- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про Порядок обліку документів, що містять публічну інформацію
З метою організації виконання Законів України
"Про доступ до публічної інформації" та
"Про інформацію", Указу Президента України від 05.05.2011
N 547 "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації" та Плану організації виконання Указу Президента України "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації", схваленого на засіданні Кабінету Міністрів України 18 травня 2011 р. (протокол N 33),
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок обліку документів, що містять публічну інформацію (додаток 1).
2. Установити, що Міністерство культури України:
1) є розпорядником інформації, яка отримана або створена в процесі здійснення Міністерством своїх повноважень та яка перебуває у його володінні;
2) не є розпорядником інформації за запитами на інформацію:
стосовно інформації інших державних органів України, органів влади інших держав, міжнародних організацій;
стосовно інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або яка потребує створення в інший спосіб.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату О.О.Губіну.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
культури України
09.06.2011 N 434/0/16-11
ПОРЯДОК
обліку документів, що містять публічну інформацію
1. Цей Порядок визначає основні вимоги щодо обліку інформації, задокументованої будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформації, що була отримана або створена в процесі виконання Міністерством своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень ведення обліку документів, що зберігаються в уповноважених ними осіб, що перебувають у зонах комплектування архівних установ (далі - документи).
2. Безпосередньо роботу щодо обліку документів здійснюють особи, відповідальні за доступ до публічної інформації, кожного структурного підрозділу Міністерства окремо.
3. Облік документів здійснюється з метою забезпечення їх адресного пошуку та контролю за їх наявністю і станом збереженості, оперативного забезпечення інформацією громадськість.
................Перейти до повного тексту