1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
30.03.2011 N 79
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Національного агентства України з питань державної служби N 242 від 27.12.2013 )
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо визначення органами державної влади та органами місцевого самоврядування потреб у підвищенні кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування у сфері європейської інтеграції
На виконання абзацу третього заходів завдання N 3 Завдань і заходів з виконання Державної цільової програми підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції України на 2008-2011 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 05.11.2008 р. N 974,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Методичні рекомендації щодо визначення органами державної влади та органами місцевого самоврядування потреб у підвищенні кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування у сфері європейської інтеграції, що додаються.
2. Адміністративно-фінансовому департаменту ознайомити з цим наказом заступників Начальника Головдержслужби, керівників структурних підрозділів центрального апарату Головдержслужби, директорів Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, Школи вищого корпусу державної служби та керівників територіальних органів Головдержслужби.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Начальника Головдержслужби з питань правової роботи та модернізації державної служби.
Начальник Головдержслужби Т.Мотренко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління
державної служби України
30.03.2011 N 79
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо визначення органами державної влади та органами місцевого самоврядування потреб у підвищенні кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування у сфері європейської інтеграції
I. Загальні положення
Методичні рекомендації щодо визначення органами державної влади та органами місцевого самоврядування потреб у підвищенні кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування у сфері європейської інтеграції (далі - Методичні рекомендації) розроблено на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2008 року N 974 "Про затвердження Державної цільової програми підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції України на 2008-2011 роки" (далі - Програма) з метою якісного змістовного наповнення процесу навчання фахівців у сфері європейської інтеграції, його відповідності потребам органів державної влади та органів місцевого самоврядування у зв'язку із започаткуванням нового етапу у відносинах між Україною та ЄС, передбаченого Порядком денним Асоціації Україна - ЄС.
Основні принципи комплексного підходу до визначення навчальних потреб
Комплексний підхід до визначення органами державної влади та органами місцевого самоврядування потреб у підвищенні кваліфікації державних службовців I - IV категорій посад у сфері європейської інтеграції ґрунтується на таких принципах:
1. Дослідження навчальних потреб державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування відповідно до класифікації знань про ЄС (Таблиця 1);
Таблиця 1. Знання, якими повинні володіти державні службовці та посадові особи місцевого самоврядування у сфері європейської інтеграції
Загальні знання Засади інституційної та правової систем ЄС,
політика Україна - ЄС, механізми адаптації
законодавства до стандартів ЄС
Галузеві знання Мета, завдання, інституційні механізми,
принципи правового регулювання у певній сфері
acquis communautaire (законодавство ЄС)
відповідно до Порядку денного асоціації
Україна - ЄС майбутньої Угоди про асоціацію
між Україною та ЄС, Прогресивного плану
адаптації законодавства України
до законодавства ЄС
Спеціальні знання Окремі питання acquis communautaire
(законодавство ЄС) щодо здійснення
законодавчого та регуляторного наближення
України до ЄС в рамках Порядку денного
асоціації Україна - ЄС, майбутньої Угоди про
асоціацію між Україною та ЄС, Прогресивного
плану адаптації законодавства України
до законодавства ЄС
2. Формування цільових груп слухачів відповідно до специфіки діяльності та категорій посад державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування (Таблиця 2);
Таблиця 2. Цільові групи слухачів відповідно до специфіки діяльності та категорій посад державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування(1)
---------------
(1) Відповідно до Державної цільової програми підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції України на 2008-2011 роки Головдержслужба організовує підвищення кваліфікації виключно для фахівців I - IV категорій посад.
