- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО
ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження Порядку приймання звітності про використання бюджетних коштів
На виконання п. 18 Порядку використання у 2010 році коштів Стабілізаційного фонду, передбачених для реалізації Загальнодержавної програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки та Загальнодержавної програми "Питна вода України" на 2006-2020 роки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.06.2010
N 461 (із змінами та доповненнями), та наказу Мінжитлокомунгоспу від 22.11.2010
N 414 НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок приймання звітності про використання бюджетних коштів згідно з додатком 1.
3. Утворити робочі групи Міністерства з приймання звітності про використання бюджетних коштів згідно з додатком 3.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступників Міністра відповідно до розподілу функціональних обов'язків.
Перший заступник Міністра, голова комісії з проведення реорганізації Міністерства | Г.М.Семчук |
Додаток 1
до наказу Міністерства
з питань
житлово-комунального
господарства України
20.12.2010 N 459
ПОРЯДОК
приймання звітності про використання бюджетних коштів
2. Керівники структурних підрозділів з питань житлово-комунального господарства Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій 04.01.2011 особисто надають структурним підрозділам Мінжитлокомунгоспу, які є відповідальними за формування основних показників програм, визначених наказом Мінжитлокомунгоспу від 02.08.2010 N 275 "Про затвердження Переліку бюджетних програм та відповідальних виконавців формування основних показників програм" (із змінами), звіт про використання бюджетних коштів (по об'єктах) в електронному та паперовому вигляді.
3. Фінансово-економічне управління надає робочим групам Міністерства з приймання звітності про використання бюджетних коштів матеріали за програмами стосовно фактичного фінансування за рахунок коштів
Стабілізаційного фонду.
4. Робочі групи Міністерства з приймання звітності про використання бюджетних коштів перевіряють надані керівниками структурних підрозділів з питань житлово-комунального господарства Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій документи за такими показниками:
відповідність наданих даних фактичному фінансуванню за рахунок коштів
Стабілізаційного фонду матеріалам державних закупівель (у разі їх проведення);
відповідність проектно-кошторисної документації переліку об'єктів, затверджених відповідними наказами, та наявність напису інженера з технічного нагляду Управління капітального будівництва Мінжитлокомунгоспу;
наявність виконання результативних показників:
показники затрат;
показники продукту;
показники ефективності;
показники якості по кожному об'єкту окремо;
наявність матеріалів про введення основних фондів, придбаних (модернізованих) за рахунок бюджетних коштів та введених в експлуатацію, зарахування на баланс балансоутримувача об'єкта відповідно до вимог п. 15 Порядку використання у 2010 році коштів Стабілізаційного фонду, передбачених для реалізації Загальнодержавної програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки та Загальнодержавної програми "Питна вода України" на 2006-2020 роки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.06.2010
N 461 (із змінами);
показник якості по кожному об'єкту окремо.
5. У разі виявлення невідповідності фактичного рівня результативних показників запланованому рівню, керівниками структурних підрозділів з питань житлово-комунального господарства Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій надаються пояснення із зазначенням причин такого відхилення.
6. За результатами перевірки кожна робоча група Міністерства з приймання звітності про використання бюджетних коштів узагальнює надані матеріали та формує звіт, який подається на погодження заступнику Міністра відповідно до розподілу функціональних обов'язків.
7. Після погодження заступниками Міністра відповідно до розподілу функціональних обов'язків звіти про використання бюджетних коштів надаються Фінансово-економічному управлінню.
8. Фінансово-економічне управління разом з керівниками структурних підрозділів Мінжитлокомунгоспу, які є відповідальними за формування основних показників програм, визначених наказом Мінжитлокомунгоспу від 02.08.2010 N 275 "Про затвердження Переліку бюджетних програм та відповідальних виконавців формування основних показників програм" (з доповненнями), подає 05.01.2011 звіт про використання бюджетних коштів Міністерству фінансів України.
