1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Повідомлення


МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
ПОВІДОМЛЕННЯ
Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну листового флоат-скла (скла термічно полірованого) походженням з Російської Федерації, Республіки Болгарія, Республіки Польща, Турецької Республіки, Республіки Білорусь
1 квітня 2011 року Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі (далі - Комісія) відповідно до Закону України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" (далі - Закон) та за результатами розгляду скарги публічного акціонерного товариства "Лисичанський склозавод "Пролетарій" (далі - Заявник) прийняла рішення № АД-255/2011/4402-28 "Про порушення та проведення антидемпінгового розслідування щодо імпорту в Україну листового флоат-скла (скла термічно полірованого) походженням з Російської Федерації, Республіки Болгарія, Республіки Польща, Турецької Республіки, Республіки Білорусь" (далі - Розслідування) та доручила його проведення Міністерству економічного розвитку і торгівлі України (далі - Міністерство).
27 квітня 2011 року рішення про порушення та проведення Розслідування було опубліковано в газеті "Урядовий кур'єр" № 76.
Об'єктом Розслідування є товар, що має такий опис: листове флоат-скло (скло термічно поліроване) неармоване, прозоре, безбарвне завтовшки від 3 мм до 12 мм (далі - Товар), що класифікується згідно з УКТЗЕД за кодами 7005 29 25 90, 7005 29 35 90, 7005 29 80 90 .
26 квітня 2012 року Комісія на виконання вимог Закону розглянула подані Міністерством матеріали і висновки про результати Розслідування та прийняла рішення № АД-273/2012/4423-08 "Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну листового флоат-скла (скла термічно полірованого) походженням з Російської Федерації, Республіки Болгарія, Республіки Польща, Турецької Республіки, Республіки Білорусь" (далі - Рішення Комісії).
Рішення Комісії було прийнято на підставі наявності наступного:
1. Факту демпінгового імпорту в Україну Товару походженням з Російської Федерації, Республіки Болгарія, Республіки Польща, Турецької Республіки, Республіки Білорусь.
У ході проведення Розслідування заінтересованим сторонам (виробникам/експортерам з Російської Федерації, Республіки Болгарія, Республіки Польща, Турецької Республіки, Республіки Білорусь) була надана можливість взяти активну учать у Розслідуванні, захищаючи свої інтереси, та надавати інформацію, яка б підтверджувала або спростовувала наявність факту демпінгового імпорту Товару в Україну. Аргументи, претензії заінтересованих сторін приймалися та відхилялися відповідно до Закону.
Відповідно до вимог статті 31 Закону не було враховано інформацію, яка надавалася заінтересованими сторонами Розслідування:
для компанії "Saint - Gobain Glass Polska Sp. z o. o." - усю інформацію, що була надана заінтересованою стороною в ході Розслідування;
для компанії "Тракія Глас Болгарія" ЕАД - коригування щодо умов торгівлі та знижки при продажах на внутрішньому ринку Республіки Болгарія;
для компанії "Тракія Джам Санаї" А. Ш. - коригування щодо умов торгівлі та знижки при продажах на внутрішньому ринку Турецької Республіки;
для ВАТ "Гомельстєкло" - інформацію щодо середніх цін експорту в Україну та витрат, пов'язаних з реалізацією Товару в Україну.
У зв'язку з цим наявність факту демпінгового імпорту Товару в Україну встановлювалася на підставі найбільш повної та розгорнутої інформації.
Згідно із статтею 9 Закону демпінгова маржа була розрахована загалом для країни походження й індивідуально для виробника/експортера. Розрахований розмір антидемпінгової маржі становить:
для Російської Федерації:
загалом для країни:
скло завтовшки від 3 мм до 3,5 мм включно - 104,88%,
скло завтовшки більше 3,5 мм, але не більше 4,5 мм - 66,20%,
скло завтовшки більше 4,5 мм, але не більше 12 мм - 34,02%;
для експортера-виробника ТОВ "Гардіан стєкло Рязань", що розташоване за адресою: район Южний Промузел, 17-а, м. Рязань, 390011, Російська Федерація:
скло завтовшки від 3 мм до 3,5 мм включно - 36,58%,
скло завтовшки більше 3,5 мм, але не більше 4,5 мм - 5,11%,
скло завтовшки більше 4,5 мм, але не більше 12 мм - 16,11%;
для Республіки Болгарія:
скло завтовшки від 3 мм до 3,5 мм включно - 23,81%,
скло завтовшки більше 3,5 мм, але не більше 4,5 мм - 28,79%,
скло завтовшки більше 4,5 мм, але не більше 12 мм - 23,20%;
для Республіки Польща:
загалом для країни:
скло завтовшки від 3 мм до 3,5 мм включно - 72,53%,
скло завтовшки більше 3,5 мм, але не більше 4,5 мм - 34,61%,
скло завтовшки більше 4,5 мм, але не більше 12 мм - 17,44%;
для експортера-виробника компанії "EUROGLAS POLSKA SP. Z.O.O.", що розташована за адресою: Осьєдле Ньєвладов 65, 97-225, Уязд, Республіка Польща:
скло завтовшки більше 3,5 мм, але не більше 4,5 мм - 18,49%,
скло завтовшки більше 4,5 мм, але не більше 12 мм - 12,50%;
для Турецької Республіки:
скло завтовшки від 3 мм до 3,5 мм включно - 46,49%,
скло завтовшки більше 3,5 мм, але не більше 4,5 мм - 25,63%,
скло завтовшки більше 4,5 мм, але не більше 12 мм - 31,17%;
для Республіки Білорусь:
скло завтовшки від 3 мм до 3,5 мм включно - 29,95%,
скло завтовшки більше 3,5 мм, але не більше 4,5 мм - [- 0,77] %,
скло завтовшки більше 4,5 мм, але не більше 12 мм - 1,39%.
2. Факту заподіяння істотної шкоди національному товаровиробникові.
За результатами об'єктивного дослідження обсягів демпінгового імпорту, впливу цього імпорту на ціни Товару в Україні та наслідку цього імпорту для національного товаровиробника встановлено, що за досліджуваний період (2008 - 2010 роки):
1) обсяги демпінгового імпорту скоротилися в абсолютних показниках на 15,05%, водночас зросли відносно виробництва Товару в Україні на 23,38% та зросли відносно споживання Товару в Україні на 5,26%;
2) демпінговий імпорт впливав на ціни Товару національного товаровиробника:
ціни демпінгового імпорту були значно нижче цін продажу Товару національного товаровиробника на внутрішньому ринку України та протягом 2009 - 2010 років були нижчими за його собівартість;
демпінговий імпорт призвів до значного зниження цін на Товар і, як результат, ціни Заявника стали нерентабельними;
3) погіршився стан фінансово-господарської діяльності Заявника внаслідок впливу демпінгового імпорту:
обсяги виробництва Товару Заявника скоротилися на 31,15%;
обсяги продажу Товару Заявника на внутрішньому ринку України скоротилися на 20,39%;
частка Заявника у споживанні Товару в Україні скоротилася на 1,36%;

................
Перейти до повного тексту