Категорії посад Центральний рівень Регіональний рівень
I - III Керівники та заступники
керівників центральних
органів виконавчої
влади
Голови Ради міністрів
АРК, обласних,
Київської
і Севастопольської
міських державних
адміністрацій
та їх заступники
III - IV Голови
райдержадміністрацій
та їх заступники
III - IV Міські, сільські
та селищні голови
II - IV Керівники структурних
підрозділів центральних
органів виконавчої
влади з питань
європейської інтеграції
Керівники структурних
підрозділів з питань
європейської інтеграції
Ради міністрів АРК,
обласних, Київської
та Севастопольської
міських державних
адміністрацій
II - IV Керівники юридичних
підрозділів центральних
органів виконавчої
влади
Керівники юридичних
підрозділів Ради
міністрів АРК,
обласних, Київської
та Севастопольської
міських державних
адміністрацій
II - IV Керівники
функціональних
структурних підрозділів
центральних органів
виконавчої влади
Керівники
функціональних
структурних підрозділів
Ради міністрів АРК,
обласних, Київської
та Севастопольської
міських державних
адміністрацій Керівники
територіальних органів
ЦОВВ
3. Врахування при визначенні потреб Орієнтовної базової програми у сфері європейської інтеграції, яка буде використана навчальними закладами при наданні освітніх послуг в рамках Програми (Додаток 1);
4. Для центральних органів виконавчої влади - формування Орієнтовного переліку центральних органів виконавчої влади, які залучені до реалізації пріоритетів Порядку денного асоціації Україна - ЄС та заходів Загальнодержавної програми адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу.
5. Визначення конкретних фахівців, до функціональних обов'язків яких входить виконання завдань з питань європейській інтеграції.
6. Встановлення структури, обсягу і змісту знань, які потрібні державним службовцям для належного виконання покладених на них посадових завдань та обов'язків у сфері європейської інтеграції.
Щорічна інформація про потреби органів державної влади та органів місцевого самоврядування формується:
- органами виконавчої влади - для організаційного забезпечення підвищення кваліфікації у сфері європейської інтеграції державних службовців I - IV категорій посад;
- органами місцевого самоврядування - для організаційного забезпечення підвищення кваліфікації у сфері європейської інтеграції посадових осіб місцевого самоврядування I - IV категорій посад;
- територіальними управліннями Головдержслужби - шляхом узагальнення навчальних потреб, наданих органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в регіонах;
- Головдержслужбою - для організаційного забезпечення підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування I - IV категорій посад у сфері європейської інтеграції шляхом узагальнення навчальних потреб від центральних органів виконавчої влади та територіальних органів Головдержслужби.
II. Мережа навчальних закладів, у яких здійснюється підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування у сфері європейської інтеграції
Мережа навчальних закладів підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування включає:
- Національну академію державного управління при Президентові України та її 4 регіональні інститути у містах Дніпропетровську, Львові, Одесі, Харкові;
- вищі навчальні заклади, що здійснюють підготовку державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування у сфері європейської інтеграції за напрямом підготовки 1501 "Державне управління";
- 23 центри перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій.
III. Організація визначення потреб у підвищенні кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування у сфері європейської інтеграції
Визначення потреб у підвищенні кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування у сфері європейської інтеграції проводиться керівниками кадрових підрозділів органів державної влади та органів місцевого самоврядування спільно з керівниками підрозділів, до повноважень яких належать питання європейської інтеграції. Узагальнення потреб здійснюється керівниками кадрових підрозділів.
Для визначення потреб у підвищенні кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування у сфері європейської інтеграції органам державної влади та органам місцевого самоврядування пропонується провести їх анкетування.
Щороку, у лютому, до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, на які поширюється чинність законів України "Про державну службу" та "Про службу в органах місцевого самоврядування", Головдержслужбою та її територіальними органами надсилається лист про визначення потреб у підвищенні кваліфікації фахівців у сфері європейської інтеграції.
Результатом аналізу потреб органів державної влади та органів місцевого самоврядування у направленні державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування на навчання до вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти, які здійснюють підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської інтеграції в рамках Програми, є список осіб, рекомендованих для направлення на навчання.
Визначення потреб проводиться на центральному та регіональному рівнях.
Потреби у підвищенні кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування на центральному рівні визначаються за наступною схемою (Додаток 2):
- центральні органи виконавчої влади та інші державні органи узагальнюють потреби структурних підрозділів центральних апаратів, і направляють в установленому порядку Головдержслужбі (Рис. 1).
Результат визначення потреб - Зведена таблиця 1(*).
---------------
(*) Список подавати в програмі EXCEL.
Для визначення потреб у підвищенні кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування у сфері європейської інтеграції (I - IV категорій посад) на регіональному рівні територіальні органи Головдержслужби співпрацюють з кадровими підрозділами Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласної, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, Київської та Севастопольської міських рад, а також вищими навчальними закладами та закладами післядипломної освіти, залученими до виконання Програми.
