.12. Організація роботи Департаменту та його структурних підрозділів ґрунтується на безумовному виконанні вимог чинного законодавства та наказів Адміністрації Держспецзв’язку, одноосібному керівництві при вирішенні службових питань з визначенням конкретної відповідальності посадових осіб за стан справ на дорученій ділянці роботи, контролі керівним складом Департаменту за своєчасною організацією та здійсненням заходів, що спрямовані на виконання покладених на Департамент завдань і функцій.
1.13. Департамент у межах компетенції готує проекти рішень, які після затвердження Головою Держспецзв’язку обов'язкові для виконання структурними підрозділами Адміністрації Держспецзв’язку, а також органами, підрозділами, закладами та установами Держспецзв’язку, державними підприємствами, що належать до сфери управління Адміністрації Держспецзв’язку.
1.14. Для забезпечення виконання завдань, функцій і реалізації повноважень, визначених цим Положенням, Департамент має бланки, печатки та штампи встановленої форми, службовий транспорт, технічні засоби, обладнання та майно, передбачене нормами належності.
1.15. До складу Департаменту входять 3 структурні підрозділи:
1 управління (планування та організація фінансової діяльності);
2 управління (бухгалтерський облік та звітність);
3 відділ (інформаційно-аналітичне забезпечення службової діяльності).
1.16. Положення про структурні підрозділи Департаменту затверджує директор Департаменту.
1.17. Діяльність Департаменту спрямована на фінансово-економічне забезпечення виконання покладених на Держспецзв’язку завдань.
1.18. Покладання на Департамент обов’язків, не передбачених цим Положенням і таких, що не стосуються питань планування та організації фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, не допускається.
2. Завдання Департаменту
Основними завданнями Департаменту є:
1) здійснення нормативно-правового й організаційно-методичного забезпечення бюджетного поточного і перспективного програмно-цільового фінансового планування;
2) забезпечення фінансовими ресурсами службової та господарської діяльності Адміністрації, органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку;
3) формування та реалізація бюджетної політики Адміністрації Держспецзв’язку на відповідний бюджетний період;
4) аналіз та оцінка фінансово-господарської діяльності державних підприємств, що належать до сфери управління Адміністрації Держспецзв’язку;
5) організаційно-методичне забезпечення застосування чинних положень нормативно-правових актів з питань оплати праці та грошового забезпечення;
6) організація та методичне керівництво щодо ведення бухгалтерського і податкового обліку органами, підрозділами, закладами та установами Держспецзв’язку;
7) безпосереднє ведення бухгалтерського і податкового обліку фінансово-господарської діяльності Адміністрації Держспецзв’язку;
8) забезпечення подання до відповідних органів фінансової, податкової звітності Адміністрації Держспецзв’язку, у тому числі зведеної фінансової звітності, а також статистичної звітності з питань, які належать до компетенції Департаменту;
9) забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;
10) нормотворча діяльність з питань грошового забезпечення та заробітної плати.
3. Функції Департаменту
Відповідно до своїх завдань Департамент:
1) розглядає і узагальнює проекти кошторисів за загальним і спеціальним фондами державного бюджету на утримання Адміністрації, органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку і на їх підставі формує проекти зведених кошторисів Держспецзв’язку та розрахунки до них, погоджує їх у відповідних державних органах;
2) розглядає і подає на затвердження Голові Держспецзв’язку кошториси і плани асигнувань Адміністрації, органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку, плани використання бюджетних коштів вищих навчальних закладів і наукових установ;
3) подає на затвердження Голові Держспецзв’язку зміни до кошторисів за загальним і спеціальним фондами, зміни до планів асигнувань Адміністрації, органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку, планів використання бюджетних коштів вищих навчальних закладів і наукових установ;
4) готує пропозиції Голові Держспецзв’язку щодо розподілу та перерозподілу річних призначень загального фонду між Адміністрацією, органами, підрозділами, закладами та установами Держспецзв’язку, пропозиції щодо перерозподілу коштів спеціального фонду Адміністрації, органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку;
5) формує та забезпечує погодження в Міністерстві фінансів України бюджетного запиту Адміністрації Держспецзв’язку на відповідний бюджетний період;
6) на підставі пропозицій відповідальних за виконання бюджетних програм визначає повну потребу в бюджетних асигнуваннях Адміністрації Держспецзв’язку на відповідний бюджетний період;
7) на підставі пропозицій відповідальних за виконання бюджетних програм підрозділів складає та подає до Міністерства фінансів України паспорти бюджетних програм за бюджетними програмами Адміністрації Держспецзв’язку на відповідний бюджетний період, вносить зміни до них і звітує в установлені строки;
8) розподіляє відкриті асигнування між Адміністрацією, органами, підрозділами, закладами та установами Держспецзв’язку відповідно до затверджених кошторисів і планів асигнувань;
9) веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку;
10) погоджує фінансові плани державних підприємств, що належать до сфери управління Адміністрації Держспецзв’язку, та подає їх на затвердження Голові Держспецзв’язку;
11) складає зведений фінансовий план Адміністрації Держспецзв’язку щодо державних підприємств, що належать до сфери її управління, вносить зміни до нього та звітує в установлені строки;
12) проводить оцінку ефективності фінансово-господарської діяльності державних підприємств, що належать до сфери управління Адміністрації Держспецзв’язку;
13) погоджує плани використання бюджетних коштів навчальних закладів, наукових установ та одержувачів бюджетних коштів;
14) здійснює контроль за дотриманням кошторисної дисципліни органами, підрозділами, закладами та установами Держспецзв’язку, а також виконанням фінансових планів державними підприємствами, що належать до сфери управління Адміністрації Держспецзв’язку;
15) узагальнює дані щодо планування фінансового забезпечення мобілізаційного розгортання органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку;
16) бере участь у перевірках щодо окремих питань використання бюджетних коштів Держспецзв’язку;
17) проводить фінансово-економічну експертизу проектів нормативно-правових актів;
18) надає фінансовим підрозділам органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку методологічну допомогу з питань організації нарахування грошового забезпечення, заробітної плати та виплат компенсаційного характеру особам рядового і начальницького складу, державним службовцям і працівникам Держспецзв’язку;
19) бере участь у розробці цільових і комплексних програм розвитку Держспецзв’язку, організації забезпечення їх виконання відповідними коштами;
20) проводить аналіз фактичних розмірів грошового забезпечення та заробітної плати особового складу Адміністрації, органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку, готує пропозиції щодо перерозподілу фондів оплати праці;
21) забезпечує дотримання норм чинного законодавства при визначенні розмірів посадових окладів особового складу Держспецзв’язку та розрахунку фонду оплати праці при підготовці штатних розписів органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку;
22) розробляє проекти нормативно-правових актів із питань перерозподілу бюджетних асигнувань, бюджетної політики, організації фінансового планування, бухгалтерського обліку в Держспецзв’язку, умов оплати праці та грошового забезпечення особового складу Держспецзв’язку. Визначає облікову політику Адміністрації Держспецзв’язку та затверджує графік документообігу для цілей бухгалтерського та управлінського обліку;

................
Перейти до повного тексту