- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ГЕНЕРАЛЬНА ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ
Н А К А З
N 5 від 08.04.96
м.Київ
Про введення в дію Регламенту Генеральної прокуратури України
Ввести в дію Регламент Генеральної прокуратури України з 15 квітня 1996 року.
Заступникам Генерального прокурора, начальникам структурних підрозділів Генеральної прокуратури України забезпечити дотримання Регламенту.
Вважати такими, що втратили чинність: Регламент Генеральної прокуратури України від 28.04.1994 року та Регламент роботи колегії Генеральної прокуратури, введений в дію наказом Генерального прокурора України N 13 від 04.04.1992 року.
Затверджую
Генеральний прокурор України
8 квітня 1996 року
РЕГЛАМЕНТ
Генеральної прокуратури України
Порядок діяльності Генеральної прокуратури України, її колегії, структурних підрозділів та посадових осіб визначається Законом України
"Про прокуратуру", наказами Генерального прокурора, Положеннями про структурні підрозділи та цим Регламентом.
1. Розподіл обов'язків, узгодження дій між структурними підрозділами
1.1. Розподіл службових обов'язків та взаємозамінність між керівниками Генеральної прокуратури України (Генеральним прокурором і його заступниками), а також між старшими помічниками і помічниками Генерального прокурора встановлюється наказами Генерального прокурора України. Обов'язки працівників управлінь (відділів) розподіляються їх начальниками відповідно до Положень про структурні підрозділи і затверджуються заступниками Генерального прокурора.
1.2. Узгодження дій між структурними підрозділами здійснюється їх керівниками та відповідними заступниками Генерального прокурора, а в разі протиріч між останніми - Генеральним прокурором України.
2. Колегія Генеральної прокуратури України
2.1. Колегія Генеральної прокуратури діє відповідно до Закону України
"Про прокуратуру" та цього Регламенту. Засідання колегії скликаються за вказівкою Генерального прокурора. На її розгляд виносяться найбільш важливі питання, що стосуються стану законності та правопорядку, діяльності органів прокуратури та інші після їх глибокого і всебічного вивчення при наявності підготовлених документів. У разі необхідності проводяться виїзні або розширені засідання.
2.2. Матеріали на засідання колегії (доповідні записки, довідки, аналізи чи узагальнення, проекти рішень і наказів, список запрошених посадових осіб та інші документи) готуються у структурних підрозділах і після погодження з відповідними заступниками Генерального прокурора подаються до організаційно-контрольного відділу. Проекти рішень колегії та інших документів за підписом Генерального прокурора обов'язково візуються його заступниками, начальниками управлінь (відділів) і виконавцями.
2.3. Неякісні документи після обговорення з відповідним заступником Генерального прокурора організаційно-контрольним відділом повертаються для доопрацювання. Протиріччя щодо якості поданих матеріалів остаточно вирішуються Генеральним прокурором України.
2.4. Підготовлені матеріали та проекти рішень вивчаються в організаційно-контрольному відділі доповідаються Генеральному прокурору, який визначає час, дату та місце проведення засідання колегії, коло учасників, затверджує порядок денний. Працівники організаційно-контрольного відділу вручають членам колегії копії цих документів у термін, необхідний для їх якісного вивчення, а з окремих питань знайомлять посадових осіб, які мають до них відношення і запрошуються для участі в обговоренні.
2.5. Запрошення працівників підпорядкованих прокуратур та центрального апарату на засідання колегії, ознайомлення їх з необхідними документами, як правило, забезпечують працівники управління (відділу), які готували питання для розгляду. У випадках, коли питання готуються декількома підрозділами (підсумкові колегії та за результатами комплексних перевірок, тощо), це покладається на організаційно-контрольний відділ.
2.6. Засідання колегії проводяться при наявності більшості її членів та осіб, без участі яких розгляд та вирішення питання неможливе. Головує на засіданнях Генеральний прокурор України, а при його відсутності - виконуючий обов'язки, в роботі колегії бере участь начальник або інший призначений для цього працівник організаційно-контрольного відділу.
2.7. Доповідь, звіт або інформація мають бути конкретними, чіткими і стислими, з відповідними висновками та пропозиціями, їх тривалість встановлюється головуючим за згодою більшості членів колегії. За рішенням головуючого виступи можуть стенографуватись або записуватись на магнітну плівку.
2.8. Протокол засідання, до якого вносяться дані щодо місця, дати, учасників обговорення, пропозиції та прийняте рішення, ведеться працівником організаційно-контрольного відділу.
2.9. Рішення з обговорюваного питання приймається відкритим голосуванням. У разі протиріч між головою і більшістю членів колегії Генеральний прокурор відповідно до Закону України
"Про прокуратуру" проводить у життя своє рішення. При необхідності вирішується питання щодо видання наказу.
2.10. Розглянуті матеріали з прийнятими доповненнями та пропозиціями організаційно-контрольним відділом повертаються виконавцям для доопрацювання в тижневий термін, після чого повторно візуються керівництвом підрозділу та відповідним заступником Генерального прокурора.
2.11. Рішення колегії, а також прийняті у зв'язку з ними накази і вказівки Генерального прокурора, після підпису останнім доводяться до відома працівників органів прокуратури, яких вони стосуються, а їх копії зберігаються в канцеляріях підрозділів у окремих нарядах. Якість та своєчасність виконання рішень забезпечуються начальниками структурних підрозділів, а контроль - заступниками Генерального прокурора.