Територіальні органи Головдержслужби організовують та проводять роботу щодо розповсюдження відповідної інформації (Додатки 1, 2, 3) серед державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування (I - IV категорій посад), з метою їх узагальнення та формування зведених списків осіб, які потребують підвищення кваліфікації у сфері європейської інтеграції, направляють методичні рекомендації місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування.
Вказаний порядок охоплює оцінку потреб керівників місцевих державних адміністрацій, їх структурних підрозділів та посадових осіб місцевого самоврядування (I - IV категорій посад) (Рис. 2).
Потреби у підвищенні кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування на регіональному рівні визначаються за наступною схемою (Додаток 3):
- обласні державні адміністрації узагальнюють потреби районних державних адміністрацій, структурних підрозділів обласних державних адміністрацій, виконавчих комітетів міських та районних у місті рад.
- Рада міністрів Автономної Республіки Крим, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації узагальнюють потреби відповідно органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, структурних підрозділів міських державних адміністрацій, районних в Автономній Республіці Крим, м. Києві та Севастополі державних адміністрацій.
- обласні ради узагальнюють потреби підрозділів виконавчих апаратів обласної та районних рад (з урахуванням потреб міських, сільських та селищних рад відповідної території).
- Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Київська та Севастопольська міські ради узагальнюють потреби органів місцевого самоврядування відповідного регіону.
Узагальнені потреби органи державної влади та органи місцевого самоврядування в регіонах подають до територіальних органів Головдержслужби для опрацювання і відповідного аналізу (Зведена таблиця 2)(**).
---------------
(**) Список подавати в програмі EXCEL, (електронна версія доступна на веб-сайті Школи вищого корпусу державної служби за адресою www.school.gov.ua/tna. Також їх можна отримати, надіславши запит на електронну пошту tna@school.gov.ua.)
Узагальнені територіальними органами Головдержслужби потреби надсилаються Головдержслужбі.
Додаток 1
ОРІЄНТОВНА БАЗОВА ПРОГРАМА
короткотермінового семінару у сфері європейської інтеграції
Модуль 1: Інституційні та правові засади Європейського Союзу
1.1 Еволюція інтеграційних процесів ЄС; структура ЄС та перспективи подальшого розвитку.
1.2 Інституційні засади Європейського Союзу: принципи формування та функціонування основних інституцій та особливості прийняття рішень.
1.3 Нормативно-правова база ЄС та національне право: принципи субсидіарності та солідарності, національний суверенітет та взаємозалежність країн ЄС.
1.4 Членство в Європейському Союзі: Копенгагенські та Мадридські критерії.
1.5 Компетенції Європейського Союзу.
1.6 Економічні засади ЄС: внутрішній ринок, правила конкуренції, валютна система, секторальні політики.
1.7 Договір про реформування Європейського союзу (Лісабонська угода).
Модуль 2: Європейська політика сусідства та Східне партнерство
2.1 Концептуальні засади Європейської політики сусідства та основні проблеми її реалізації.
2.2 Інструменти реалізації Східного партнерства. Механізми двостороннього та багатостороннього співробітництва в рамках Східного партнерства.
2.3 Тематичні платформи та ініціативи-флагмани Східного партнерства.
Модуль 3: Європейська інтеграція України: здобутки, проблеми, перспективи
3.1 Еволюція відносин між Україною та ЄС - від Угоди про партнерство та співробітництво до Угоди про асоціацію.
3.2 Стратегічне планування політики європейської інтеграції України.
3.3 Співвідношення між завданнями внутрішньої та зовнішньої політики в контексті європейської інтеграції України.
3.4 Національні інтереси України та можливе членство в ЄС.
3.5 Адаптація українського законодавства до aquis communautaire; методологія Аналізу наслідків впровадження законодавства.
