- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ КІНО
НАКАЗ
Про затвердження Регламенту роботи апарату Державного агентства України з питань кіно
З метою упорядкування організації діяльності апарату Державного агентства України з питань кіно пов'язаної з виконанням його повноважень,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Регламент роботи апарату Державного агентства України з питань кіно (додається).
2. Керівникам структурних підрозділів забезпечити неухильне виконання положень Регламенту роботи Держкіно.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Голови Сьомкіна С.В.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного
агентства України
з питань кіно
12.12.2011 № 57
РЕГЛАМЕНТ
роботи апарату Державного агентства України з питань кіно
( У тексті слова "Міністерство культури України" в усіх відмінках замінено словами "Міністерство культури та інформаційної політики" у відповідному відмінку згідно з Наказом Державного агентства України з питань кіно
№ 411 від 17.12.2020 )
( У тексті слова "Держкіно України" в усіх відмінках замінено словами "Держкіно" у відповідному відмінку згідно з Наказом Державного агентства України з питань кіно
№ 411 від 17.12.2020 )
( У тексті слово "Агентство" в усіх відмінках замінено словом "Держкіно" у відповідному відмінку згідно з Наказом Державного агентства України з питань кіно
№ 411 від 17.12.2020 )
I. Загальні положення
Цей Регламент встановлює порядок організації діяльності Державного агентства України з питань кіно (далі - Держкіно) пов'язаної з:
внесенням пропозицій щодо формування державної політики у сфері кінематографії;
реалізацією державної політики у сфері кінематографії;
координацією діяльності органів виконавчої влади з питань реалізації державної політики у галузі кінематографії;
захистом відповідно до законодавства прав і законних інтересів вітчизняних творчих працівників і творчих спілок, а також закладів, підприємств та організацій, що діють у галузі кінематографії;
створенням умов для розвитку соціальної та ринкової інфраструктури у галузі кінематографії, організацією її матеріально-технічного забезпечення.
Держкіно спрямовує свою діяльність на виконання
Конституції і законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства.
Держкіно в межах своїх повноважень на основі та на виконання актів законодавства видає накази, організовує і контролює їх виконання, а в разі потреби видає разом з іншими органами виконавчої влади спільні акти.
У випадках, передбачених законодавством, рішення Держкіно, прийняті в межах його повноважень, є обов'язковими для виконання центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форми власності, і громадянами.
Держкіно під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, а також з відповідними органами інших держав.
Розміщення інформації про діяльність Держкіно здійснюється на веб-сайті, шляхом публікацій у засобах масової інформації та трансляцій по радіо і телебаченню репортажів, інтерв'ю, виступів керівних працівників Держкіно.
II. Організація роботи Держкіно
Планування роботи
Держкіно розробляє та подає на затвердження Міністру культури України річний план заходів з виконання покладених на нього завдань (далі - річний план).
У Держкіно складається єдиний план роботи на календарний рік, що затверджується Міністром культури України. До плану роботи Держкіно включаються такі розділи:
Рoзділ I. Заходи щодо реалізації Програми діяльності Кабінету Міністрів України.
Рoзділ II. Основні питання для розгляду на засіданнях колегії Державного агентства України з питань кіно.
Рoзділ III. Розроблення нормативно-правової бази.
Рoзділ IV. Заходи, спрямовані на реалізацію державної політики в галузі кінематографії.
Рoзділ V. Концертно-мистецькі та культурологічні загальнодержавні заходи, підтримка регіональних культурних ініціатив та аматорського мистецтва.
Рoзділ VI. Перелік документів, виконання яких поставлено на контроль.
Пропозиції до плану роботи вносяться керівниками структурних підрозділів. При цьому обов'язково враховуються доручення вищих керівних органів держави; відповідних рад та комісій, створених при Держкіно, нарад; накази Міністра культури України.
Пропозиції структурних підрозділів затверджуються заступниками Голови відповідно до розподілу обов'язків не пізніше 1 грудня поточного року та подаються до працівника відповідального за підготовку Плану роботи.
Заступники Голови здійснюють контроль за виконанням плану роботи Держкіно на рік відповідно до розподілу обов'язків і несуть відповідальність за невиконання (неналежне виконання) відповідного функціонального напряму.
Опрацьований проект плану роботи подається Головою Держкіно для розгляду на засідання Колегії, після чого затверджується за погодженням з Міністром культури України наказом Держкіно.
