1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ВОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
26.09.2011 N 183
Про затвердження Положення про Хмельницьке обласне управління водних ресурсів
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного агентства водних ресурсів N 101 від 25.06.2013 )
Відповідно до Закону України від 21.09.2006 N 185-V "Про управління об'єктами державної власності", Указу Президента України від 13.04.2011 N 453/2011 "Про Положення про Державне агентство водних ресурсів України"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про Хмельницьке обласне управління водних ресурсів (далі - Положення), що додається.
2. Начальнику Хмельницького обласного виробничого управління меліорації і водному господарству Ю.Димінському у двомісячний строк:
здійснити державну реєстрацію Положення у встановленому чинним законодавством порядку;
надати юридичному сектору Держводагентства нотаріально завірену копію зареєстрованого Положення.
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Держводгоспу від 08.07.2009 N 113 "Про затвердження Положення про Хмельницьке обласне виробниче управління меліорації і водному господарству".
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Агентства М.Яцюка.
Голова Агентства В.Сташук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного агентства
водних ресурсів України
26.09.2011 N 183
ПОЛОЖЕННЯ
про Хмельницьке обласне управління водних ресурсів
1. Загальні положення
1.1. Хмельницьке обласне управління водних ресурсів (далі - Хмельницьке облводресурсів) є бюджетною неприбутковою організацією і належить до сфери управління центрального органу виконавчої влади у галузі водного господарства і меліорації земель, управління, використання та відтворення поверхневих водних ресурсів - Державного агентства водних ресурсів України (далі - Держводагентство).
1.2. У своїй діяльності Хмельницьке облводресурсів керується Конституцією та законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами центральних органів виконавчої влади, наказами, рішеннями колегії, дорученнями та іншими документами Держводагентства, рішеннями місцевих органів виконавчої влади і місцевого самоврядування та цим Положенням.
1.3. Хмельницьке облводресурсів у межах своїх повноважень забезпечує на території Хмельницької області вирішення питань щодо експлуатації державних меліоративних систем, використання, збереження та відтворення водних ресурсів, меліорації земель, вирішує в установленому порядку разом з органами виконавчої влади та іншими організаціями питання забезпечення населення і галузей економіки водними ресурсами, здійснює від імені Держводагентства виробничі функції з управління інженерною інфраструктурою меліоративних систем та її окремими об'єктами, що перебувають у державній власності.
1.4. Хмельницьке облводресурсів є юридичною особою, має самостійний та зведений баланси, рахунки у Державній казначейській службі України та банках, гербову печатку зі своїм найменуванням.
1.5. Найменування та юридична адреса Хмельницького облводресурсів:
Повна назва - Хмельницьке обласне управління водних ресурсів.
Скорочена назва - Хмельницьке облводресурсів.
Юридична адреса: 29013, м. Хмельницький, вул. Соборна, 29.
1.6. Хмельницьке облводресурсів є правонаступником Хмельницького обласного виробничого управління по меліорації і водному господарству.
2. Основні завдання
2.1. Основними завданнями Хмельницького облводресурсів є:
2.1.1. Реалізація у межах області державної політики щодо розвитку водного господарства і меліорації земель, використання, збереження та відтворення поверхневих водних ресурсів, експлуатації державних меліоративних систем, забезпечення населення і галузей економіки водними ресурсами.
2.1.2. Забезпечення потреб населення і галузей економіки області у водних ресурсах.
2.1.3. Організація робіт з експлуатації, капітального та поточного ремонту меліоративних систем, протиповеневих водогосподарських споруд та інших об'єктів міжгосподарського значення, водосховищ, групових сільських водопроводів, впровадження планового водокористування і забезпечення раціонального використання водних ресурсів.
2.1.3. Організація виконання загальнодержавних і регіональних програм щодо розвитку меліорації земель і поліпшення екологічного стану осушуваних угідь, захисту від шкідливої дії вод сільських населених пунктів, інженерних комунікацій, сільськогосподарських угідь та інших об'єктів.
