1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ
ТА ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
Н А К А З
21.11.2011 N 730
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості N 436 від 03.07.2013 )
Про внесення змін до складу комітету з конкурсних торгів Міненерговугілля та затвердження в новій редакції Положення про комітет з конкурсних торгів
З метою забезпечення ефективної роботи комітету з конкурсних торгів Міністерства енергетики та вугільної промисловості
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до персонального складу комітету з конкурсних торгів, затвердженого наказом Міненерговугілля від 19.05.2011 N 135, включивши до його складу:
Вівчаренка
Олександра Васильовича
- директора Департаменту
вугільної промисловості
Чернова
Петра Анатолійовича
- заступника директора Департаменту
стратегічної політики, інвестицій
та ядерно-енергетичного комплексу -
начальника управління
ядерно-енергетичного комплексу
2. Затвердити Положення про комітет з конкурсних торгів Міненерговугілля в новій редакції, що додається.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату Макуху В.О.
Міністр Ю.Бойко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
енергетики та вугільної
промисловості України
21.11.2011 N 730
ПОЛОЖЕННЯ
про комітет з конкурсних торгів Міністерства енергетики та вугільної промисловості України
I. Загальні положення
1. Це Положення розроблено відповідно до ст. 11 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Типового положення про комітет з конкурсних торгів, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 26.07.2010 N 916.
2. Комітет з конкурсних торгів (далі - комітет) - службові (посадові) особи Міненерговугілля, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом.
3. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг для потреб центрального апарату Міністерства енергетики та вугільної промисловості України на засадах колегіальності та неупередженості.
4. Комітет у своїй діяльності керується цим Положенням, Законом та іншими нормативно-правовими актами.
II. Порядок створення та організація діяльності комітету
1. Склад комітету, Положення та зміни до нього затверджується наказом Міненерговугілля. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати місцевих рад.
2. До складу комітету входить не менше п'яти осіб. Членство в комітеті не має створювати протиріччя між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність та неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який є посадовою особою Міненерговугілля, призначається наказом Міністерства та має право на підписання договорів про закупівлю.
Голова комітету організовує роботу комітету і несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.
4. Голова комітету призначає заступника голови, відповідального секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.
У разі відсутності голови комітету його обов'язки виконує заступник голови комітету.
За рішенням комітету для надання консультацій з технічних питань, що зазначені в документації конкурсних торгів можуть залучатись службові (посадові) та інші особи структурних підрозділів Міненерговугілля.
5. Формою роботи комітету є засідання, які скликаються головою комітету.
Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до членів комітету не пізніше ніж за два дні до засідання.
6. На засіданнях комітету підлягають розгляду такі питання:
- планування здійснення процедур закупівель;
- складання та затвердження річного плану державних закупівель;
- вибір процедури закупівлі;
- інші питання відповідно до Закону.
7. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів комітету.
За умови рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.
8. Рішення комітету оформляється протоколом, який підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні комітету.
У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі із зазначенням причин відмови.
III. Головні функції комітету
Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
- планування протягом року здійснення процедур закупівель відповідно до затвердженого кошторису;
- складання та затвердження річного плану державних закупівель;
- здійснення вибору процедури закупівлі;
- проведення процедури закупівель та попередньої кваліфікації учасників;
- забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивного та чесного вибору переможця;
- надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі, щодо змісту документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації) у разі отримання від останніх відповідних запитів;
- організація приймання, зберігання, розкриття пропозиції конкурсних торгів (цінових та кваліфікаційних пропозицій), забезпечує вибір найбільш економічно вигідної пропозиції на підставі критеріїв та методики оцінки, визначених у документації з конкурсних торгів (кваліфікаційній документації);
- проведення переговорів з учасниками при проведенні процедури закупівлі в одного учасника; оформлення документів, необхідних для погодження застосування процедури закупівлі в одного учасника у встановленому законодавством порядку;
- забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань державних закупівель, визначених Законом;
- оприлюднення інформації про здійснення закупівель відповідно до вимог Закону;
- ведення необхідної звітності щодо здійснення процедур закупівель відповідно до вимог законодавства;
- вжиття на добровільній основі належних заходів, у тому числі з призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань, зазначених у зверненні з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі;

................
Перейти до повного тексту