- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНИМИ
КОРПОРАТИВНИМИ ПРАВАМИ ТА МАЙНОМ
НАКАЗ
Про порядок взаємодії Агентства держмайна України та ДУ "Урядовий контактний центр"
З метою забезпечення оперативного реагування Агентства держмайна України на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, суб'єктів підприємницької діяльності, органів місцевого самоврядування, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію" Кабінету Міністрів України, а також на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.2009
№ 898 "Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи "Урядовий контактний центр"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок взаємодії Агентства держмайна України та державної установи "Урядовий контактний центр" із забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію" (додається).
2. Першому заступнику Голови Агентства держмайна України, заступнику Голови Агентства держмайна України, керівникам структурних підрозділів Агентства держмайна України забезпечити неухильне додержання вимог Порядку взаємодії Агентства держмайна України та державної установи "Урядовий контактний центр" із забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію".
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Агентства держмайна України Шубіна О.О.
Голова Агентства держмайна України |
Д.В. Колєсніков |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Агентства
держмайна України
28.04.2012 № 93
ПОРЯДОК
взаємодії Агентства держмайна України та державної установи "Урядовий контактний центр" із забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію"
Цей Порядок визначає механізм взаємодії Агентства держмайна України та державної установи "Урядовий контактний центр" із забезпечення оперативного розі ляду звернень громадян, підприємств, установ та організацій, суб'єктів підприємницької діяльності, органів місцевого самоврядування (далі - заявники), що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію".
2. Агентство держмайна України спрямовує свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли на урядову телефонну "гарячу лінію" (далі - звернення), та вжиття заходів щодо вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників.
Особисту відповідальність за забезпечення оперативного реагування на звернення у структурних підрозділах Агентства держмайна України несуть їх керівники.
................Перейти до повного тексту