Для розроблення річного плану у разі необхідності може бути утворена робоча група з представників структурних підрозділів.
Після прийняття Закону про Державний бюджет України на відповідний рік розроблений річний план у двотижневий строк має бути відкоригований і затверджений наказом Держкіно та розміщений на веб-сайті.
Структурні підрозділи здійснюють свою діяльність на підставі річного плану.
Структурні підрозділи щокварталу здійснюють моніторинг виконання річного плану, який подається на розгляд Голови, першого заступника та заступника Голови.
По закінченні строку дії річного плану на засіданні колегії Міністерства культури та інформаційної політики заслуховується звіт про його виконання.
Визначення повноважень Голови, першого заступника Голови, заступника Голови та працівників апарату Держкіно
Розподіл обов'язків між Головою, першим заступником та заступником Голови затверджується наказом Держкіно за погодженням з Міністром культури України.
У розподілі обов'язків між Головою, першим заступником та заступником Голови має бути визначено:
перелік закріплених за відповідним заступником обов'язків, що випливають з покладених на центральний орган виконавчої влади завдань та функцій;
перелік структурних підрозділів, а також територіальних органів (у разі наявності), діяльність яких спрямовується, координується та контролюється відповідним заступником.
Положення про структурні підрозділи Держкіно розробляються керівником відповідного підрозділу, погоджується із першим заступником Голови, заступником Голови відповідно до розподілу обов'язків та затверджується наказом Держкіно.
Посадові обов'язки керівників структурних підрозділів визначаються положенням про структурний підрозділ. Обов'язки інших працівників структурних підрозділів визначаються посадовими інструкціями, що затверджуються першим заступником Голови, заступником Голови відповідно до розподілу обов'язків.
Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи
Для здійснення своїх повноважень Держкіно може утворювати постійні і тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи. Рішення про утворення таких органів приймає Голова Держкіно.
Кількісний і персональний склад консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, а також положення про них затверджує Голова Держкіно.
Управління персоналом та проходження державної служби
Прийняття на роботу в Держкіно здійснюється шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, визначеною законодавством.
Прийняття працівників на роботу до Держкіно на посади, що не віднесені до категорій посад державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю.
Відповідно до
статті 50 Кодексу законів про працю України тривалість робочого тижня працівників Держкіно становить 40 годин з двома вихідними днями - субота та неділя. Режим роботи встановлюється такий: початок робочого дня о 9.-00. годині; закінчення робочого дня о 18.-00., у п'ятницю о 16.-45.; обідня перерва 45 хвилин (з 13.-00. до 13.-45.). Напередодні святкових днів тривалість робочого дня скорочується на одну годину. На період встановлення карантину або обмежувальних заходів (у тому числі пов'язаних із поширенням коронавірусної хвороби "COVID-19"), режим роботи може змінюватися шляхом внесення відповідних змін до Правил внутрішнього службового розпорядку для працівників Держкіно.
( Абзац третій підрозділу із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного агентства України з питань кіно
№ 411 від 17.12.2020 )
У структурних підрозділах Держкіно складається табель обліку робочого часу, який двічі на місяць до 14 та 24 числа подається до фінансово-економічного відділу.
Для виконання невідкладної і непередбаченої роботи державні службовці Держкіно за розпорядженням першого заступника Голови, який відповідно до функціонального розподілу обов'язків веде питання роботи апарату Держкіно, зобов'язані з'являтися на службу у вихідні, святкові та неробочі дні, робота за які компенсується відповідно до законодавства.
Для оперативного вирішення завдань, пов'язаних з діяльністю Держкіно, за дорученням першого заступника Голови, який відповідно до функціонального розподілу обов'язків веде питання роботи апарату Держкіно, у святкові та вихідні дні з 9.-00. до 18.-00. здійснюється чергування. До чергування можуть залучатися керівники структурних підрозділів Держкіно згідно із затвердженим графіком в установленому порядку.
Перебування працівників державних служб, структурних підрозділів у робочий час за межами приміщень Держкіно погоджується з керівниками Держкіно та керівниками структурних підрозділів. Перший заступник та заступник Голови повідомляють про свою відсутність за службовою необхідністю у робочий час Голову Держкіно та відмічаються в облікових журналах в приймальні Голови.
У Держкіно щороку формується кадровий резерв, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню. Із зарахованими до кадрового резерву особами проводиться робота, спрямована на підвищення їх кваліфікації.
