- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЛИСТ
11.06.2012 № 17-08/1397-8077
(Витяг)
'...'
Методологічні засади формування у бухгалтерському обліку інформації про основні засоби, інші необоротні матеріальні активи, нематеріальні активи та незавершене капітальне будівництво бюджетних установ визначені
Інструкцією з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ , затвердженою наказом Державного казначейства України від 17.07.2000 № 64, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 31.07.2000 за № 459/4680 (у редакції наказу Державного казначейства України від 21.02.2005 № 30) (далі - Інструкція).
Пунктом 6.4 Інструкції, що типова форма ОЗ-1 (бюджет)
"Акт приймання-передачі основних засобів" застосовується для оформлення приймання-передавання необоротних активів і складається на кожний окремий об'єкт, який надходить шляхом придбання або безоплатної передачі від інших організацій. На об'єкт, що був в експлуатації, робиться запис на суму зносу.
Для прийняття об'єктів наказом керівника установи створюється комісія, яка складає
акт у двох примірниках: один - для установи, яка здає, другий - для установи, яка приймає. Акт затверджується керівником установи.
Після оформлення у термін, встановлений графіком документообігу бюджетних установ,
акт разом із технічною документацією, що стосується даного активу, передається в бухгалтерію (централізовану бухгалтерію).
Видача необоротних активів із складу проводиться за накладними (вимогами), які підписуються керівником установи. При цьому накладна виписується в одному примірнику, якщо інший порядок не визначено галузевими нормативними актами, погодженими з Державним казначейством України (п. 6.28
Інструкції ).
На зворотному боці "Інвентарної картки обліку основних засобів в бюджетних установах" типової
форми ОЗ-6 (бюджет) робиться запис про переміщення необоротних активів в установі (п. 6.11
Інструкції ).
................Перейти до повного тексту