2.1.4. Здійснення моніторингу стану поверхневих вод, осушуваних та прилеглих до них земель, підтоплених територій у зоні впливу меліоративних систем, водних об'єктів відповідно до Програми державного моніторингу довкілля в системі Держводагентства.
2.1.5. Раціональне використання бюджетних коштів на експлуатацію та капітальних вкладень, що спрямовуються на меліорацію земель, реконструкцію і технічне удосконалення діючих систем, будівництво сільських водопроводів, розвиток виробничих баз та інші водогосподарські об'єкти.
2.1.6. Проведення на регіональному рівні оцінки, прогнозу щодо поліпшення меліоративного стану зрошуваних, осушуваних і прилеглих до них земель, підтоплення сільських населених пунктів та надання з цих питань рекомендацій місцевим державним адміністраціям.
( Пункт 2.1 розділу 2 доповнено підпунктом 2.1.6 згідно з Наказом Державного агентства водних ресурсів N 101 від 25.06.2013 )
2.1.7. Проведення заходів щодо попередження шкідливої дії вод і ліквідації її наслідків, організація безаварійного пропуску повені на об'єктах Хмельницького облводресурсів, участь у розробці та забезпеченні заходів щодо захисту населених пунктів і сільгоспугідь від затоплення і підтоплення.
( Пункт 2.1 розділу 2 доповнено підпунктом 2.1.7 згідно з Наказом Державного агентства водних ресурсів N 101 від 25.06.2013 )
2.2. Хмельницьке облводресурсів відповідно до покладених на нього завдань:
2.2.1. Вносить пропозиції Держводагентству, органам виконавчої влади і місцевого самоврядування щодо розробки державних цільових і регіональних програм з питань водного господарства, управління, використання, відтворення поверхневих водних ресурсів, а також меліорації земель та експлуатації об'єктів державного водогосподарського комплексу, міжгосподарських меліоративних систем та бере участь у їх реалізації.
2.2.2. Здійснює координацію та контроль за діяльністю підвідомчих організацій.
2.2.3. Співпрацює в установленому порядку з місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування, територіальними органами Мінприроди, МНС, інших центральних органів виконавчої влади, правоохоронними органами, водогосподарськими організаціями та підприємствами і установами, які належать до сфери управління Держводагентства і здійснюють діяльність у межах області, басейновими радами, іншими організаціями, підприємствами і установами.
2.2.4. Готує на підставі аналізу розробок і висновків органів виконавчої влади, науково-дослідних установ і організацій перспективні прогнози та пропозиції щодо основних напрямів розвитку водного господарства та меліорації земель, використання меліорованих угідь області, обґрунтовує і визначає за участю обласної державної адміністрації потребу в державних централізованих капітальних вкладеннях у розрізі районів, вишукує та залучає інші джерела для фінансування робіт, пов'язаних з реконструкцією та будівництвом меліоративних систем та водогосподарських об'єктів.
2.2.5. Визначає потребу населення і галузей національної економіки у водних ресурсах, розробляє пропозиції щодо визначення пріоритетів розвитку водного господарства.
2.2.6. Готує та подає на розгляд Держводагентства пропозиції до стратегічних, програмно-планових документів у сфері розвитку водного господарства, управління, використання та відтворення поверхневих водних ресурсів і забезпечує їх реалізацію.
2.2.7. Забезпечує координацію виконання державних та регіональних програм з питань водного господарства, меліорації земель, управління, використання та відтворення поверхневих водних ресурсів.
2.2.8. Розробляє та подає на затвердження до Держводагентства режими роботи водосховищ комплексного призначення, водогосподарських систем і каналів та розглядає правила їх експлуатації (крім Дністровського водосховища).