З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і ділових якостей осіб, зарахованих до кадрового резерву, або державних службовців, які претендують на зайняття більш високих посад, може проводитися в установленому порядку їх стажування на відповідних посадах у структурних підрозділах.
( Абзац десятий підрозділу виключено на підставі Наказу Державного агентства України з питань кіно
№ 411 від 17.12.2020 )
Результати службової діяльності державних службовців щороку підлягають оцінюванню для визначення якості виконання поставлених завдань, а також з метою прийняття рішення щодо преміювання, планування їхньої кар'єри.
( Абзац одинадцятий підрозділу в редакції Наказу Державного агентства України з питань кіно
№ 411 від 17.12.2020 )
Оцінювання результатів службової діяльності проводиться на підставі показників результативності, ефективності та якості, визначених з урахуванням посадових обов'язків державного службовця, а також дотримання ним правил етичної поведінки та вимог законодавства у сфері запобігання корупції, виконання індивідуальної програми професійного розвитку, а також показників, визначених у контракті про проходження державної служби (у разі укладення).
( Абзац дванадцятий підрозділу в редакції Наказу Державного агентства України з питань кіно
№ 411 від 17.12.2020 )
Держкіно розглядає і вносить пропозиції щодо нагородження державними нагородами, здійснює інші заходи щодо заохочення працівників апарату Держкіно та територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління.
III. Нормотворча діяльність
Нормотворча діяльність Держкіно провадиться на основі та на виконання
Конституції та законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства, а також з ініціативи Держкіно.
Розроблення проекту нормативно-правового акта у Держкіно покладається на структурні підрозділи відповідно до їх компетенції.
З метою розроблення проекту нормативно-правового акта в Держкіно може бути утворено робочу групу, крім того, проекти можуть бути обговорені на засіданні Колегії Міністерства культури та інформаційної політики або Держкіно (у разі її створення) або на нараді за участю найбільш досвідчених та авторитетних керівників підприємств, установ та організацій, науковців та представників громадськості.
При розробленні проекту нормативно-правового акта:
проводиться аналіз стану справ у відповідній сфері правового регулювання та причин, що обумовлюють необхідність підготовки проекту;
визначається предмет правового регулювання, механізм вирішення питання, що потребує врегулювання;
перевіряється його відповідність актам законодавства вищої юридичної сили, чинним міжнародним договорам України та забезпечується опрацювання проекту з урахуванням acquis communautaire, якщо проект за предметом правового регулювання належить до сфери, правовідносини в якій регулюються законодавством ЄС;
забезпечується погодження проекту з іншими заінтересованими органами виконавчої влади та у разі потреби вносяться необхідні поправки;
у разі коли проект розпорядження стосується розвитку конкретної адміністративно-територіальної одиниці або інтересів окремої територіальної громади, такий проект надсилається відповідному органу місцевого самоврядування для розгляду і внесення пропозицій;
вживаються заходи до усунення розбіжностей, зокрема організовується та проводиться за участю заінтересованих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, які мають зауваження до проекту, детальне обговорення шляхів вирішення спірних питань.
Проект нормативно-правового акта перед поданням на розгляд Голові Держкіно обов'язково узгоджується з усіма заінтересованими структурними підрозділами, юридичною службою та заступником керівника центрального органу виконавчої влади (відповідно до розподілу обов'язків).
Нормативно-правові акти, розроблені Держкіно, що стосуються прав, свобод та законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають в установленому порядку реєстрації в Мін'юсті. Тобто такі нормативно-правові акти подаються Міністерству культури та інформаційної політики, а після їх підписання Міністром культури України подаються в установленому порядку на реєстрацію до Мін'юсту.
Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти будь-якого виду (накази, інструкції тощо), що містять правові норми (правила поведінки), розраховані на невизначене коло осіб, підприємств, установ, організацій і неодноразове застосування, незалежно від строку їх дії (постійні чи обмежені певним часом) та характеру відомостей, що в них містяться, у тому числі з грифами "Для службового користування", "Не для друку", "Таємно" та іншими, а також прийняті в порядку експерименту, якщо в них є одна або більше норм, що:
зачіпають соціально-економічні, політичні, особисті та інші права, свободи й законні інтереси громадян, проголошені й гарантовані
Конституцією та законами України, встановлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують організаційно-правовий механізм їх реалізації;
мають міжвідомчий характер, тобто є обов'язковими для інших міністерств, органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, а також підприємств, установ і організацій, що не входять до сфери управління Держкіно.
