- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА З ПИТАНЬ ІНВАЛІДІВ ТА ВЕТЕРАНІВ УКРАЇНИ
ФОНД СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ІНВАЛІДІВ
НАКАЗ
Про забезпечення доступу до публічної інформації у Фонді соціального захисту інвалідів
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок доступу до публічної інформації у Фонді соціального захисту інвалідів, що додається.
2. Визначити відділ організаційної роботи по соціальному захисту інвалідів (Солотвінську О.П.) відповідальним за організацію доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Фонд.
3. Керівникам структурних підрозділів дирекції Фонду надати не пізніше 30 липня 2011 року до відділу кадрового та документального забезпечення перелік документів, що знаходяться у їх володінні (згідно з номенклатурою справ та з урахуванням вимог статей
14,
15 Закону України
"Про доступ до публічної інформації") .
4. Відділу кадрового та документального забезпечення (Гнеуш-Кучинській С.П.):
4.1. До 9 серпня 2011 року створити систему обліку документів у Фонді, які містять публічну інформацію;
4.2. Забезпечити обов'язкову реєстрацію документів, що містять публічну інформацію, в цій системі обліку;
4.3. Забезпечити постійну централізовану реєстрацію запитів на публічну інформацію у Фонді, оперативне їх проходження та своєчасне доведення до виконавців;
4.4. Забезпечити здійснення контролю і проведення випереджального моніторингу стану виконання запитів на публічну інформацію;
4.5. Запровадити моніторинг та щоквартальний звіт про надходження, розгляд та задоволення інформаційних запитів відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" до дирекції Фонду і його територіальних відділень;
4.6. Затвердити Перелік відомостей щодо інформації з обмеженим доступом, яка циркулює у Фонді та його територіальних відділеннях.
5. Відділу організаційної роботи по соціальному захисту інвалідів (Солотвінській О.П.):
5.1. До 30 липня 2011 року організувати створення на офіційному веб-сайті Фонду розділу "Доступ до публічної інформації" та підтримувати його в актуальному стані.
5.2. До 12 серпня 2011 року оприлюднити на офіційному веб-сайті Фонду інформацію щодо Переліку документів Фонду, які містять публічну інформацію, та Перелік відомостей щодо інформації з обмеженим доступом, яка циркулює у Фонді та його територіальних відділеннях.
6. Господарській службі (Федоренку В.І.) спільно з відділом організаційної роботи по соціальному захисту інвалідів (Солотвінській О.П.), відділом інформаційно-аналітичної роботи щодо зайнятості інвалідів (Демидовій М.Г.), в межах повноважень, до 15 серпня 2011 року обладнати кімнату 404 адміністративної будівлі, в якій розміщується Фонд, розташованої за адресою: м. Київ, вул. Глибочицька, 72, як спеціальне місце для роботи запитувачів (у тому числі з обмеженими фізичними можливостями) з документами чи їх копіями, з відповідною можливістю робити виписки з них, фотографувати, копіювати, сканувати, записувати на будь-які носії інформації та забезпечити збереження майна.
7. Відділу інформаційно-аналітичної роботи щодо зайнятості інвалідів (Демидовій М.Г.) забезпечити комп'ютером кімнату 404 для формування інформаційних запитів та доступу до публічної інформації Фонду в електронному вигляді.
8. Господарській службі (Федоренку В.І.) установити в відділі організаційної роботи по соціальному захисту інвалідів (Солотвінській О.П.) та в кімнаті 404 окрему телефонну лінію зв'язку для прийняття запитів на публічну інформацію.
9. Юридичному відділу (Богуславському О.Л.) забезпечити правильне застосування норм чинного законодавства про доступ до публічної інформації у Фонді.
10. Територіальним відділенням Фонду в тижневий термін після прийняття цього наказу розробити та затвердити власну документацію щодо забезпечення доступу до публічної інформації в територіальному відділенні та про результати поінформувати відділ організаційної роботи по соціальному захисту інвалідів.
11. Відділу кадрового та документального забезпечення (Гнеуш-Кучинській С.П.) довести цей наказ до відома заступників директора, керівників самостійних структурних підрозділів Фонду, керівників територіальних відділень Фонду.
12. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду соціального
захисту інвалідів
06.07.2011 № 101
ПОРЯДОК
доступу до публічної інформації в Фонді
Установлені Порядком норми спрямовані на забезпечення та здійснення прав запитувачів інформації, визначених Законами України "Про доступ до публічної інформації" та "Про інформацію", на отримання за запитами публічної інформації, розпорядником якої є Фонд.
I. Загальні положення
1.1. Порядок розроблено з метою встановлення єдиної процедури складання, оформлення та подання до Фонду запиту на отримання публічної інформації щодо його діяльності (далі - запит на інформацію), підготовки та надання Фондом такої інформації, а також оскарження рішень Фонду, дій чи бездіяльності щодо надання інформації за запитом.
1.2. Публічна інформація щодо діяльності Фонду (далі - публічна інформація), розпорядником якої є Фонд, є відкритою, крім випадків, установлених законом.
