- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНИМИ
КОРПОРАТИВНИМИ ПРАВАМИ ТА МАЙНОМ
НАКАЗ
17.01.2012 № 2
Про затвердження Порядку проведення особистого прийому громадян в Агентстві держмайна України
1. Затвердити Порядок проведення особистого прийому громадян в Агентстві держмайна України, що додається.
2. Організаційно-методичне забезпечення проведення особистих прийомів громадян посадовими особами Агентства держмайна України, роботи зі зверненнями громадян, ведення обліку та аналіз стану роботи зі зверненнями громадян покласти на сектор зв'язків з громадськістю Управління документального забезпечення роботи та контролю.
3. Першому заступнику Голови Агентства держмайна, заступнику Голови, керівникам структурних підрозділів, в межах повноважень, забезпечити належну організацію розгляду звернень громадян, у тому числі таких, що надійшли під час особистого прийому.
4. Управлінню документального забезпечення роботи та контролю (Омельченко М.Г.):
4.1. Забезпечити організацію та проведення особистого прийому громадян посадовими особами Агентства держмайна України відповідно до цього наказу.
4.2. Забезпечити оприлюднення цього наказу на веб-сайті Агентства держмайна України.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Агентства держмайна України |
Д.В. Колєсніков |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Агентства
держмайна України
17.01.2012 № 2
ПОРЯДОК
проведення особистого прийому громадян в Агентстві держмайна України
Розділ I. Загальні положення
1. Цей Порядок регулює питання проведення особистого прийому громадян посадовими особами Агентства держмайна України (далі - Агентство).
Розділ II. Організація особистого прийому громадян
1. Особистий прийом громадян посадовими особами Агентства проводиться за адресою: м. Київ, вул. Сурікова, 3.
За цією ж адресою працівниками сектору зв'язків з громадськістю Управління документального забезпечення роботи та контролю (далі - Сектор) у громадській приймальні згідно з розпорядком роботи Агентства проводиться попередній запис громадян на особистий прийом. Попередній запис може здійснюватися за телефоном 246-30-10.
Вхід до громадської приймальні вільний, без оформлення перепусток.
2. Прийом громадян посадовими особами Агентства здійснюється у визначені дні та години лише за попереднім записом згідно із затвердженими графіками, які розміщуються на офіційному сайті Агентства та на спеціальному стенді біля громадської приймальні.
3. Особистий прийом громадян Головою Агентства держмайна України, першим заступником Голови, заступником Голови здійснюється з питань, які не можуть бути вирішені керівниками структурних підрозділів Агентства.
4. У першочерговому порядку здійснюється прийом таких категорій громадян:
жінки, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня";
інваліди Великої Вітчизняної війни;
Герої Соціалістичної Праці;
Герої Радянського Союзу;
Герої України.
5. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
6. Попередній запис на прийом до керівників Агентства здійснюється сектором зв'язків з громадськістю Управління документального забезпечення роботи та контролю.
Попередній запис до керівників структурних підрозділів може здійснюватися відповідальними за ведення діловодства у структурних підрозділах.
7. Працівники сектору зв'язків з громадськістю Управління документального забезпечення роботи та контролю не пізніше ніж за день до встановленого графіком дня прийому письмово повідомляють про проведення особистого прийому громадян відповідну посадову особу.
8. Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються у журналі обліку особистого прийому громадян затвердженої форми, що додається. У журналі записуються дані про громадян, які звернулись на прийом, короткий зміст питань, з якими вони звернулися, і результати їх розгляду.
9. Посадові особи Агентства під час особистого прийому громадян розглядають питання, надають відповідно до законодавства обґрунтоване роз'яснення та вживають заходів щодо усунення порушень (за їх наявності) нормативно-правових актів структурними підрозділами Агентства.
10. Якщо вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому самому порядку, що й письмове звернення.
................Перейти до повного тексту