Висновок про необхідність державної реєстрації нормативно-правового акта здійснює юридична служба, про що робиться відповідний запис.
IV. Організація роботи з документами
( Абзац перший розділу IV в редакції Наказу Державного агентства України з питань кіно
№ 411 від 17.12.2020 )
( Абзац другий розділу IV в редакції Наказу Державного агентства України з питань кіно
№ 411 від 17.12.2020 )
Питання роботи, що стосується режимно-секретної діяльності, вирішується у відповідності з вимогами
Закону України "Про державну таємницю", Положенням про режимно-секретні органи та іншими нормативними актами з питань забезпечення режиму секретності.
До основних видів роботи з документами належать:
реєстрація вхідної кореспонденції;
робота з документами у структурних підрозділах;
підготовка документів для доповіді керівництву;
підготовка та узгодження проектів нормативно-правових актів та актів організаційно-розпорядчого характеру;
організація виконання рішень Кабінету Міністрів України;
підготовка та оформлення документів до засідань колегії;
оформлення копій та додатків до документів;
реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції;
організація та здійснення контролю за виконанням документів;
складення номенклатури та формування справ;
підготовка справ до архівного зберігання та користування архівною документацією;
ведення обліку, зберігання та використання бланків, печаток і штампів Держкіно.
З метою забезпечення своєчасного та на належному рівні виконання документів у центральному органі виконавчої влади здійснюється контроль у порядку, затвердженому наказом Голови Держкіно.
Контроль за виконанням доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, запитів та звернень народних депутатів України та рішень Колегії Міністерства здійснює безпосередньо Голова, одержуючи постійно необхідну інформацію про хід їхнього виконання від працівника відповідального за здійснення такого контролю. Голова може брати під свій безпосередній контроль також розгляд інших найважливіших документів, звернень, скарг та ін.
Про виконання доручень та результати розгляду документів, взятих на такий особливий контроль, Голові безпосередньо доповідає службова особа Держкіно, вказана в резолюції Голови першою.
Контроль за виконанням інших своїх доручень разом із правом підпису відповіді Голова може передати одному зі своїх заступників, котрому доручається організація виконання.
Співробітники, які відповідають за ведення діловодства, здійснюють наступні функції:
ведення картотеки контрольованих документів в електронній базі даних (запис ходу і результатів виконання);
одержання, щорічний аналіз і узагальнення інформації про виконання документів;
інформування керівництва Держкіно про стан виконавчої дисципліни в Держкіно спільно з працівником, який відповідає за здійснення контролю за виконанням актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України;
інформування, при необхідності, співробітників, а також представників установ і організацій про виконання контрольованих документів спільно з працівником, який відповідає за здійснення контролю за виконанням актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України;
заповнення реквізиту "Зняття з контролю", після виконання документів (спільно з працівником, який відповідає за здійснення контролю за виконанням актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України).
Співробітники структурних підрозділів, що здійснюють контроль за виконанням документів, зобов'язані регулярно інформувати керівника про стан і результати виконання.
Співробітник, відповідальний за ведення діловодства в підрозділі, зобов'язаний за 2 дні до настання терміну виконання документа нагадати керівнику структурного підрозділу і виконавцю про настання цього терміну. При виявленні невиконаного у встановлений термін документа співробітник зобов'язаний негайно доповісти керівнику підрозділу про факт порушення виконавської дисципліни і проінформувати працівника, відповідального за ведення діловодства, та працівника, який відповідає за здійснення контролю за виконанням актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України про міри, прийняті для виконання документа. Реєстрація, розгляд та проходження документів у Держкіно здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства в апараті Держкіно, затвердженої наказом Голови.
На розгляд Голови подаються найбільш важливі документи, які надходять від Президента України, Голови Верховної Ради України та його заступників, Прем'єр-міністра та Віце-прем'єр-міністрів України, Глави Секретаріату Президента України та його заступників, членів Уряду, керівників міністерств та інших органів центральної виконавчої влади, запити та звернення народних депутатів України тощо.
Перший заступник та заступник Голови розглядають інші документи відповідно до розподілу обов'язків і доручають їх виконання керівникам відповідних структурних підрозділів. При цьому, Голова та перший заступник Голови повинні бути поінформовані про зміст документів, що надходять (виходять) до (із) Держкіно за особистим підписом заступника Голови.
