1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО ЕКОЛОГІЧНИХ ІНВЕСТИЦІЙ УКРАЇНИ
Н А К А З
17.05.2010 N 66
Про затвердження Порядку організації Контролю за виконанням документів
У відповідності до Регламенту Нацекоінвестагентства, з метою впорядкування та посилення контролю за виконанням завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, враховуючи рекомендації Управління контролю Секретаріату Кабінету Міністрів від 08.04.2010,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок організації контролю за виконанням документів (додається).
2. Керівникам структурних підрозділів Нацекоінвестагентства забезпечити здійснення контролю відповідно до Порядку контролю за виконанням документів.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Галущенка О.М.
Голова С.Орленко
Додаток
ПОРЯДОК
організації контролю за виконанням документів
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок про організацію контролю за виконанням документів встановлює правила організації контрольної діяльності в структурних підрозділах Нацекоінвестагентства й регламентує порядок контролю з моменту взяття документів на контроль до повного виконання й зняття з контролю.
1.2. Контролю підлягає дотримання термінів виконання завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України та дорученнями Прем'єр-міністра України, строків розгляду запитів і звернень народних депутатів України, а також строків виконання управлінських рішень, прийнятих за результатами розгляду іншої кореспонденції.
2. Завдання і порядок контролю за виконанням документів
2.1. Завданням контролю за виконанням документів у Нацекоінвестагентстві є забезпечення своєчасного їх виконання.
2.2. Контролю підлягають зареєстровані документи, у яких визначено завдання або які містять питання, що потребують вирішення.
Обов'язковому контролю підлягають:
- Закони України та постанови Верховної Ради України, доручення комітетів Верховної Ради України;
- укази, розпорядження і доручення Президента України;
- постанови, розпорядження, доручення, протоколи засідань Кабінету Міністрів України;
- доручення Прем'єр-міністра України, Першого віце-прем'єр-міністрів України та Віце-прем'єр-міністрів України;
- запити і звернення народних депутатів України;
- листи, пропозиції, звернення і скарги громадян;
- накази Нацекоінвестагентства;
- рішення колегії Нацекоінвестагентства;
- протоколи нарад у Голови.
Також, контролю підлягають документи, які поставлені на контроль керівництвом Нацекоінвестагентства (наприклад: листи міністерств і інших органів виконавчої влади тощо).
2.3. Організацію роботи з контролю за виконанням документів у Нацекоінвестагентстві здійснює заступник Голови відповідно до розподілу обов'язків.
2.4. Безпосередній контроль за виконанням документів покладається на Відділ документального забезпечення та контролю, який періодично доповідає про виконання контрольних документів Голові.
2.5. В самостійних структурних підрозділах безпосередній контроль здійснює відповідальний за діловодство, що призначається керівником самостійного структурного підрозділу.
2.6. Контроль за виконанням документів має наступні складові:
- постановка документа на контроль, формування картотеки (комп'ютерної бази даних) контрольних доручень;
- доведення документів до виконавців;
- нагадування-інформування (усне та письмове) виконавців щодо строків виконання доручень;
- обліку та узагальнення результатів контролю за виконанням документів;
- щотижневе інформування Голови, його заступників про хід та підсумки виконання документів;
- зняття документів з контролю;
- формування бази виконаних документів;
- зберігання документів.
2.7. У загальному порядку проходження документів у Нацекоінвестагентстві, відповідальні особи за діловодство зобов'язані чітко дотримуватись вимог Інструкції з діловодства, затвердженої наказом Нацекоінвестагентства від 25.06.2008 N 34, сприяти оптимальному розгляду термінових доручень та вести облікові журнали реєстрації кореспонденції.
2.8. Відповідальність за виконання документа несуть посадові особи, визначені у резолюціях Голови, заступників Голови та безпосередні виконавці. Якщо виконання документа покладається на кількох посадових осіб, відповідальним за організацію виконання (скликання) є посадова особа, що зазначена в резолюції керівництва першою.
2.9. Документи, на які дорученням Голови або заступників Голови передбачено декілька виконавців, і встановлені стислі терміни, розглядають і виконують протягом 1 - 2 днів (кожним виконавцем).
2.10. Документи, які мають особливо важливий характер і стислі терміни виконання, Відділ документального забезпечення та контролю, забезпечує розмноження і негайне вручення копій цих документів кожному виконавцю.
2.11. Відділ документального забезпечення та контролю фіксує дані про стан роботи з документами і дорученнями в електронній таблиці контролю проходження документів.
2.12. Контроль за ходом виконання актів законодавства, доручень Президента України, рішень Кабінету Міністрів України передбачає безпосередню перевірку, упереджувальний контроль і регулювання ходу виконання в установлені терміни документів, які контролюються, обліку і аналізу результатів виконання, що здійснюється шляхом:
- аналізу та узагальнення інформації про стан виконання контрольних доручень в цілому або окремих встановлених ними завдань;
- систематичного аналізу статистичних та оперативних даних, що характеризують їх виконання;
- заслуховування звітів на оперативних нарадах у Голови Нацекоінвестагентства та засіданнях колегій.
2.13. Відділом документального забезпечення та контролю ведеться щоденний підсумковий контроль за станом підготовки проектів документів, строк виконання яких завершується протягом поточного робочого дня. При цьому враховуються строки надання необхідних матеріалів до органів вищого рівня, для чого забезпечується упереджувальний контроль.
2.14. На засіданнях колегії 2 рази на рік розглядаються питання виконавської дисципліни та стан виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України.
3. Інформування про виконання й зняття документів з контролю

................
Перейти до повного тексту