1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ГЕНЕРАЛЬНА ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.04.2011 N 42
Про затвердження Порядку проведення внутрішнього фінансового контролю та аудиту органів прокуратури України
На виконання пункту 3 статті 26 Бюджетного кодексу України, керуючись статтею 15 Закону України "Про прокуратуру", -
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення внутрішнього фінансового контролю та аудиту органів прокуратури України (додається).
2. Порядок здійснення внутрішнього фінансового контролю органів прокуратури України, затверджений Генеральним прокурором України 12 березня 2008 року за N 15, вважати таким, що втратив чинність.
З наказом та Порядком ознайомити заступників Генерального прокурора України, працівників Генеральної прокуратури України, надіслати його прокурорам Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя, військовим прокурорам регіонів і Військово-Морських Сил України, міським, районним та прирівняним до них прокурорам, довести до відома всіх працівників органів прокуратури.
Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Генерального прокурора України відповідно до розподілу обов'язків.
Генеральний прокурор України
державний радник юстиції
України


В.Пшонка
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Генерального
прокурора України
11.04.2011 N 42
ПОРЯДОК
проведення внутрішнього фінансового контролю та аудиту в системі органів прокуратури України
1. Загальні положення
Цей Порядок визначає механізм проведення відділом фінансування та бухгалтерського обліку Генеральної прокуратури України внутрішнього фінансового контрою та аудиту в системі органів прокуратури України (далі - об'єкт контролю).
1.1. Внутрішній контроль - це комплекс заходів, що застосовуються для забезпечення дотримання законності та ефективності об'єктами контролю використання бюджетних коштів, фінансових, матеріальних (нематеріальних) інформаційних та трудових ресурсів, виявлення порушень фінансової дисципліни та запобігання їм, узагальнення та подання Інформації про стан фінансово-бюджетної дисципліни керівництву Генеральної прокуратури України.
1.2. Внутрішній аудит - це діяльність, спрямована на удосконалення системи управління, запобігання фактам незаконного, неефективного та не результативного використання бюджетних коштів, виникненню помилок чи інших недоліків у діяльності органів прокуратури України, поліпшення внутрішнього контролю.
1.3. Внутрішній фінансовий контроль та аудит здійснюється працівниками відділу фінансування та бухгалтерського обліку Генеральної прокуратури України (суб'єкт контролю, аудиту) комплексно у формі ревізій (перевірок, аудиту) на підставі складених та погоджених планів роботи з заступником Генерального прокурора України, який за розподілом обов'язків відповідає за даний напрямок роботи.
1.4. Позапланові ревізії (перевірки, аудит) проводяться за розпорядженням Генерального прокурора України, або заступника Генерального прокурора України, який за розподілом обов'язків відповідає за даний напрямок роботи.
1.5. Термін проведення ревізії (перевірки, аудиту) не повинен перевищувати ЗО робочих днів. Цей термін може бути продовжений з дозволу керівника, який призначив ревізію (перевірку, аудит).
1.6. Результати ревізії (перевірки, аудиту) оформляються актом (довідкою про перевірку аудит) за підписом особи, яка здійснює перевірку (аудит) керівника і головного бухгалтера об'єкта контролю.
1.7. У разі наявності заперечень або зауважень до акта ревізії (довідки про перевірку, аудит) керівник і головний бухгалтер об'єкту контролю повинні у день передачі акта (довідки про перевірку, аудит) на ознайомлення підписати його із застереженням і не пізніше ніж через 5 днів подати свої письмові пояснення або зауваження.
1.8. Документ про результати контрольних заходів (перевірку, аудит) разом з пропозиціями доповідають керівнику Генеральної прокуратури України, який призначив ревізію для прийняття відповідного рішення.
2. Завдання контролю та аудиту
Основними завданнями контролю та аудиту є:
2.1. контроль за фінансово-господарською діяльністю підконтрольних суб'єктів, цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереження майна;
2.2. встановлення осіб, винних у допущенні виявлених під час проведення контрольних заходів порушення законодавства;
2.3. аналіз умов, причин і наслідків порушень законодавства і недоліків, виявлених під час проведення контрольних заходів, розроблення пропозицій щодо їх усунення та запобігання їм у подальшому;
2.4. оцінка правового забезпечення діяльності суб'єктів перевірки, додержання ними норм чинного законодавства та виконання нормативно-розпорядчих актів органу контролю, використання та збереження активів, ефективності їх управління;
2.5. визначення факторів (упущень і недоліків організаційного, нормативно-правового та фінансового характеру), які негативно впливають на діяльність суб'єктів контролю;
2.6. підготовка рекомендацій щодо усунення недоліків, фінансових порушень та їх наслідків;

................
Перейти до повного тексту