( Підпункт 2.2.8 пункту 2.2 розділу 2 в редакції Наказу Державного агентства водних ресурсів N 101 від 25.06.2013 )
2.2.9. Здійснює організацію та координацію робіт щодо забезпечення дотримання режиму роботи водосховищ комплексного призначення, водогосподарських систем і каналів (крім Дністровського водосховища).
( Підпункт 2.2.9 пункту 2.2 розділу 2 в редакції Наказу Державного агентства водних ресурсів N 101 від 25.06.2013 )
2.2.10. Здійснює інвентаризацію та паспортизацію міжгосподарських меліоративних систем, затверджує правила, встановлює режими їх експлуатації, забезпечує їх дотримання.
2.2.11. Розробляє заходи щодо екологічного оздоровлення річок, бере участь у їх реалізації, а також здійснює спостереження за станом водних об'єктів, гідротехнічних споруд та дотриманням режимів роботи водосховищ, водогосподарських систем, надає у межах повноважень пропозиції до програм соціально-економічного розвитку регіону.
( Підпункт 2.2.12 пункту 2.2 розділу 2 виключено на підставі Наказу Державного агентства водних ресурсів N 101 від 25.06.2013 )
2.2.13. Здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю підвідомчих організацій, цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів, додержанням і зміцненням державної дисципліни, збереженням майна, ощадливим та раціональним використанням товарно-матеріальних цінностей, здійснює практичні заходи щодо недопущення корупційних проявів.
2.2.14. Виступає розпорядником бюджетних асигнувань, які йому виділяються, сприяє залученню і розміщенню вітчизняних та іноземних інвестицій для розвитку водогосподарсько-меліоративного комплексу.
2.2.15. Здійснює в установленому порядку добір кадрів в апарат Хмельницького облводресурсів, формує в установленому порядку кадровий резерв Хмельницького облводресурсів, організовує роботу з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників апарату Хмельницького облводресурсів, а також осіб, включених до кадрового резерву.
2.2.16. Організовує проведення атестації робочих місць за умовами праці та контролює правильність обґрунтування пільг і компенсацій за роботу в шкідливих і важких умовах праці.
2.2.17. Організовує роботу, пов'язану із забезпеченням єдності та необхідної точності вимірювань, підвищенням рівня метрологічного забезпечення відповідно до вимог нормативних документів з метрологічної діяльності.
2.2.18. Організовує роботу з ефективного використання меліорованих сільськогосподарських угідь, забезпечує складання основних показників водокористування по меліоративних системах.
2.2.19. Організовує ведення первинного обліку забраної, поданої та перекачаної води насосними станціями на державній міжгосподарській мережі, водорозподіл по міжгосподарських меліоративних системах, проведення гідрометричних робіт та розробку відповідної документації.
2.2.20. Визначає існуючий та перспективний потенціал енерговикористання і енергозбереження, впровадження першочергових маловитратних та перспективних енергозберігаючих заходів, вдосконалення існуючих засобів зв'язку та впровадження альтернативних.
2.2.21. Розробляє, погоджує або видає технічні умови для проектування будівництва та реконструкції меліоративних систем.
2.2.22. Організовує розробку та виконання заходів для забезпечення безаварійного пропуску повені та паводків на меліоративних системах і водогосподарських спорудах, включаючи протипаводковий захист сільських населених пунктів та сільськогосподарських угідь.
2.2.23. Забезпечує проектування, будівництво і реконструкцію систем захисту від шкідливої дії вод, систем водопостачання сільських населених пунктів, меліоративних систем та інших об'єктів інженерної інфраструктури, які фінансуються за рахунок коштів державного бюджету та інших не заборонених чинним законодавством джерел фінансування.
2.2.24. Забезпечує здійснення комплексу робіт з експлуатації, поточного та капітального ремонту меліоративних систем, систем захисту від шкідливої дії вод, водосховищ та інших об'єктів міжгосподарських систем та вживає, відповідно до нормативно-правових актів, заходів щодо збереження меліоративних фондів, які перебувають у державній власності, а також здійснює ремонт внутрішньогосподарської меліоративної мережі та її гідротехнічних споруд на договірних засадах.