1.4. Фонд не є розпорядником інформації за запитами щодо:
- інформації інших органів влади України, органів державної влади інших держав, міжнародних організацій;
- інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або потребує створення в інший спосіб.
1.5. Доступ до публічної інформації в Фонді забезпечується шляхом:
- систематичного й оперативного оприлюднення інформації в офіційних друкованих виданнях, на офіційному веб-сайті Фонду в мережі Інтернет або в інший спосіб;
надання інформації за запитами на отримання публічної інформації.
1.6. Даний Порядок поширюється на працівників Фонду.
II. Подання запиту на публічну інформацію
2.1. Публічна інформація, розпорядником якої є Фонд, надається запитувачу в разі офіційного звернення із запитом на інформацію.
2.2. Запитувач має право звернутися до Фонду із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
2.3. Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним.
2.4. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.
2.5. Письмовий запит на отримання публічної інформації надається на адресу Фонду поштою, факсом, на електронну адресу, що вказані на офіційному веб-сайті Фонду в розділі "Доступ до публічної інформації" або оформляється безпосередньо під час перебування в приміщенні Фонду. Письмовий запит, який подає запитувач, має вміщувати всі реквізити, установлені Законом України
"Про доступ до публічної інформації" . За відсутності будь-якого реквізиту запит на інформацію не реєструється, відповідь запитувачу не надається.
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію запитувач може подавати запит шляхом заповнення форм запитів на інформацію, установлених цим Порядком (Додаток 1).
2.6. Якщо запитувач інформації звертається до Фонду усно по телефону, номер якого вказаний на офіційному веб-сайті Фонду в розділі "Доступ до публічної інформації", або під час безпосереднього перебування в Фонді, інформація, що не потребує додаткової обробки та підготовки, за згодою запитувача, надається усно (реквізити документів для ознайомлення, роз'яснення, інформація щодо розміщення документів на офіційному веб-сайті тощо).
У цьому випадку письмовий запит на інформацію не оформляється та не реєструється.
Якщо запитувач звертається по телефону, а запитувана інформація потребує додаткової обробки та підготовки письмової відповіді, представник відділу організаційної роботи по соціальному захисту інвалідів заповнює зі слів запитувача інформації всі обов'язкові реквізити за встановленою формою (Додаток 1), реєструє запит у спеціальному журналі реєстрації запитів, що надійшли по телефону (Додаток 2), та передає його до відділу кадрового та документального забезпечення. При цьому в запиті додатково зазначається та повідомляється запитувачу інформації прізвище, ім'я, по батькові працівника, який оформив запит, час і дата заповнення форми запиту. Реєстрація такого запиту здійснюється відповідно до цього Порядку.
2.7. Якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) запитувач інформації не може самостійно подати письмовий запит, представник відділу організаційної роботи по соціальному захисту інвалідів, на бажання запитувача оформляє письмовий запит за нього за встановленою формою (додаток 1). У запиті зазначається прізвище, ім'я, по батькові працівника, який оформив запит, час і дата заповнення форми запиту. Копія запиту надається запитувачу. Реєстрація такого запиту здійснюється відповідно до цього Порядку.
2.8. Інформацію щодо кількості отриманих і опрацьованих запитів на публічну інформацію готує відділ кадрового та документального забезпечення, який надає його до відділу організаційної роботи по соціальному захисту інвалідів для подальшого оприлюднення на офіційному веб-сайті Фонду щоквартально.
III. Розгляд і реєстрація запитів на інформацію
3.1. Реєстрацію запитів на інформацію здійснює відділ кадрового та документального забезпечення централізовано по мірі надходження.
До реєстрації та розгляду приймаються тільки запити, які надійшли на адресу Фонду поштою, факсом, на електронну адресу або за телефоном, що вказані на офіційному веб-сайті Фонду в розділі "Доступ до публічної інформації". Інші запити не розглядаються та відповіді на них не надаються.
3.2. Усі письмові запити на інформацію, які надійшли на офіційну адресу Фонду (поштою, факсом), запити, що надійшли електронною поштою (електронні запити), та письмові запити, оформлені відділом організаційної роботи по соціальному захисту інвалідів, реєструє відділ кадрового та документального забезпечення.
Інші працівники Фонду, незалежно від їхнього службового становища, не мають права приймати запити на інформацію.
3.3. При реєстрації в відділі кадрового та документального забезпечення на запиті проставляється штамп про взяття його на контроль.
3.4. Зареєстровані відділом кадрового та документального забезпечення з відповідною резолюцією керівництва Фонду запити на інформацію терміново передаються до структурного підрозділу, який визначено виконавцем по підготовці відповіді на інформаційний запит.
IV. Підготовка та надання відповіді на запит на інформацію
4.1. Якщо відповідь на запит на інформацію потребує узагальнення, відповідальним за підготовку узагальненої відповіді на запит щодо надання публічної інформації є відділ організаційної роботи по соціальному захисту інвалідів. Відділ організаційної роботи по соціальному захисту інвалідів має право визначати інших співвиконавців запиту на інформацію (самостійні структурні підрозділи, які є відповідальними за розробку та зберігання документів, що запитуються) та скликати наради для забезпечення організації виконання запитів на інформацію.
................Перейти до повного тексту