- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
N 50/2866 від 28.05.2002
Кабінет Міністрів України
Щодо виконання Указу Президента України
Головне управління державної служби України подає на розгляд Кабінету Міністрів України Концепцію проведення оцінки якості підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців органів державної влади та посадових осіб місцевого самоврядування (далі - Концепція), розроблену на виконання Комплексної програми підготовки державних службовців, затвердженої Указом Президента України від 9 листопада 2000 року
N 1212, із врахуванням пропозицій співвиконавців.
Начальник Головдержслужби Г.І.Леліков
Концепція
проведення оцінки якості підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців органів державної влади та посадових осіб місцевого самоврядування
Концепція проведення оцінки якості підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців органів державної влади та посадових осіб - місцевого самоврядування (далі - Концепція) розроблена з метою реалізації завдань, визначенню Комплексною програмою підготовки державних службовців, затвердженою Указом Президента України від 9 листопада 2000 року
N 1212.
Мета Концепції:
- дати цілісне уявлення про проведення оцінки якості професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування (далі - оцінка якості);
- визначити стратегію, методологію та основні підходи щодо організації проведення оцінки якості навчання.
Мета проведення оцінки якості:
- оцінка задоволення потреб органу - замовника у професійному навчанні його працівника;
- оцінка задоволення потреб особи - державного службовця або посадової особи місцевого самоврядування щодо отримання необхідних та достатніх знань, умінь і навичок щодо власної професійної діяльності;
- оцінка спроможності навчального закладу задовольнити вищезгадані потреби.
Основні завдання проведення оцінки якості:
- проведення оцінки стану та прогнозування розвитку системи професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування (далі - навчання);
- підготовка пропозицій щодо удосконалення системи навчання;
- забезпечення ефективної взаємодії між навчальними закладами та органами замовниками навчання;
- формування механізмів моніторингу якості навчання;
- посилення ролі органів - замовників в процесі управління системою підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;
- консолідація зусиль всіх рівнів влади в управлінні системою навчання;
- коригування навчання державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування.
Нормативно-правове забезпечення проведення оцінки якості:
- Укази Президента України -
- Спільний наказ Головдержслужби України та Міністерства освіти і науки України від 12 грудня 2001 року
N 96/799 "Про затвердження Положення про конкурсний відбір талановитої молоді для навчання за освітньо-професійними програмами підготовки фахівців освітньої галузі "Державне управління" та професійними програмами функціональної спеціалізації "Державна служба", зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 29 грудня 2001 року N 097/6288:
Об'єкти оцінювання
- уміння та знання, що має особа, яка направлена для здобуття професійної освіти в навчальних закладах системи професійного навчання державних службовців;
- уміння та знання, набуті особою в результаті здобуття професійної освіти або підвищення кваліфікації в навчальних закладах системи професійного навчання державних службовців.
Суб'єкти оцінювання
- особа - державний службовець або посадова особа місцевого самоврядування як безпосередній отримувач освітніх послуг;
- органи державної влади як замовники професійного навчання державних службовців;
- органи місцевого самоврядування як замовники професійного навчання посадових осіб місцевого самоврядування;
- державна акредитаційна комісія як структура, що здійснює організаційне забезпечення ліцензування та акредитації навчальних закладів та визначає її відповідність до вимог і освітніх стандартів;
- навчальні заклади загальнонаціональної системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців.
Принципи проведення оцінки якості.
При проведенні оцінки якості необхідно у повному обсязі використати наявний досвід у проведенні такої оцінки в навчальних закладах системи професійного навчання державних службовців. При проведенні оцінки якості мають бути реалізовані такі принципи, як:
- системність;
- об'єктивність (достовірність);
- комплексність підходу;
- безперервність;
- диференційованість;
- наступність;
Види оцінювання
- нормативне визначене ліцензування, акредитація та атестація;
- опосередкована оцінка за наслідками зміни показників професійної діяльності;
- поточна та підсумкова оцінка якості навчання в період навчального пронесу;
- оцінка суб'єктами.
- "Про систему підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців" від 30 травня 1995 р.
N 398;
- "Про затвердження Програми кадрового забезпечення державної служби та Програми роботи з керівниками державних підприємств, установ та організацій", від 10.11.95
N 1035;
- "Про Комплексну програму підготовки державних службовців" від 9 листопада 2000 року
N 1212;
- "Про Стратегію реформування системи державної служби в Україні" від 14 квітня 2000 р.
N 599;
- "Про питання Української Академії державного управління при Президентові України" від 21 вересня 2001 р.
N 850;
- "Про Заходи щодо реалізації Стратегії реформування системи державної служби в Україні на 2002 рік" від 19 листопада 2001 р.
N 1100;
- "Про чергові заходи щодо дальшого здійснення адміністративної реформи в Україні" від 29 травня 2001 р.
N 345;
- "Про Національну доктрину розвитку освіти" від 17 квітня 2002 р.
N 347/2002;
- Постанови Кабінету Міністрів України -
- "Про затвердження Положення про систему підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців і Положення про єдиний порядок підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації керівників державних підприємств, установ і організацій" від 8 лютого 1997 р.
N 167;
- "Про розроблення державних стандартів вищої освіти" від 7 серпня 1998 р.
N 1247;
- "Про перелік напрямів та спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за відповідними освітньо-кваліфікаційними рівнями" від 24 травня 1997 р.
N 507;
- "Про затвердження Положень про прийом, стажування слухачів та працевлаштування випускників Української Академії державного управління при Президентові України", від 16 травня 2002 р.
N 619;
- "Про затвердження Порядку прийому до вищих закладів освіти на навчання за освітньо-професійними програмами підготовки магістрів в освітній галузі "Державне управління" від 16 травня 1996 р.
N 533;
- "Про внесення Змін і доповнень до постанов Кабінету Міністрів України стосовно підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців" від 16 квітня 1998 р.
N 499;
................Перейти до повного тексту