- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ
З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ
Виконавча дирекція київського міського відділення
Л И С Т
<...>
Запитання.
Чи вправі комісія із соціального страхування підприємства вимагати від працівника пояснення про обставини отримання травми невиробничого характеру?
Відповідь.
Відповідно до ч. 3 ст.
50 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням" від 18.01.2001 р.
N 2240-III, рішення про призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг приймається комісією (уповноваженим) із соціального страхування, що створюється (обирається) на підприємстві, в установі, організації.
Комісія (уповноважений) із соціального страхування здійснює контроль за правильним нарахуванням і своєчасною виплатою матеріального забезпечення, приймає рішення про відмову в його призначенні, розглядає підставу і правильність видачі листків непрацездатності та інших документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення та соціальних послуг.
Отже, з метою з'ясування обставин і причин нещасного випадку та прийняття об'єктивного рішення комісія із соціального страхування має підстави для отримання таких пояснень.
У разі відмови потерпілого надати пояснення комісія може прийняти рішення про відмову в призначенні допомоги по тимчасовій непрацездатності.
Якщо застрахована особа не згодна з рішенням комісії (уповноваженого) із соціального страхування, вона може оскаржити це рішення до робочого органу Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності або до суду.
Перейти до повного тексту