- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ
Л И С Т
03.03.2011 N 4/11.1-8а-741 |
Начальникам служб
автомобільних доріг
в АР Крим, областях
та м. Севастополь,
директорам проектних
організацій
Відповідно до вимог "Рекомендацій з проектування деформаційних швів в конструкціях мостів" Р В.2.3-218-03450778-763:2009 та "Рекомендацій з вибору опорних частин та їх влаштування в конструкціях мостів" Р В.2.3-218-03450778-762:2009 ці конструктивні елементи мостів допускається використовувати після підтвердження придатності їх використання. Свідченням цього є отримання технічного свідоцтва, що видає Мінрегіонбуд України. Підставою для видачі технічного свідоцтва є позитивний висновок ДерждорНДІ як базової організації Мінрегіонбуду з науково-технічної діяльності в дорожній галузі.
На даний час технічні свідоцтва, а отже і допуск до використання на автомобільних дорогах загального користування, отримали наступні конструкції:
фірма "RW Engineering" (Німеччина)
- одно - та багатопрофільні (модульні) деформаційні шви WSF, WSF - Plus, WSG, WSG - Plus, термін дії до 04.02.2014;
- гребінчаті деформаційні шви TRANSGRIP, термін дії до 04.02.2014;
- деформаційні шви з монолітним неармованим компенсатором RW T-Matten, термін дії до 04.02.2014;
- еластомерні опорні частини, термін дії до 04.02.2014;
- сферичні опорні частини RW MPE, термін дії до 04.02.2014;
- стаканні опорні частини, термін дії до 04.02.2014.
фірма "Maurer Sohne" (Німеччина)
- модульні деформаційні шви з паралельними поворотними траверсами (конструкція STP), термін дії до 20.09.2013;
- модульні деформаційні шви з навскоси розташованими поворотними траверсами (конструкція STW), термін дії до 20.09.2013;
- модульні деформаційні шви з жорстким закріпленням сталевих проміжних елементів на несучих траверсах (конструкція TRO), термін дії до 20.09.2013;
- еластомерні опорні частини, термін дії до 11.10.2013;
- сферичні опорні частини MAURER MSM, термін дії до 20.09.2013;
- стаканні опорні частини, термін дії до 11.10.2013.
Вище згадані конструкції відповідають вимогам міцності, довговічності, надійності, низьких експлуатаційних витрат, окрім цього деформаційні шви - вимогам герметичності, комфортності проїзду.
З технічних питань застосування можна звертатись до відділу технічної діагностики споруд ДерждорНДІ.
Прошу врахувати дану інформацію при проектуванні мостових споруд.
Заступник Голови | Є.Прусенко |
Перейти до повного тексту