1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ АВТОМОБІЛЬНОЇ ІНСПЕКЦІЇ
Л И С Т
22.09.2011 N 4/3-8731
Президентові Всеукраїнської
молодіжної організації
"Молодь проти корупції"
Горган О.Л.
вул. Лютеранська, 27-29,
під'їзд, 1,
офіс 1, м. Київ, 01024
Шановний Олександре Любомировичу!
В Управлінні ДАІ МВС України Ваш інформаційний запит, адресований до Кабінету Міністрів України за дорученням керівництва МВС України, розглянуто.
Відповідаючи на Ваші питання, повідомляємо, що ураховуючи публічність служби Державтоінспекції, а також те, що на сьогодні законодавство України дійсно не містить заборони щодо аудіо-, фото- чи відеофіксації водіями дій працівників Державтоінспекції під час оформлення ними адміністративних матеріалів та місць несення служби, вважаємо за можливе здійснення вказаних вище дій. Однак, зазначені дії не повинні перешкоджати виконанню працівником Державтоінспекції своїх функціональних обов'язків.
Поряд з цим інформуємо, що керівництвом Управління ДАІ МВС України постійно вживаються заходи щодо вдосконалення роботи підрозділів Державтоінспекції з профілактики правопорушень та підвищення ефективності нагляду за дорожнім рухом. В підрозділах ДАІ постійно проводяться заняття серед особового складу Державтоінспекції з підвищення рівня знань законодавства України в частині забезпечення безпеки дорожнього руху. Крім того, керівництвом МВС та Управління ДАІ МВС України постійно вживаються заходи, спрямовані на впровадження нових форм і методів нагляду за дорожнім рухом та на підвищення контролю за дотриманням законності працівниками Державтоінспекції як на місцях, так і під час нагляду за дорожнім рухом.
Згідно п. 211 ст. 11 Закону України "Про міліцію" міліції для виконання покладених на неї обов'язків надається право зупиняти транспортні засоби лише в разі: порушення правил дорожнього руху водіями; відсутності номерного знака на транспортному засобі або наявності номерного знака, який не відповідає встановленим вимогам, закріплений у не встановленому для цього місці, закритий іншими предметами чи забруднений, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцяти метрів; наявності ознак, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу; наявності даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або вантажу до вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення; перебування транспортного засобу в розшуку; наявності даних про використання транспортного засобу з протиправною метою; необхідності опитування водія чи пасажирів про обставини вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення, свідками якого вони є або могли бути; необхідності залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції чи як свідка при оформленні протоколів про адміністративні правопорушення чи матеріалів дорожньо-транспортних пригод; проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб; виконання рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на це державними органами; якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху; порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв.

................
Перейти до повного тексту