Додаток 2
Рис. 1
РЕКОМЕНДОВАНИЙ ПОРЯДОК
визначення навчальних потреб для органів державної влади на центральному рівні
------------------- -------------------
| Порядок вивчення| | Порядок вивчення|
|навчальних потреб| ------------------------ |навчальних потреб|
| керівників | | Виконавці: керівники | | для керівників |
| та заступників | | кадрових підрозділів | | структурних |
| керівників ЦОВВ | |спільно з керівниками | | підрозділів ЦОВВ|
| (для заповнення | | структурних | | (для заповнення |
| частини I | | підрозділів з питань | | частини II |
| Зведеної | | європейської | | Зведеної |
| таблиці 1) | | інтеграції | | таблиці 1) |
------------------- ------------------------ -------------------
| |
v v
-------------------------- --------------------------
| Дія 1: надання | | Дія 1: ознайомлення |
| керівникам | | із завданнями |
| та заступникам | | та імплементаційними |
| керівників ЦОВВ | | заходами, |
| Орієнтовної базової | | за виконання яких |
| програми | | відповідальний ЦОВВ |
-------------------------- --------------------------
| |
v v
-------------------------- --------------------------
| Дія 2: отримання | | Дія 2: визначення |
| від керівників | | структурних |
| та заступників | | підрозділів |
| керівників ЦОВВ згоди | | та фахівців, |
| на підвищення | | до функціональних |
| кваліфікації | | обов'язків яких |
| за Орієнтовною базовою | | входить виконання |
| програмою у сфері | | завдань у сфері |
| європейської | | європейської |
| інтеграції | | інтеграції |
-------------------------- --------------------------
| |
v v
-------------------------- --------------------------
| Дія 3: заповнення | | Дія 3: надання |
| частини I таблиці | | визначеним державним |
| щодо навчальних потреб | | службовцям |
| (Зведена таблиця 1) | | II - IV категорій |
-------------------------- | посад Анкети |
| | для заповнення |
| | (Анкета I) |
| --------------------------
| |
| v
| --------------------------
| | Дія 4: отримання |
| | від державних |
| | службовців |
| | II - IV категорій |
| | посад заповнених анкет |
v | та опрацювання даних |
-------------------------- --------------------------
| Результат: надання | |
| заповненої таблиці | v
| Головдержслужбі | --------------------------
| на паперовому |<-----| Дія 5: заповнення |
| та електронному носіях | | частини II таблиці |
| (tna@school.gov.ua) | | щодо навчальних потреб |
| (Зведена таблиця 1) | | (Зведена таблиця 1) |
-------------------------- --------------------------
Анкета 1
АНКЕТА
щодо визначення навчальних потреб державних службовців I - IV категорій посад органів державної влади у сфері європейської інтеграції
Шановна(ий) пані(е)!
З метою найбільш повного задоволення
Ваших потреб у навчанні просимо відповісти
на наступні запитання анкети:
1. Прізвище, ім'я, по батькові ______________________________
2. Орган влади ______________________________________________
__________________________________________________________________
3. Структурний підрозділ ____________________________________
__________________________________________________________________
4. Посада ___________________________________________________
__________________________________________________________________
5. Категорія посади державного службовця:
----- -----
I категорія | | II категорія | |
----- -----
----- -----
III категорія | | IV категорія | |
----- -----
6. Освіта (коли і який ВНЗ(и) закінчили, яку(і) отримали
кваліфікацію(ї) і за якою(ими) спеціальністю(остями) _____________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
7. Оберіть вид підвищення кваліфікації
-----
Професійна програма підвищення кваліфікації | |
-----
-----
Тематичні постійно діючі семінари | |
-----
-----
Тематичний короткотерміновий семінар | |
-----
8. Оберіть та позначте теми навчальних занять, в яких Ви
хотіли взяти участь.
