- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ПРОТИДІЇ
ВІЛ-ІНФЕКЦІЇ/СНІДУ ТА ІНШИХ СОЦІАЛЬНО НЕБЕЗПЕЧНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ
НАКАЗ
Про затвердження Положення про приймальню Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань і Порядку особистого прийому громадян у її приймальні
На виконання Закону України
"Про звернення громадян" , Указів Президента України від 19 березня 1997 року
№ 241 "Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення", від 13 серпня 2002 року
№ 700 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" та від 14 квітня 2004 року
№ 434 "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів", з метою удосконалення організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
1.1. Положення про приймальню Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань, що додається.
1.2. Порядок особистого прийому громадян у приймальні Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань (далі - Держслужба України соцзахворювань), що додається.
2. Першому заступнику, заступнику Голови, керівникам структурних підрозділів Держслужби України соцзахворювань забезпечити виконання вимог цього наказу та дотримання графіка особистого прийому громадян.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови, заступника Голови і сектор контролю апарату та документообігу Держслужба України соцзахворювань.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної служби
України з питань протидії
ВІЛ-інфекції/СНІДу
та інших соціально
небезпечних захворювань
20.03.2012 № 31
ПОЛОЖЕННЯ
про приймальню Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань
1. Загальні положення
1.1. Приймальня Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань (далі - Приймальня) входить до складу сектору контролю апарату та документообігу Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань (далі - СКАтаД) і утворена з метою організації та забезпечення особистого прийому громадян керівництвом Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань (далі - Держслужба України соцзахворювань).
1.2. Організація діяльності Приймальні здійснюється відповідно до вимог
Конституції України , законів України, указів Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, цього Положення, а також нормативно-правових актів Держслужби України соцзахворювань, що регламентують порядок організації особистого прийому громадян та роботи з їх зверненнями в Держслужбі України соцзахворювань.
1.3. Роботу Приймальні організовує головний спеціаліст СКАтаД.
1.4. Приміщення Приймальні закріплюються за СКАтаД і використання його не за призначенням забороняється.
1.5. У Приймальні на видному місці розташовується розклад її роботи, порядок особистого прийому громадян, графік їх прийому керівництвом Держслужби України соцзахворювань, інші довідкові матеріали, що стосуються організації особистого прийому громадян.
1.6. Приймальня забезпечується необхідними меблями, комп'ютерною та оргтехнікою, засобами зв'язку та пожежогасіння, медикаментами, канцелярським приладдям та юридичною літературою (перелік обов'язкового обладнання додається).
2. Основні завдання Приймальні
2.1. Забезпечення особистого прийому громадян у Приймальні керівництвом Держслужби України соцзахворювань, керівниками структурних підрозділів, працівниками СКАтаД та іншими кваліфікованими працівниками Держслужби України соцзахворювань.
2.2. Здійснення реєстрації звернень громадян під час їх особистого прийому та контроль за своєчасністю й повнотою виконання доручень, наданих керівництвом Держслужби України соцзахворювань на особистому прийомі.
2.3. Забезпечення спільно з іншими структурними підрозділами Держслужби України соцзахворювань належних умов для здійснення особистого прийому громадян та підготовка необхідних інформаційно-довідкових матеріалів.
2.4. Узагальнення й аналіз звернень громадян, що надходять під час їх особистого прийому до Приймальні, унесення пропозицій керівництву Держслужби України соцзахворювань щодо поліпшення й удосконалення вказаного напрямку роботи.
3. Права і обов'язки працівника Приймальні
3.1. При реалізації своїх завдань працівник Приймальні має право:
одержувати необхідну інформацію від державних органів, установ, організацій, структурних підрозділів Держслужби України соцзахворювань у порядку, установленому чинним законодавством;
користуватися нормативно-правовою базою під час надання громадянам роз'яснень та необхідних консультацій у ході прийому;
аргументовано відмовити громадянинові в прийнятті письмового звернення, якщо питання, порушене в ньому, до компетенції Держслужби України соцзахворювань не належить;
на заохочення Головою Держслужби України соцзахворювань за сумлінне виконання своїх обов'язків.
3.2. Працівник Приймальні зобов'язаний:
дотримуватися
Конституції України , інших законодавчих актів, зокрема законодавства про звернення громадян;
здійснювати реєстрацію звернень громадян та попередній їх розгляд;
надавати громадянам необхідні консультації, роз'яснення та правову допомогу під час прийому, за необхідності залучати для цього досвідчених фахівців структурних підрозділів Держслужби України соцзахворювань;
у спілкуванні з особою, яка звертається, дотримуватися етичних норм, бути ввічливим і коректним;
пояснювати громадянинові причини неможливості вирішення питання відразу під час прийому, роз'яснюючи при цьому порядок розгляду звернення;
не розголошувати конфіденційну інформацію про особу, що стала відома під час особистого прийому.
Завідувач сектору контролю апарату та документообігу Держслужби України соцзахворювань |
О.П. Лебединець |
Додаток
до пункту 1.6 Положення
про приймальню Державної
служби України з питань
протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу
та інших соціально
небезпечних захворювань
ПЕРЕЛІК
обов'язкового обладнання приймальні Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань
1. Вивіска із зазначенням посадових осіб, які здійснюють прийом, днів та годин прийому.
2. Письмові столи (за кількістю приймальних місць).
3. Приставні столи (за потребою).
4. Крісла-стільці (за кількістю приймальних місць).
5. Стільці для відвідувачів (за потребою).
6. Телефонні апарати (за кількістю приймальних місць).
7. Сейфи (за необхідності).
8. Жалюзі віконні (залежно від кількості вікон).
9. Канцелярське приладдя (за кількістю робочих місць).
10. Мінеральна вода та посуд для пиття (за кількістю робочих місць).
................Перейти до повного тексту