- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Регламенту МВС України
На виконання пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 року
№ 1143 "Про затвердження Типового регламенту центрального органу виконавчої влади" та з метою вдосконалення порядку організації діяльності Міністерства внутрішніх справ України, пов'язаної зі здійсненням його повноважень,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Регламент Міністерства внутрішніх справ України, що додається.
2. Начальникам головних управлінь, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, на транспорті в місячний термін розробити і на основі Регламенту Міністерства внутрішніх справ України затвердити власні регламенти.
3. Керівникам структурних підрозділів центрального апарату Міністерства, за напрямками діяльності, забезпечити приведення відомчих нормативно-правових актів у відповідність із цим наказом.
4. Наказ оголосити особовому складу органів та підрозділів внутрішніх справ України.
Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Т.в.о. Міністра |
М.В. Корнієнко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МВС України
20.11.2007 № 440
РЕГЛАМЕНТ
Міністерства внутрішніх справ України
I. Загальні положення
1. Цей Регламент установлює порядок організації діяльності Міністерства внутрішніх справ України, пов'язаної зі здійсненням його повноважень.
2. Міністерство внутрішніх справ спрямовує свою діяльність на виконання
Конституції і інших законів України, актів Президента України і Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції і інших законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства.
3. Міністерство внутрішніх справ, у межах своїх повноважень, на основі та на виконання актів законодавства видає накази, організовує і контролює їх виконання, а в разі потреби видає разом з іншими органами виконавчої влади спільні акти.
У випадках, передбачених законодавством, рішення МВС України, прийняті в межах його повноважень, є обов'язковими для виконання центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і громадянами.
4. Міністерство внутрішніх справ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, а також з відповідними органами інших держав.
5. Діяльність МВС України є відкритою та прозорою, що забезпечується шляхом розміщення інформації про неї на веб-сайті, публікацій у засобах масової інформації, трансляції по радіо і телебаченню репортажів, інтерв'ю, виступів керівних працівників Міністерства внутрішніх справ.
Інформація про діяльність МВС України надається громадянам, представникам засобів масової інформації відповідно до закону.
II. Організація роботи Міністерства внутрішніх справ
Планування роботи
6. Міністерство внутрішніх справ розробляє та затверджує річний план заходів з виконання покладених на нього завдань (далі - річний план).
7. Заходи, передбачені річним планом, мають відповідати напрямкам робіт, визначених бюджетними програмами, а його результативні показники - результативним показникам відповідних бюджетних програм.
8. У річному плані визначаються:
перелік завдань (робіт), що повинні бути виконані;
відповідальні за виконання завдань (робіт);
строки виконання завдань (робіт), проведення оцінки та підготовки звітності;
результативні показники виконання плану.
9. Річний план розробляється Головним штабом МВС України з урахуванням пропозицій структурних підрозділів центрального апарату (далі - структурні підрозділи).
10. Для розроблення річного плану за рішенням Міністра внутрішніх справ може бути створена робоча група з представників структурних підрозділів, центральних і місцевих органів виконавчої влади, науковців, інших фахівців.
11. Після прийняття закону про Державний бюджет України на відповідний рік затверджується кошторис МВС України. У місячний термін після затвердження кошторису готується річний план державних закупівель, який затверджується постійно діючим тендерним комітетом МВС України та розміщується на веб-сайті Міністерства внутрішніх справ.
12. Структурні підрозділи здійснюють свою діяльність згідно із квартальними планами, які розробляються на підставі річного плану та затверджуються Міністром внутрішніх справ або його заступником (відповідно до розподілу обов'язків).
13. Моніторинг виконання річного плану проводиться щокварталу.
14. Після закінчення строку дії річного плану МВС України готує звіт про його виконання.
Визначення повноважень керівництва та інших працівників апарату Міністерства внутрішніх справ
16. Розподіл обов'язків між своїми заступниками здійснює Міністр внутрішніх справ відповідно до законодавства.
Розподіл обов'язків затверджується наказом Міністра внутрішніх справ, у якому визначаються:
перелік закріплених за відповідним заступником обов'язків, що випливають з покладених на центральний орган виконавчої влади завдань та функцій;
перелік структурних підрозділів, а також територіальних органів внутрішніх справ, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється відповідним заступником.
17. Положення про структурний підрозділ розробляється керівником відповідного підрозділу, погоджується із заступником Міністра внутрішніх справ (згідно з розподілом обов'язків), після чого затверджується Міністром.
18. Обов'язки керівника структурного підрозділу визначаються положенням про цей структурний підрозділ. Обов'язки інших працівників структурних підрозділів визначаються функціональними обов'язками, які затверджуються заступником Міністра внутрішніх справ (відповідно до розподілу обов'язків).
Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи
19. Міністерство внутрішніх справ України для забезпечення здійснення своїх повноважень може створювати постійні і тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи. Рішення про створення зазначених органів приймає Міністр внутрішніх справ.
21. Кількісний і персональний склад консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, а також положення про них затверджує Міністр внутрішніх справ.
Управління персоналом та проходження служби особами рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ та державної служби
22. Організація кадрової роботи в Міністерстві внутрішніх справ здійснюється згідно з окремим планом, що складається на підставі річного плану, у якому визначаються заходи з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.
Прийняття на державну службу в центральний орган виконавчої влади здійснюється шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, визначеною законодавством.
Прийняття працівників на роботу до Міністерства внутрішніх справ на посади, що не віднесені до категорій посад державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю.
25. З метою своєчасного та в повному обсязі виконання завдань і доручень керівництва Міністерства внутрішніх справ установлюється в разі потреби чергування працівників структурних підрозділів (згідно з графіком, затвердженим керівником такого органу).
Перебування в робочий час працівників структурних підрозділів за межами приміщень Міністерства внутрішніх справ з метою вирішення службових питань погоджується з керівниками відповідних підрозділів. Керівники структурних підрозділів повідомляють про свою відсутність у робочий час у зв'язку із службовою необхідністю заступникам керівника, які здійснюють керівництво відповідними підрозділами, або відповідному керівникові вищого рівня.
26. У Міністерстві внутрішніх справ формується кадровий резерв, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню. Із зарахованими до кадрового резерву особами проводиться робота, спрямована на підвищення їх кваліфікації.
З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і ділових якостей осіб, зарахованих до кадрового резерву, які претендують на зайняття більш високих посад, їх стажування на відповідних посадах у структурних підрозділах може проводитися в установленому порядку.
Результати атестації та щорічної оцінки беруться до уваги керівництвом та кадровою службою Міністерства внутрішніх справ під час проведення ротації кадрів на окремих посадах.
28. Міністерство внутрішніх справ розглядає і вносить пропозиції щодо нагородження державними нагородами, здійснює інші заходи стосовно заохочення працівників апарату центрального органу виконавчої влади та територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління.
III. Нормотворча діяльність
29. Нормотворча діяльність Міністерства внутрішніх справ здійснюється на основі та на виконання
Конституції , інших законів України, актів Президента України і Верховної Ради, прийнятих відповідно до Конституції, інших законів України, актів Кабінету Міністрів, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства, а також з ініціативи МВС України.
30. Підготовка та внесення на розгляд Кабінету Міністрів проектів нормативно-правових актів здійснюється в порядку, установленому
Регламентом Кабінету Міністрів , який затверджено постановою Кабінету Міністрів від 18 липня 2007 року № 950, іншими актами законодавства.
31. Розроблення проекту нормативно-правового акта в Міністерстві внутрішніх справ покладається на структурний підрозділ відповідно до його компетенції.
32. Для розроблення проекту нормативно-правового акта наказом Міністра внутрішніх справ може створюватися робоча група.
33. У процесі розроблення проекту нормативно-правового акта:
здійснюється аналіз стану справ у відповідній сфері правового регулювання та причин, що обумовлюють необхідність підготовки проекту;
визначається предмет правового регулювання та механізм вирішення питання, що потребує врегулювання;
перевіряється відповідність проекту актам законодавства вищої юридичної сили, чинним міжнародним договорам України та забезпечується його опрацювання з урахуванням acquis cornmunautaire (правова система Європейського Союзу, яка включає акти законодавства Європейського Союзу (але не обмежується ними), прийняті в рамках Європейського співтовариства, Спільної зовнішньої політики та політики безпеки і Співпраці у сфері юстиції та внутрішніх справ), якщо він за предметом правового регулювання належить до сфери, правовідносини в якій регулюються законодавством ЄС;
забезпечується погодження проекту з іншими заінтересованими органами виконавчої влади та в разі потреби вносяться необхідні поправки;
уживаються заходи до усунення розбіжностей, зокрема організовується та за участю заінтересованих органів виконавчої влади, які мають зауваження до проекту, проводиться детальне обговорення шляхів вирішення спірних питань.
34. Проект нормативно-правового акта перед поданням на розгляд Міністрові внутрішніх справ обов'язково узгоджується з усіма заінтересованими структурними підрозділами, юридичною службою та заступником Міністра внутрішніх справ (відповідно до розподілу обов'язків).
35. Нормативно-правові акти Міністерства внутрішніх справ, що стосуються прав, свобод та законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають реєстрації в установленому порядку в Мін'юсті.
................Перейти до повного тексту