1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ТЕЛЕБАЧЕННЯ ТА РАДІОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
27.01.2011 N 15
Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення
Враховуючи особливу роль звернень громадян, вирішення життєво важливих проблем окремої людини реалізації конституційних прав і свобод людини і громадянина, з метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері на виконання Конституції України і Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07.02.2008 р. N 109,
НАКАЗУЮ:
1. Керівникам державних підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Держкомтелерадіо:
- забезпечити кваліфікований, неупереджений, об'єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання в подальшому таких порушень, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження; надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду;
- здійснювати ретельну перевірку усіх звернень громадян, у яких оскаржуються рішення керівників;
- невідкладно вживати заходів для припинення неправомірних дій та скасування незаконних рішень;
- особливо уважно ставитись до вирішення проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди та інші непрацездатні особи, а також особи, що постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки;
2. Звернути увагу, що керівник несе персональну відповідальність за порушення конституційних прав громадян, Закону України "Про звернення громадян" та цього наказу.
3. Наказ довести до відома згідно розрахунку розсилки.
4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Голова Комітету Ю.Плаксюк
Перейти до повного тексту