17.06.2011 N 208 |
Перший заступник Міністра | М.І.Романов |
N з/п |
Назва проекту регуляторного акта (проекти постанов, законів, указів Президента) |
Обґрунтування необхідності прийняття регуляторного акта |
Структурний підрозділ, відповідальний за розроблення регуляторного акта |
Строк підготовки проекту регуляторного акта |
47. |
Проект наказу "Про внесення змін до наказу Міністерства екології та природних ресурсів України від 13.12.2001 N 465" |
За результатами проведеної Мінприроди оцінки якості розроблених протягом 2006-2010 років документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря для отримання дозволу на викиди (далі - Документи) організаціями, які включені до Переліку установ, організацій та закладів, яким надається право на розробку документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності, виявлено наступне. Документи, розроблялись з порушенням вимог Інструкції про загальні вимоги до оформлення документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для підприємств, установ, організацій та громадян- підприємців, затвердженої наказом Мінприроди від 09.03.2006 N 108 , щодо оформлення, складу та змісту, зокрема, виявлено непоодинокі факти невірно запропонованих до затвердження гранично- допустимих (дозволених) обсягів викидів забруднюючих речовин. За даними територіальних органів Мінприроди, із 287 установ, організацій та закладів, які включені до Переліку установ, організацій та закладів, яким надається право на розробку документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності, 103 організації протягом 2006-2010 неякісно розробляли документи, у яких обґрунтовуються обсяги викидів для суб'єктів господарювання. Відповідно до Положення про Міністерство екології та природних ресурсів України, затвердженого Указом Президента України від 13.04.2011 N 452/2011 , Мінприроди здійснює свої повноваження безпосередньо. Чинна редакція наказу передбачає, що територіальні органи Мінприроди здійснюють контроль якості матеріалів, які розроблюють організації з розробки документів. Враховуючи викладене, виникла необхідність внести зміни до наказу Міністерства екології та природних ресурсів України від 13.12.2001 N 465 . |
Управління державного екологічного моніторингу |
II квартал 2011 |
48. |
Проект наказу Міністерства екології та природних ресурсів України "Про затвердження технологічних нормативів допустимих викидів забруднюючих речовин із устаткування (установки) для випалювання та агломерації металевої руди (включаючи сульфідну руду)" |
Наказ Міністерства екології та природних ресурсів України "Про затвердження технологічних нормативів допустимих викидів забруднюючих речовин із устаткування (установки) для випалювання та агломерації металевої руди (включаючи сульфідну руду)" підготовлений з метою впровадження положень постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2001 року N 1780 "Про затвердження Порядку розроблення та затвердження нормативів гранично- допустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел", Переліку типів устаткування, для яких розробляються нормативи гранично- допустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел, затвердженого наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 16.08.2004 N 317 та зареєстрованого в Мін'юсті 06.09.2004 року за N 1102/9701. Технологічні нормативи допустимих викидів забруднюючих речовин із устаткування (установок) для випалювання та агломерації металевої руди (включаючи сульфідну руду) встановлюються з урахуванням економічної доцільності, рівня технологічних процесів, технічного стану обладнання, газоочисних установок. Технологічні нормативи допустимих викидів забруднюючих речовин із устаткування (установок) для випалювання та агломерації металевої руди (включаючи сульфідну руду) відносяться до типу нормативів, що обмежують масову концентрацію забруднюючих речовин у газах (мг/куб.м), які відводяться від окремих типів обладнання, споруд у місці їх виходу з устаткування. Технологічні нормативи допустимих викидів забруднюючих речовин із устаткування (установок) для випалювання та агломерації металевої руди (включаючи сульфідну руду) встановлюються для нового і існуючого устаткування (установок) для випалювання та агломерації металевої руди. Для діючих установок випалювання та агломерації металевої руди технологічні нормативи допустимих викидів забруднюючих речовин розробляються на рівні підприємств з найкращою існуючою технологією виробництва аналогічних за потужністю технологічних процесів з урахуванням доступних технологій щодо зменшення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, рівень розвитку якої дозволяє її використання у відповідній галузі промисловості як економічно та технічно життєздатну і доступну до використання. Для нових установок випалювання та агломерації металевої руди, і таких, що проектуються, будуються або модернізуються, технологічні нормативи допустимих викидів забруднюючих речовин розробляються на рівні передових вітчизняних і світових технологій та обладнання з урахуванням найдосконаліших доступних технологій щодо зменшення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Технологічні нормативи допустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних установок випалювання та агломерації металевої руди розроблені для речовин, які найбільш інтенсивно забруднюють атмосферне повітря та створюють небезпеку для здоров'я населення та стану довкілля. |
Управління державного екологічного моніторингу |
II квартал 2011 |