Розгляд документів керівництвом Держкіно здійснюється, як правило, в день їхнього надходження. На документи накладаються резолюції з конкретними вказівками, визначаються виконавці, порядок, термін виконання та ставиться дата і підпис. Визначення виконавців серед працівників не підпорядкованих структурних підрозділів без погодження з відповідними керівниками не допускається.
Завдання, що міститься в резолюції, повинно бути реальним та зрозумілим для виконавця.
Вторинні резолюції інших посадових осіб, що накладаються у процесі виконання доручення, не повинні суперечити першій резолюції керівництва Держкіно. У разі необхідності внесення змін до резолюції питання узгоджується з керівником, який вчинив першу резолюцію або керівником вищого рівня, про що робиться примітка на документі.
У випадках, коли доручення дається кільком виконавцям, виконання організовує та забезпечує службова особа, вказана в резолюції першою.
У разі якщо керівники структурних підрозділів визначені головним виконавцем, то вони повинні після отримання доручення без зволікання, чітко поставити перед співвиконавцями завдання (службовою запискою, розпорядженням тощо) з визначенням змісту, форми та термінів подання матеріалів. Інші виконавці зобов'язані не пізніше ніж за день до настання визначеного терміну (службової записки, розпорядження тощо) надати письмові пропозиції головному виконавцю на папері А-4 в друкованому вигляді, де проставляється дата і підпис та в електронному вигляді.
Якщо стосовно документа необхідно одержати висновок підрозділу (установи), не зазначеного в резолюції, відповідальний виконавець у встановленому порядку направляє йому копію документа і забезпечує контроль за своєчасним одержанням інформації.
Накази нумеруються порядковою нумерацією в межах календарного року; накази з основних питань діяльності, з кадрових питань тривалого строку зберігання, з кадрових питань тимчасового строку зберігання, накази з адміністративно-господарських питань окремо.
( Абзац тридцять сьомий розділу IV в редакції Наказу Державного агентства України з питань кіно
№ 411 від 17.12.2020 )
Якщо завдання з об'єктивних причин не може бути виконано у визначений строк, виконавець продовжує термін виконання у Голови або першого заступника Голови (якщо цей термін встановлено не вищим органом державної влади), на підставі завізованої керівником підрозділу доповідної записки, про що обов'язково повідомляє відповідного заступника Голови, співвиконавців та працівника, який відповідає за здійснення контролю за виконанням актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України.
При визначенні керівника структурного підрозділу виконавцем завдання, що не відповідає функціональним обов'язкам підрозділу, такому керівнику необхідно негайно порушувати питання про уточнення або заміну виконавця перед посадовою особою, яка доручила це завдання.
У випадках затримки одним із співвиконавців виконання своєї частини роботи з його особистої вини, на нього, за письмовою вказівкою відповідного керівника Держкіно, покладається обов'язок продовження терміну виконання, підготовка, візування та подання на підпис загальної відповіді. При цьому необхідно мати на увазі, що терміни виконання завдань за дорученням вищих державних органів можуть бути продовжені у виняткових випадках лише тими ж органами, які давали доручення Держкіно, при наявності поважних причин.
З метою прискорення підготовки, візування та виконання документів структурний підрозділ визначає серед працівників відповідального за діловодство в межах цього підрозділу. Загальний список працівників відповідальних за діловодство затверджується наказом Держкіно. На працівника, відповідального за діловодство, покладаються наступні функції:
прийняття документів на виконання та видача виконаних документів, ведення їх реєстру у електронній формі, тощо;
прийняття документів на візування та видача завізованих документів, ведення їх реєстру у зручній формі (електронній тощо).
Оперативна інформація щодо персонального переліку працівників, відповідальних за діловодство у структурному підрозділі, знаходиться у працівника, відповідального за діловодство в Держкіно. Керівники структурних підрозділів повинні своєчасно інформувати працівника, відповідального за діловодство, про зміни у персональному складі таких працівників.
У тому разі, коли для розгляду питань, що належать до компетенції Держкіно, виникає необхідність залучення спеціалістів центральних та місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, - залучення їх до виконання погоджується з відповідними керівниками.
Головний виконавець при зміні резолюції керівництва або термінів виконання завдання (якщо цей термін встановлено не вищим органом державної влади) зобов'язаний негайно довести це до відома працівника, відповідального за ведення діловодства Держкіно, та працівника, відповідального за здійснення контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України.
Керівні рішення, що приймаються Головою та першим заступником Голови, видаються у формі наказів.
Підготовка проектів наказів здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства, що діє в Держкіно.
................Перейти до повного тексту