1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2010 N 120
Про забезпечення відкритості та прозорості в діяльності МНС щодо проведення державних закупівель
З метою забезпечення прозорості в роботі МНС, вільного доступу громадськості та суб'єктів господарювання до всієї інформації щодо державних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Директору Департаменту матеріально-технічного забезпечення та будівництва Главаті П.Й., керівникам ГУ (У) МНС в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі та інших суб'єктів, що входять до системи МНС і на яких поширюються вимоги Закону України "Про здійснення державних закупівель":
розміщувати одночасно з передачею до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України річні плани закупівель та зміни до них в рубриці "Державні закупівлі" розділу "Послуги" офіційного веб-сайту Міністерства та, за наявності, на власних веб-сайтах;
забезпечувати оприлюднення на офіційному веб-сайті Міністерства та, за наявності, на власних веб-сайтах всієї інформації про закупівлі, передбаченої статтею 10 Закону України "Про здійснення державних закупівель", у тому числі:
оголошення про проведення процедури закупівлі - після публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель, але не пізніш як за 30 днів до дня розкриття пропозицій конкурсних торгів або кваліфікаційних пропозицій;
документацію конкурсних торгів або кваліфікаційну документацію - після публікації оголошення про проведення процедури закупівлі в державному офіційному друкованому виданні з питань закупівель, але не пізніш як за 30 днів до дня розкриття пропозицій конкурсних торгів або кваліфікаційних пропозицій;
зміни до документації конкурсних торгів або кваліфікаційної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) - протягом 3 робочих днів з дня прийняття рішення про їх внесення, але не пізніш як за 7 днів до дати розкриття пропозицій конкурсних торгів або кваліфікаційних пропозицій;

................
Перейти до повного тексту