I. Перелік тематик, рекомендований для керівників
юридичних підрозділів (II - IV категорій посад)
1. Право Європейського Союзу:
принципи, система, джерела
-----
1.1 Принципи та характерні особливості aquis communautaire; | |
-----
-----
1.2 Адаптація національного законодавства до стандартів ЄС: | |
успіхи, труднощі та невдачі (приклади нових країн - членів ЄС); -----
-----
1.3 Джерела права ЄС: первинне право, вторинне право; | |
-----
-----
1.4 Принципи застосування права ЄС; | |
-----
-----
1.5 Відповідальність держав - членів ЄС за порушення | |
права ЄС; -----
-----
1.6 Європейський Суд правосуддя та Європейський Суд Першої | |
Інстанції; -----
Додаткові пропозиції
2. Лісабонський договір (Договір про Реформи)
та інституційні нововведення
-----
2.1 Історія розробки Конституційного договору ЄС. | |
Європейський конвент; -----
-----
2.2 Структура та зміст Лісабонського договору; | |
-----
-----
2.3 Набуття Європейським Союзом міжнародної | |
правосуб'єктності; -----
-----
2.4 Інституційні нововведення та реформування механізму | |
прийняття рішень; -----
-----
2.5 Хартія фундаментальних прав як невід'ємна частина | |
законодавства ЄС; -----
-----
2.6 Право законодавчої ініціативи громадян ЄС; | |
-----
Додаткові пропозиції
3. Адаптація українського законодавства
до законодавства Європейського Союзу
3.1 Нормативно-законодавча база відносин України -----
з Європейським Союзом та основоположні документи політики | |
європейської інтеграції України; -----
3.2 Загальнодержавна програма адаптації законодавства України -----
до законодавства Європейського Союзу, Прогресивний план адаптації | |
українського законодавства до законодавства ЄС; -----
-----
3.3 Етапи та механізми адаптації законодавства України | |
до acquis communautaire; -----
3.4 Методологія здійснення експертизи щодо відповідності -----
проектів законів України та інших нормативно-правових актів, які | |
за предметом регулювання належать до сфер, відносини в яких -----
регулюються правом Європейського Союзу;
3.5 Здійснення Аналізу наслідків впровадження рекомендацій -----
щодо приведення законодавства України у відповідність з acquis | |
communautaire: етапи АНВ та підготовка звіту; -----
3.6 Методика та алгоритм пошуку законодавчих та -----
нормативно-правових актів Європейського Союзу: основні бази даних | |
та веб-ресурси; -----
-----
3.7 Рекомендації щодо ефективного аналізу законодавчих | |
та нормативно-правових актів ЄС; -----
Додаткові пропозиції
II. Перелік тематик, рекомендований для керівників
підрозділів з питань європейської інтеграції
(II - IV категорій посад)
1. Структура, повноваження
та механізми прийняття рішень інститутів ЄС
1.1 Інституційні нововведення згідно Договору про реформу ЄС -----
(Лісабонського договору) та перспективи розвитку Європейського | |
Союзу; -----
-----
1.2 Європейський Парламент як головна законодавча інституція | |
Європейського Союзу; -----
-----
1.3 Рада Європейського Союзу; | |
-----
-----
1.4 Європейська Комісія; | |
-----
1.5 Запровадження посад Президента Європейської Ради (ЄР) -----
та Високого представника Євросоюзу у зовнішніх справах та політиці | |
безпеки; -----
-----
1.6 Суд Справедливості Європейських Співтовариств | |
та Європейський Аудиторський Суд; -----
-----
1.7 Фінансові органи ЄС: Європейський Центральний Банк, | |
Європейський Інвестиційний Банк, Європейський Інвестиційний Фонд; -----
-----
1.8 Дорадчі органи Європейського Союзу: Європейський | |
і Соціальний Комітет, Комітет Регіонів; -----
-----
1.9 Міжвідомчі органи та децентралізовані органи ЄС: | |
повноваження та функції; -----
-----
1.10 Джерела права Європейського Союзу, поняття aquis | |
communautaire; -----
-----
1.11 Принципи субсидіарності та солідарності; | |
-----
Додаткові пропозиції
2. Європейський Союз та Україна
-----
2.1 Розширення Європейського Союзу: Копенгагенські | |
та Мадридський критерії; -----
-----
2.2 Європейська політика сусідства та Східне партнерство; | |
-----
-----
2.3 Роль та місце України в ініціативі Східне партнерство, | |
участь України в тематичних платформах та ініціативах-флагманах; -----
-----
2.4 Стратегія і тактика європейської інтеграції; | |
-----
2.5 Розвиток відносин між Україною та ЄС: від Угоди про -----
партнерство та співробітництво через План дій до Угоди про | |
асоціацію; -----
-----
2.6 Перспективи та труднощі створення Зони вільної торгівлі | |
з ЄС; -----
-----
2.7 Лібералізація візового режиму та міграційна політика ЄС; | |
-----
2.8 Проблема адаптації українського законодавства до aquis -----
communautaire; методологія Аналізу наслідків впровадження | |
рекомендацій щодо зміни та адаптації законодавства; -----
-----
2.9 Основи комунікації та переговорного процесу | |
у європейській інтеграції; -----
-----
2.10 Методологія програмування допомоги для України в рамках | |
Інструменту європейського сусідства та партнерства; -----
-----
2.11 Програми Twinning, TAEIX, SIGMA; | |
-----
Додаткові пропозиції.