2.12. Після закінчення становленого рішення колегії терміну виконання працівники організаційно-контрольного відділу вивчають відповідні матеріали на предмет їх повноти. Про виявлені недоліки та порушення інформується керівництво Генеральної прокуратури.
2.13. Рішення колегії знімаються з контролю Генеральним прокурором або виконуючим його обов'язки на підставі поданих через організаційно-контрольний відділ відповідних документів структурних підрозділів.
2.14. Матеріали кожної колегії оформляються окремо і зберігаються в канцелярії організаційно-контрольного відділу.
3. Координаційні, міжвідомчі та оперативні наради
3.1. Координаційні наради проводяться при Генеральному прокурорі України або його заступниках з метою узгодження дій правоохоронних органів у боротьбі із злочинністю.
3.2. З питань додержання законності при керівниках Генеральної прокуратури можуть проводитись міжвідомчі наради.
3.3. Оперативні наради проводяться керівниками Генеральної прокуратури, начальниками галузевих управлінь (відділів) при необхідності розгляду результатів перевірок стану роботи, аналізів і узагальнень, звітів прокурорсько-слідчих працівників і випадків неналежного виконання службових обов'язків, а також для вирішення інших питань діяльності органів прокуратури та її підрозділів.
3.4. Матеріали та проекти рішень координаційних, міжвідомчих і оперативних нарад готують працівники структурних підрозділів, до компетенції яких відноситься винесене на розгляд питання. Вони ж забезпечують участь у нарадах запрошених осіб і складають протокол. Організація проведення нарад при Генеральному прокурорі покладається на організаційно-контрольний відділ, працівники якого за результатами складають протокол.
3.5. Постанови координаційних та міжвідомчих нарад підписуються керівниками органів, яких стосуються рекомендації. Дані про учасників та хід координаційної, міжвідомчої або оперативної нарад, прийняті рішення заносяться до протоколу, який підписується головуючим і посадовою особою, що його вела.
3.6. Контроль за своєчасним і якісним виконанням рішень нарад покладається на керівників управлінь чи відділів, а координаційних нарад при Генеральному прокурорі - на відповідних його заступників.
3.7. Матеріали і протоколи координаційних, міжвідомчих та оперативних нарад оформляються окремо і зберігаються в канцеляріях управлінь (відділів), які забезпечували організацію їх проведення, а копії протоколів передаються до організаційно-контрольного відділу. Там же зберігаються матеріали нарад при Генеральному прокурорі.
4. Планування роботи
4.1. План роботи Генеральної прокуратури України включає в себе найбільш важливі заходи структурних підрозділів, які випливають з пріоритетних напрямів діяльності органів прокуратури, стану законності та правопорядку, попередніх рішень колегії, координаційних та оперативних нарад, наказів Генерального прокурора України того, а також ті, що потребують виїздів на місця, надсилання підпорядкованим прокурорам завдань та доручень.
4.2. Узгоджені з відповідними заступниками Генерального прокурора пропозиції не пізніше 1 червня та 1 грудня подаються начальниками структурних підрозділів до організаційно-контрольного відділу, працівники якого їх опрацьовують та складають єдиний проект плану роботи.
Протиріччя щодо обгрунтованності окремих пропозицій вирішуються відповідним заступником Генерального прокурора, а остаточно - на засіданні колегії.
4.3. Узгоджений проект плану роботи начальником організаційно-контрольного відділу подається на вивчення керівникам Генеральної прокуратури та її підрозділів, після чого виноситься на засідання колегії.
4.4. Розглянутий колегією і затверджений Генеральним прокурором план роботи не пізніше 15 червня та 15 грудня організаційно-контрольним відділом надсилається прокурорам обласного рівня, а також передається для організації виконання керівництву Генеральної прокуратури і начальникам структурних підрозділів.
4.5. Завдання та доручення підпорядкованим прокурорам завчасно готуються в структурних підрозділах і направляються ними на місця у термін, необхідний для якісного виконання. Вони подаються на підпис керівникам Генеральної прокуратури після їх вивчення на предмет відповідності плану та реєстрації в організаційно-контрольному відділі.
4.6. Контроль за якісним і своєчасним виконанням завдань та доручень, внесення пропозицій щодо заходів реагування на порушення виконавської дисципліни, а також підготовка відповідних документів з цих питань покладаються на начальників управлінь (відділів), які їх готували.
4.7. Позапланові завдання надсилаються лише за рішенням колегії або вказівкою Генерального прокурора України.
Для виконання заходів, що здійснюються декількома структурними підрозділами, надсилається одне спільне завдання, відповідальність за підготовку якого покладається на першого виконавця, зазначеного в плані роботи.
4.8. Заходи, що не потребують надсилання підпорядкованим прокурорам завдань чи доручень, виїздів для перевірок стану роботи, а також ті, що стосуються питань внутрішньої діяльності управлінь (відділів) можуть включатись до планів роботи підрозділів, які затверджуються відповідними заступниками Генерального прокурора, їх копії для відома передаються до організаційно-контрольного відділу.
5. Організація розгляду документів
5.1. Розгляд, реєстрація та проходження документів здійснюються відповідно до інструкції по діловодству в органах прокуратури України.
5.2. Генеральному прокурору подаються найбільш важливі документи, які надходять від Президента України, Голови Верховної Ради та його заступників, Прем'єр-міністра України, Глави адміністрації Президента, голів Верховного та Вищого Арбітражного судів, міністрів юстиції та внутрішніх справ, голови СБУ, депутатські запити, проекти нормативних актів, скарги на дії заступників Генерального прокурора, прокурорів областей та прирівняних до них.
................Перейти до повного тексту