- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНА ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ УКРАЇНИ
З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ СУСПІЛЬНОЇ МОРАЛІ
Р І Ш Е Н Н Я
( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Національної експертної
комісії України з питань захисту
суспільної моралі
N 2 від 03.02.2011
N 106 від 21.06.2011 )
За результатами обговорення доопрацьованого апаратом Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі проекту Регламенту Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі, Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі
ВИРІШИЛА:
Затвердити Регламент Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі, що додається.
Голова Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі | В.В.Костицький |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної
експертної комісії України
з питань захисту
суспільної моралі
29.10.2009 N 12
протокол
29.10.2009 N 73-09-К
РЕГЛАМЕНТ
Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі
I. Загальні положення
1. Цей Регламент встановлює порядок організації засідань Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (далі - Національна комісія) для здійсненням її повноважень.
Завдання та повноваження Національної комісії визначені Законом України
"Про захист суспільної моралі" та Положенням про Національну експертну комісію з питань захисту суспільної моралі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2004 року
N 1550.
2. Національна комісія спрямовує свою діяльність на виконання
Конституції і законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до
Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства.
3. Національна комісія в межах своїх повноважень на основі та на виконання актів законодавства приймає рішення, виконання яких організовує і контролює її апарат.
4. Діяльність Національної комісії є відкритою та прозорою. Національна комісія широко інформує громадськість про свою діяльність, прийняті рішення та стан їх виконання шляхом розміщення інформації на офіційному веб-сайті, публікацій у засобах масової інформації, трансляції по радіо і телебаченню репортажів, інтерв'ю, виступів керівників Національної комісії.
Інформація про діяльність Національної комісії надається громадянам та представникам засобів масової інформації відповідно до закону.
II. Засідання та рішення Національної комісії
6. Засідання є основною формою роботи Національної комісії, які проводяться відповідно до цього Регламенту та планів роботи.
7. Розгляд питань та прийняття рішень проводиться членами Національної комісії колегіально.
8. Засідання Національної комісії проводяться державною мовою.
Особам, які беруть участь у розгляді питань і не володіють державною мовою, забезпечується право ознайомлення з матеріалами та участі у розгляді питань через перекладача, а також право виступати на засіданні рідною мовою. Оплата послуг перекладача здійснюється особою, яка його залучає.
заслуховує інформацію про стан дотримання законодавства у сфері захисту суспільної моралі;
заслуховує інформацію щодо виявлених порушень законодавства у сфері захисту суспільної моралі та приймає рішення у межах визначених повноважень;
розглядає та затверджує внутрішні документи Національної комісії;
схвалює пропозиції щодо вдосконалення законодавства у сфері захисту суспільної моралі;
заслуховує та схвалює річний звіт Національної комісії про проведену роботу;
розглядає результати проведення апаратом Національної комісії планових та позапланових перевірок;
заслуховує звіти Голови Національної комісії, його заступників, керівника апарату та представників Національної комісії у Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі.
10. Рішення Національної комісії приймаються на засіданнях, які проводяться відкрито і гласно, крім випадків, коли Національна комісія приймає інше рішення.
11. Гласність роботи Національної комісії забезпечується шляхом відкритого обговорення питань, що належать до її компетенції, у присутності запрошених осіб чи суб'єктів звернення, а також представників засобів масової інформації.
12. Закриті засідання Національної комісії можуть проводитися за її рішенням для розгляду конкретно визначених питань.
13. У засіданні Національної комісії, що проводиться у формі закритих слухань (далі - закриті засідання), мають право брати участь особи, присутність яких при розгляді відповідного питання визнана Національною комісією необхідною.
14. Національна комісія наприкінці закритого засідання приймає рішення щодо порядку використання і можливості оприлюднення матеріалів і рішень цього засідання.
2.1. Головуючий на засіданні
15. Засідання Національної комісії веде її Голова.
У разі відсутності Голови Національної комісії або неможливості здійснення ним своїх повноважень функції головуючого виконує один із заступників, визначений Головою.
16. Головуючий на засіданні Національної комісії:
а) відкриває, закриває, оголошує перерви та проводить засідання, спрямовуючи розгляд питань порядку денного на забезпечення повного, всебічного й об'єктивного їх розгляду;
б) повідомляє членів Національної комісії про осіб, присутніх на засіданні;
в) оголошує порядок денний і ставить на голосування його затвердження;
г) надає слово для доповіді (співдоповіді), виступу, оголошує наступного доповідача;
д) оголошує письмові запити, надає слово для усних запитів, запитань, довідок, заяв і пояснень, а також зауважень по веденню засідання, пропозицій, поправок та зауважень по проектах рішень, для виступів по голосуванню;
е) забезпечує рівні можливості учасникам засідання для участі в обговоренні питань;
є) ставить питання на голосування, оголошує його результати;
ж) забезпечує дотримання вимог цього Регламенту всіма присутніми на засіданні;
з) вживає заходів щодо дотримання порядку на засіданні;
и) підписує протокол засідання та рішення Національної комісії;
і) здійснює інші повноваження відповідно до Регламенту.
2.2. Секретар засідання Національної комісії
17. Голова Національної комісії призначає одного із працівників структурного підрозділу апарату Національної комісії, який відповідає за забезпечення діяльності Національної комісії секретарем засідань Національної комісії, про що видається відповідний наказ.