2.2.25. Реалізовує науково-технічну політику у сфері водного господарства та меліорації земель, організовує впровадження науково-технічних розробок та застосування нових технічних рішень з питань експлуатації водогосподарських об'єктів.
2.2.26. Організовує впровадження у виробництво винаходів і раціоналізаторських пропозицій, обмін досвідом з питань водного господарства і меліорації земель.
2.2.27. Погоджує видачу дозволів на проведення на землях водного фонду робіт із будівництва об'єктів гідротехнічного, гідрометричного та лінійного призначення.
2.2.28. Погоджує проекти землеустрою, що розробляються з метою вилучення, надання, зміни цільового призначення земель водного фонду.
2.2.29. Погоджує договори оренди водних об'єктів.
2.2.30. Погоджує межі зон санітарної охорони водних об'єктів.
2.2.31. Здійснює державний моніторинг меліоративного стану меліорованих земель.
2.2.32. Здійснює моніторинг технічного стану меліоративних систем та гідротехнічних споруд підвідомчих організацій.
2.2.33. Розглядає та погоджує проекти паспортів місць відходів.
2.2.34. Забезпечує роботу функціональної відомчої системи із запобігання та реагування на надзвичайні ситуації.
2.2.35. Організовує виконання робіт, пов'язаних із мінімізацією наслідків шкідливої дії вод, у тому числі захистом від підтоплення, протипаводковим і протиповеневим захистом сільськогосподарських угідь, а також сільських населених пунктів.
2.2.36. Здійснює у межах повноважень разом з іншими органами виконавчої влади та організаціями, що належать до сфери управління Держводагентства, заходи щодо запобігання надзвичайним ситуаціям, зменшення руйнівних наслідків повеней, забезпечення безаварійного пропуску повеней, паводків та льодоходу.
2.2.37. Готує проекти кошторисів доходів і видатків на експлуатацію міжгосподарських меліоративних систем та заходів з охорони вод і раціонального використання водних ресурсів.
2.2.38. Визначає за погодженням з обласною державною адміністрацією та органами Мінприроди перелік об'єктів захисту від шкідливої дії вод відповідно до затверджених програм, будівництво яких фінансується з державного та місцевих бюджетів, та подає їх на розгляд Держводагентству.
2.2.39. Узагальнює та аналізує дані про водогосподарську та гідрологічну обстановку та надає оперативну інформацію Держводагентству щодо водогосподарської і гідрологічної обстановки.
2.2.40. Готує пропозиції щодо паспортизації малих річок та подає їх Держводагентству.
2.2.41. Забезпечує виконання всіма посадовими особами та працівниками вимог Закону України "Про охорону праці", обов'язків щодо створення безпечних і здорових умов праці, планування заходів, спрямованих на попередження травматизму і захворюваності.
2.2.42. Здійснює контроль за станом охорони праці, пожежної безпеки та безпеки дорожнього руху у підвідомчих організаціях.
2.2.43. Організовує планово-фінансову роботу, забезпечує цільове та ефективне використання фінансових і матеріальних ресурсів, забезпечує організацію та вдосконалення бухгалтерського обліку.
2.2.44. Здійснює державний облік водокористування.
2.2.45. Здійснює аналіз інформації про обсяги використаних водних ресурсів, достовірності звітних даних про обсяги використаної води водокористувачами всіх галузей економіки.
2.2.46. Погоджує клопотання водокористувачів з обґрунтуванням потреби у воді в разі використання поверхневих вод та нормативи водопостачання.
2.2.47. Узагальнює результати державного водообліку щодо використання водних ресурсів та надає інформацію Держводагентству.
2.2.48. Готує матеріали для державного водного кадастру за розділом "Водокористування".

................
Перейти до повного тексту