- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ДЛЯ МОЛОДІ
Н А К А З
Про затвердження Положення про соціальну рекламу в системі соціальних служб для молоді України
З метою підвищення ефективності діяльності центрів ССМ, упорядкування процесів виготовлення та розповсюдження соціальної рекламної інформації
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про соціальну рекламу в системі соціальних служб для молоді України (додаток 1).
2. Кримському Республіканському, обласним, Київському та Севастопольському міським центрам соціальних служб для молоді при виробництві та розповсюдженні соціальної рекламної інформації керуватись даним Положенням.
3. Контроль за виконанням цього наказу покладаю на себе.
Додаток 1
до наказу
від 20.07.98 р. N 80
Положення про соціальну рекламу в системі соціальних служб для молоді України
Це Положення:
- визначає основні напрямки, принципи розробки, виготовлення, розміщення та функціювання соціальної реклами в системі соціальних служб для молоді України;
I. Загальні положення
1. Визначення термінів
У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
реклама - інформація про фізичну або юридичну особу, товари, послуги, ідеї, що розповсюджується в будь-якій формі, за допомогою будь-яких засобів, призначена для невизначеного кола осіб та спрямована на формування або підтримку зацікавленості у цих товарах, послугах, ідеях та сприяє їх реалізації;
соціальна реклама в системі соціальних служб ССМ України (далі - "соціальна реклама") - це інформація державних закладів (соціальних служб для молоді) з питань здорового способу життя, охорони здоров'я, охорони природи, збереження енергоресурсів, профілактики правопорушень, соціального захисту та безпеки населення, яка не має комерційного характеру і спрямована на дітей, підлітків, молодь, жінок, різні категорії сімей. В такій рекламі не повинна згадуватись конкретна продукція та її виробники;
рекламодавець - особа, яка є замовником реклами для її виробництва та розповсюдження;
виробник реклами - особа, яка повністю або частково здійснює виробництво реклами;
розповсюджувач реклами - особа, яка здійснює розповсюдження реклами будь-якими рекламними засобами;
рекламні засоби - засоби, що використовуються для доведення реклами до її споживача у будь-якій формі та у будь-який спосіб.
II. Загальні та спеціальні вимоги до соціальної реклами
1. Соціальна реклама має бути чітко відокремлена від іншої інформації, незалежно від форм чи засобів розповсюдження, таким чином, щоб її можна було ідентифікувати як рекламу.
2. При виробництві та розповсюдженні соціальної реклами забороняється:
- вміщувати твердження, які є дискримінаційними за ознаками походження, соціального і майнового стану, расової та національної належності, статі, освіти, мови, ставлення до релігії, роду та характеру занять, місця проживання;
- подавати відомості або закликати до дій, які можуть спричинити порушення законодавства, завдають чи можуть завдати шкоди здоров'ю або життю людей та навколишньому природному середовищу, а також спонукають до нехтування засобами безпеки;
- використовувати або імітувати зображення Державного герба, Державного прапора та звучання Державного гімну України, зображення державних символів інших держав та міжнародних організацій, а також офіційні назви державних органів України, крім випадків, передбачених законодавством;
- вміщувати зображення фізичної особи або використовувати її без згоди останньої.
3. Основними принципами створення соціальної реклами є: законність, точність, достовірність, використання державної та інших мов відповідно до законодавства України, використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами моральної, фізичної або психічної шкоди.
4. Обмеження щодо реклами, розрахованої на неповнолітніх
4.1. Забороняється реклама:
- з використанням зображень неповнолітніх, які споживають або використовують продукцію, призначену безпосередньо для дорослих чи заборонену для придбання або споживання неповнолітніми;
- з інформацією, яка може підірвати авторитет дорослих або дискредитувати довіру неповнолітніх до них; яка використовує легковірність чи брак досвіду у неповнолітніх;
- з використанням справжньої або іграшкової зброї.
................Перейти до повного тексту