1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Л И С Т
14.02.2011 N 15-06/234-2316
Щодо складання звіту про бюджетну заборгованість у 2011 році закладами професійно-технічної освіти, яких переведено на утримання з державного бюджету до місцевого
Державне казначейство України на численні запити територіальних органів Державного казначейства України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі надає роз'яснення щодо складання Звіту про бюджетну заборгованість у 2011 році.
1. Заборгованість на кінець 2010 року, яка склалась у закладів професійно-технічної освіти, при переведенні цих закладів на утримання з державного бюджету до місцевого бюджету відображається розпорядником бюджетних коштів на початок 2011 року у Звіті про заборгованість за бюджетними коштами того бюджету, за рахунок якого установа буде утримуватись. Оскільки залишки на початок 2011 року у звітах про бюджетну заборгованість державного та місцевих бюджетів будуть змінюватись, при поданні зазначених звітів до Державного казначейства України необхідно надати пояснення стосовно відповідних змін.
2. Суми небюджетної кредиторської заборгованості, яка склалась у попередні роки, у Звіті про бюджетну заборгованість на початок 2011 року необхідно відображати у графі 8 "Кредиторська заборгованість на початок звітного року, усього". На звітну дату сума небюджетної кредиторської заборгованості розпорядниками бюджетних коштів має відображатися у Довідці про кредиторську заборгованість, яка склалася станом на 01.01.2011 р. за зобов'язаннями, що не вважаються бюджетними (додаток 33 до Порядку складання фінансової та бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, затвердженого наказом Державного казначейства України від 05.01.2011 р. N 2) , тому у Звіті про бюджетну заборгованість не відображається.
У пояснювальній записці до квартального звіту необхідно указати суму небюджетної заборгованості, яка відображена на початок року у Звіті про заборгованість за бюджетними коштами.

................
Перейти до повного тексту