1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Телеграма


ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Т Е Л Е Г Р А М А
07.11.2011 N ЦЗМ-12/2074
Керівникам експедиторських
організацій (за списком)
Начальникам служб
комерційної роботи
та маркетингу залізниць
України
Державна адміністрація залізничного транспорту України відповідно до Протоколів нарад по узгодженню обсягів умов перевезень інформує про максимальне навантаження від осі вагона на рейки при перевезенні вантажів призначенням на окремі європейські країни та прикордонні переходи:
На Польщу по переходах
Ягодин - Дорохуськ в обох напрямках по колії 1520 мм - 22,5 тонн та по колії 1435 мм з перестановкою - 20,0 тонн;
Рава-Руська - Верхарата в обох напрямках по колії 1520 мм - 23,0 тонн;
Ізов - Хрубешув в обох напрямках по колії 1520 мм - 24,5 тонн;
для вагонів, які будуть переставлятися на колію 1435 мм на станції Сендзишув - 20 тонн;
Мостиська II - Медика в обох напрямках по колії 1520 мм - 23,0 тонн;
для вагонів, які будуть перевантажуватись по станції Мостиська II із вагонів колії 1520 мм у вагони колії 1435 мм - 22,5 тонни;
для вагонів, які будуть переставлятися на колію 1435 мм на станціях Мостиська II, Медика - 20 тонн.
На Словаччину по переходах
Чоп - Чієрна над Тисою:
++ з перевантаженням на словацькій стороні - 22,5 тонни;
++ з перестановкою на УЗ - 22,5 тонни;
Ужгород - Матевці:
++ з перевантаженням на словацькій стороні - 24,5 тонни;
++ з перестановкою на словацькій стороні - 22,5 тонни.
У вагонах країн СНД, які прямують транзитом через ЖСР, навантаження від вісі вагона на рейки повинно бути узгоджено залізницею відправлення вантажу зі всіма залізницями, які беруть участь у перевезенні.

................
Перейти до повного тексту