1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ
Н А К А З
26.12.2011 N 483
( Наказ скасовано на підставі Наказу Державного агентства автомобільних доріг N 118 від 16.03.2012 )
Про затвердження Положення про порядок підготовки вихідних даних на проектування поточного і капітального ремонту, реконструкції та будівництва автомобільних доріг
З метою прийняття ефективних проектних рішень та підвищення якості проектної документації на поточний і капітальний ремонт, реконструкцію і будівництво автомобільних доріг та дорожніх об'єктів
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про порядок підготовки вихідних даних на проектування поточного і капітального ремонту, реконструкції та будівництва автомобільних доріг (далі - Положення).
2. Управлінню науково-технічної політики (Крижанівський О.Є.) у тижневий термін довести Положення службам автомобільних доріг в АР Крим, областях та м. Севастополь.
3. Департаменту автомобільних доріг (Сухоносов О.В.), Департаменту капітального будівництва та інвестиційної політики (Цепелєв С.Ю.), Департаменту фінансів та економічної політики (Загорняк О.В.) передбачати щорічно видатки на фінансування передпроектних робіт.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник Голови,
голова комісії з проведення
реорганізації


Є.Прусенко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної служби
автомобільних доріг
України
26.12.2011 N 483
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок підготовки вихідних даних на проектування поточного і капітального ремонту, реконструкції та будівництва автомобільних доріг
Відповідно до п. 2.1 ДБН А.2.2-3-2004 "Склад, порядок розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва" (далі - ДБН А.2.2-3) проектні та вишукувальні роботи виконуються на підставі договорів (контрактів) між Замовником і Проектувальником.
Договір можна укладати на виконання передпроектних робіт, комплексу проектних робіт, вишукувальних робіт, окремих стадій та розділів проекту.
Відповідно до п. 2.2 ДБН А.2.2-3 вихідні дані для виконання проектних робіт на відповідній стадії Замовник зобов'язаний надати до початку виконання проектно-вишукувальних робіт. До складу вихідних даних належать:
- містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки;
- акт вибору майданчика (траси);
- технічні умови щодо інженерного забезпечення об'єкта (ТУ);
- завдання на проектування;
- інші вихідні дані.
На існуючих автомобільних дорогах у разі втрати несучої здатності дорожнього одягу, значного погіршення рівності і шорсткості дорожнього покриття, що встановлено, як правило, за даними Системи управління станом покриття (СУСП), або погіршення транспортно-експлуатаційного стану інших елементів дороги чи дорожніх об'єктів балансоутримувач дороги (далі - Замовник) повинен підготувати завдання на проектування покращення їхнього транспортно-експлуатаційного стану шляхом доведення його до нормативних значень.
Покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг та дорожніх об'єктів необхідно здійснювати шляхом поточного ремонту, а в разі неможливості зазначеним чином досягти нормативних значень - шляхом капітального ремонту або реконструкції.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Для розроблення завдання на проектування необхідно підготувати вихідні дані та визначити наступні показники автомобільної дороги:
- потужність об'єкта;
- стадійність проектування;
- види і обсяги інженерних вишукувань;
- вихідні дані про особливі умови будівництва (сейсмічність, група складності умов будівництва, підроблювані і підтоплювані території тощо);
- черговість проектування та будівництва, необхідність виділення пускових комплексів;
- розроблення окремих проектних рішень у декількох варіантах;
- попередні погодження проектних пропозицій із зацікавленими відомствами;
- підготовка демонстраційних матеріалів;
- виконання науково-технічного супроводу у процесі проектування і будівництва;
- характеристика об'єкта (визначення категорії автомобільної дороги, її протяжності, орієнтовної вартості будівництва та вартості проектно-вишукувальних робіт (ПВР), кількості штучних споруд та їх попередньої характеристики, дорожніх розв'язок, визначення орієнтовних площ відведення землі та власників (користувачів) земельних ділянок та проблемних ділянок з відведення землі, дослідження інженерних комунікацій у смузі відведення та отримання технічних умов на їх перевлаштування);

................
Перейти до повного тексту