III. Перелік тематик для керівників
інших функціональних структурних підрозділів
(II - IV категорій посад)
1. Галузеві політики Європейського Союзу
-----
1.1 Сільське господарство; | |
-----
-----
1.2 Бюджетна політика; | |
-----
-----
1.3 Культура та туризм; | |
-----
-----
1.4 Митна політика; | |
-----
-----
1.5 Економіка та монетарна політика, фінансові ринки, | |
особливості системи оподаткування; -----
-----
1.6 Освіта, підвищення кваліфікації та молодіжна політика; | |
-----
-----
1.7 Зайнятість та соціальна політика, охорона праці; | |
-----
-----
1.8 Енергетика, включаючи ядерну; | |
-----
-----
1.9 Підприємництво: стандарти і регулювання; | |
-----
-----
1.10 Захист довкілля та екологічні проблеми; | |
-----
-----
1.11 Зовнішні економічні відносини та зовнішня торгівля; | |
-----
-----
1.12 Риболовство та морська політика; | |
-----
-----
1.13 Зовнішня політика та політика безпеки; | |
-----
-----
1.14 Гуманітарна допомога; | |
-----
-----
1.15 Права людини; | |
-----
-----
1.16 Інформаційне суспільство; | |
-----
-----
1.17 Внутрішній ринок; | |
-----
-----
1.18 Юстиція, свобода та безпека; | |
-----
-----
1.19 Регіональна політика; | |
-----
-----
1.20 Транспорт та комунікації; | |
-----
Додаткові пропозиції
IV. Перелік тематик для державних службовців
(I - IV категорій посад)
1. Організація цивільної служби та публічної
адміністрації в ЄС та його державах-членах
-----
1.1 Адаптація інноваційних змін державного управління | |
в Україні до європейських моделей адміністративного реформування -----
-----
1.2 Європейське врядування: зміст, основні напрями, проблеми | |
та перспективи. -----
-----
1.3 Позитивний досвід організації державної служби в країнах | |
ЄС, можливість його використання в Україні. -----
-----
1.4 Запровадження європейських стандартів державного | |
управління в Україні в рамках адміністративної реформи. -----
-----
1.5 Адміністративна реформа в Україні в контексті | |
європейського досвіду. -----
-----
1.6 Візова політика ЄС та політика співпраці з Україною, | |
співпраця у боротьбі з нелегальною міграцією. -----
-----
1.7 Монетарна політика України та відносини з єврозоною. | |
-----
Додаткові пропозиції
9. Якими навичками для виконання професійних завдань Ви
хотіли б оволодіти під час навчання?
-----
9.1 Усна комунікація, стратегія і тактика ведення ділових | |
і дипломатичних переговорів; -----
-----
9.2 Підготовка і написання звітів та інших документів у сфері | |
європейської інтеграції; -----
-----
9.3 Підготовка, головування та участь у нарадах; | |
-----
-----
9.4 Постановка цілей і моніторинг їх виконання; | |
-----
-----
9.5 Використання інтернет-ресурсів у державному управлінні; | |
-----
-----
9.6 Управління проектам та залучення фінансових ресурсів; | |
-----
-----
9.7 Організація власної роботи та управління часом; | |
-----
-----
9.8 Прийняття управлінських рішень; | |
-----
-----
9.9 Основи антикризового менеджменту; | |
-----
-----
9.10 Робота в команді. | |
-----
10. Яким видам навчальних занять та формам їх проведення Ви
надаєте перевагу?
----- ----- -----
Лекція | | Практичне заняття | | Круглий стіл | |
----- ----- -----
----- -----
Ділова гра | | Тренінг | |
----- -----
Зведена таблиця 1
ІНФОРМАЦІЯ
про навчальні потреби у сфері європейської інтеграції
________________________________
(назва ЦОВВ)

................
Перейти до повного тексту