18. Секретар засідань Національної комісії:
формує проект порядку денного засідання Національної комісії;
забезпечує інформування членів Національної комісії про час та місце засідання;
забезпечує своєчасне повідомлення учасників засідання Національної комісії про час та місце його проведення;
забезпечує членів Національної комісії необхідними інформаційними матеріалами;
організовує підготовку та проведення засідань Національної комісії;
відповідає за виготовлення протоколу засідання та рішень Національної комісії;
організовує підписання рішень Національної комісії.
2.3. Забезпечення засідань Національної комісії
19. Апарат Національної комісії, відповідно до Положення про апарат Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі, затвердженого рішенням Національної комісії від 15.07.2008
N 2:
здійснює організаційне, методичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Національної комісії;
готує матеріали до засідань Національної комісії;
готує пропозиції до рішень Національної комісії;
організовує виконання рішень Національної комісії та наказів (розпоряджень) Голови Національної комісії, ведення діловодства Національної комісії.
Роботу апарату Національної комісії у вказаному напрямку організовує та контролює керівник апарату Національної комісії.
2.4. Забезпечення прав та обов'язків членів Національної комісії щодо проведення засідань
20. Членам Національної комісії надається та забезпечується можливість:
знайомитися з матеріалами, поданими на розгляд Національної комісії, брати участь у їх дослідженні та перевірці;
пропонувати питання до порядку денного засідання Національної комісії;
наводити свої мотиви та міркування, а також подавати додаткові документи з питань, що розглядаються;
вносити пропозиції щодо проекту рішення Національної комісії з будь-яких питань та голосувати за або проти того чи іншого рішення;
висловлювати окрему думку щодо рішення Національної комісії, яка є їх невід'ємною частиною.
21. Члени Національної комісії зобов'язуються:
своєчасно брати участь у засіданнях Національної комісії;
готувати до розгляду і доповідати питання, розгляд яких ініційовано ними безпосередньо на засіданні або не раніше як за два дні до проведення засідання.
2.5. Забезпечення участі на засіданні Національної комісії запрошених осіб
22. На засідання Національної комісії Головою Національної комісії або іншою особою за його дорученням можуть бути запрошені представники установ, організацій, органів державної влади та місцевого самоврядування, громадяни України, які безпосередньо пов'язані з суттю питання внесеного до порядку денного засідання Національної комісії, для одержання інформації та роз'яснень від них стосовно питання, що розглядається, а також представники громадськості та засобів масової інформації.
( Пункт 22 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі
N 2 від 03.02.2011 )
23. Учасниками засідання Національної комісії є:
особи, щодо яких розглядається питання;
особи, за поданням (офіційним зверненням) яких розглядається питання, або їх представники;
особи, запрошені в необхідних випадках Головою Національної комісії до участі у розгляді питання.
24. Перед розглядом питань, включених до порядку денного, головуючий роз'яснює учасникам засідання Національної комісії порядок проведення засідань та процедуру участі запрошених на засідання Національної комісії осіб у розгляді питань.
25. Учасники засідання можуть:
знайомитися з матеріалами з питань, що їх стосуються;
висловлювати свої міркування з питань, що їх стосуються;
ставити, з дозволу головуючого, запитання іншим учасникам засідання, давати усні та письмові пояснення, які заносяться до протоколу засідання та приєднуються до матеріалів з питань, які їх стосуються.
26. Учасники засідання можуть бути присутні лише при розгляді того питання порядку денного засідання, для участі в якому вони запрошені.
27. Учасники засідання надають інформацію, відповідають на запитання лише після надання їм слова головуючим на засіданні.
28. Учасники засідання, представники засобів масової інформації та громадськості під час проведення засідання Національної комісії повинні:
а) вести себе шанобливо щодо членів Національної комісії, інших осіб, присутніх на засіданні;
б) виконувати розпорядження головуючого щодо дотримання порядку під час засідання;
в) утримуватися під час засідання від пересування по залу, розмов, реплік у будь-якій формі;
г) не користуватися мобільними телефонами;
д) не створювати інших перешкод для нормального ходу засідання.
29. Особа, яка заважає проведенню засідання, може бути позбавлена головуючим права присутності на засіданні, за винятком випадків, якщо таке право передбачене законом.
2.6. Організація проведення засідань Національної комісії
30. Засідання Національної комісії проводяться відповідно до річного плану роботи Національної комісії, але не рідше одного разу на місяць.
31. Засідання Національної комісії скликається Головою.
32. Рішення про скликання засідання Національної комісії оформлюється в формі розпорядження Голови Національної комісії про затвердження плану заходів по підготовці проведення засідання.
33. У разі необхідності Національна комісія може прийняти рішення про:
зміну графіку роботи Національної комісії;
продовження своєї роботи наступного дня після засідання;
скликання засідань у період між черговими засіданнями за ініціативою Голови Національної комісії або не менше половини членів Національної комісії.
2.7. Порядок підготовки питань до розгляду на засіданнях Національної комісії
34. До розгляду на засіданні Національної комісії готуються матеріали стосовно кожного з питань, включених до порядку денного та необхідний довідковий матеріал.
35. Секретар засідань Національної комісії та керівник апарату доповідають Голові Національної комісії перелік питань, що пропонуються до розгляду на засіданні Національної комісії та ступінь їх підготовки.
36. У процесі підготовки засідань Голова Національної комісії:
розглядає підготовлений проект порядку денного засідання;
................Перейти до повного тексту