Начальник Фінансово-економічного управління | М.М.Ващук |
Додаток 2
до наказу Міністерства
з питань
житлово-комунального
господарства України
20.12.2010 N 459
ФОРМА
звітності по використанню коштів Стабілізаційного фонду ( 2154-17 ), передбачених для реалізації Загальнодержавної програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки ( 1869-15 ) та Загальнодержавної програми "Питна вода України" на 2006-2020 роки ( 2455-15 )
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Код | Назва об'єкта, | Фінансування | Освоєно | Частка | Замовник |Повна назва| Найменування та | Показники | Показники |
|п/п|програми|згідно з додатком | з державного бюджету, грн. |згідно з |освоєних | та дата | підрядної |фізичні обсяги робіт|ефективності | якості в |
| | | до наказу | |формою 2,| коштів |проведення|організації| згідно з проектною |в натуральних| натуральних |
| | |Мінжитлокомунгоспу| | грн. | від | тендеру | | документацією | показниках | показниках |
| | |від ________ N ___|------------------------------------------| |профінан-| (не | |--------------------+-------------+-------------|
| | | |заплановано|профінансовано| частка | |сованих, | потребує | |заплановано|фактично| план | факт | план | факт |
| | | | | |профінансованих| | % |проведення| | |виконано| | | | |
| | | | | | коштів від | | | тендеру) | | | | | | | |
| | | | | |передбачених, %| | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Начальник Фінансово-економічного управління | М.М.Ващук |
Додаток 3
до наказу Міністерства
з питань
житлово-комунального
господарства України
20.12.2010 N 459
СКЛАД
робочої групи N 1 Міністерства з прийому звітності про використання бюджетних коштів
Програми:
- 2701340 "Реконструкція централізованих систем водопостачання і водовідведення з використанням енергоощадного обладнання та технологій";
- 2701260 "Реалізації Загальнодержавної програми "Питна вода України" на 2006-2020 роки, зокрема на здійснення заходів щодо розвитку та реконструкції систем водопостачання та водовідведення, у тому числі впровадження колективних установок (пристроїв) доочищення води для питних потреб".
Голова робочої групи |
Бригадир Н.І. |
- начальник управління водопровідно- каналізаційного господарства; |
Заступник Голови робочої групи |
Романюк О.М. |
- заступник начальника управління водопровідно- каналізаційного господарства; |
Секретар робочої групи |
Губень Н.В. |
- головний спеціаліст відділу нормативно- правового забезпечення управління водопровідно- каналізаційного господарства; |
Члени робочої групи: |
Матюхова Н.Г. |
- заступник начальнику відділу планування та виконання бюджетних програм Фінансово-економічного управління; |
|
Пеньківський О.І. |
- інженер з технічного нагляду управління капітального будівництва Мінжитлокомунгоспу; |
|
Хомічов І.О. |
- юрист-консульт управління капітального будівництва Мінжитлокомунгоспу. |
СКЛАД
робочої групи N 2 Міністерства з прийому звітності про використання бюджетних коштів
Програми:
- 2701110 "Енергозбереження, розвиток та реконструкція систем теплозабезпечення"
Голова робочої групи |
Малежик О.М. |
- начальник управління теплоенергетики; |
Заступник Голови робочої групи |
Шалигайло А.І. |
- заступник начальника управління теплоенергетики; |
Секретар робочої групи |
Живодьорова О.Л. |
- головний спеціаліст управління теплоенергетики; |
Члени робочої групи: |
Власюк І.Є. |
- головний спеціаліст відділу планування та виконання бюджетних програм Фінансово-економічного управління; |
|
Шаповалов В.В. |
- начальник управління капітального будівництва Мінжитлокомунгоспу. |
СКЛАД
робочої групи N 3 Міністерства з прийому звітності про використання бюджетних коштів
Програми:
- 2701090 "Реконструкція та капітальний ремонт житлових будинків із застосуванням енергозберігаючих технологій і обладнання (ремонт або заміна ліфтів, які перебувають в аварійному стані)";
- 2701230 "Надання державної підтримки для реалізації інвестиційних проектів з технічного переоснащення та капітального ремонту житлових будинків (зданих в експлуатацію до 1 січня 1989 р.) та капітального ремонту ліфтів у житлових будинках, в яких утворюються нові або вже функціонують об'єднання співвласників багатоквартирних будинків".
Голова робочої групи |
Кривобородов О.О. |
- начальник управління житлової політики; |
Заступник Голови робочої групи |
Тарасова І.С. |
- начальник відділу утримання житлового фонду управління житлової політики; |
Секретар робочої групи |
Гукай Ю.В. |
- головний спеціаліст управління житлової політики; |
Члени робочої групи: |
Кочетова Г.П. |
- головний спеціаліст відділу планування та виконання бюджетних програм Фінансово-економічного управління; |
|
Косенко О.О. |
- головний спеціаліст відділу планування та виконання бюджетних програм Фінансово-економічного управління; |
|
Пеньківський О.І. |
- інженер з технічного нагляду управління капітального будівництва Мінжитлокомунгоспу; |
|
Хомічов І.О. |
- юрисконсульт управління капітального будівництва Мінжитлокомунгоспу. |
................Перейти до повного тексту