1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
ЛИСТ
21.03.2012 № 2/3-1-6-6/581
Голові громадської Ради при Державній
митній службі України
Платонову О.І.
Шановний Олегу Ісааковичу!
Державна адміністрація залізничного транспорту України висловлює занепокоєння з приводу прийняття Верховною Радою України 13.03.2012 Закону України "Про внесення змін до Митного кодексу України та інших законодавчих актів України" , положення статті 305 якого в разі його підписання Президентом України практично знищать транзитний потенціал України та призведуть до втрати значних фінансових надходжень до бюджету країни від транзитних вантажних перевезень, зокрема залізничним транспортом, оскільки саме на цей вид транспорту припадає до 85 відсотків усього транзитного вантажопотоку держави.
Застосувавши своє право вето на прийнятий Верховною Радою України 3 листопада 2011 року Митний кодекс України (далі - Кодекс), Президент України повернув його до Верховної Ради України для повторного розгляду, зауваживши, що він не може бути підписаний, оскільки порушує взяті Україною міжнародні зобов'язання, зокрема в рамках СОТ. У своїх пропозиціях Президент України наголосив на необхідності утриматися від запровадження в новому Кодексі положення щодо забезпечення сплати митних платежів під час переміщення територією України товарів (крім підакцизних) прохідним та внутрішнім транзитом (частина друга статті 305).
Проте народними депутатами України - членами Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, банківської діяльності, податкової та митної політики ця пропозиція була проігнорована та врахована лише "редакційно", а не по суті.
Такі дії призведуть до зменшення обсягів перевезень транзитних вантажів залізничним транспортом у зв'язку зі збільшенням вартості перевезення (від 0,4 до 2 доларів США за одну тонну) та остаточної втрати Україною іміджу транзитної держави.

................
Перейти до повного тексту