- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження Політики Головного управління державної служби України на 2011 рік
З метою подальшого розвитку системи управління якістю Головдержслужби та реалізації основних пріоритетів її діяльності у 2011 році відповідно до вимог системи управління якістю ДСТУ ISO 9001-2009
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Політику Головного управління державної служби України на 2011 рік (додається).
2. Адміністративно-фінансовому департаменту у тижневий термін забезпечити ознайомлення з цим наказом першого заступника, заступників Начальника Головдержслужби, директора Школи вищого корпусу державної служби, директора Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, керівників структурних підрозділів центрального апарату та територіальних органів Головдержслужби.
3. Департаменту модернізації державної служби у дводенний термін забезпечити розміщення Політики Головного управління державної служби України на 2011 рік на внутрішньому та зовнішньому веб-сайтах Головдержслужби.
4. Першому заступнику, заступникам Начальника Головдержслужби, директору Школи вищого корпусу державної служби, директору Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, керівникам структурних підрозділів центрального апарату та територіальних органів Головдержслужби забезпечити неухильне дотримання принципів Політики Головного управління державної служби України на 2011 рік та реалізацію визначених пріоритетів діяльності.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Начальника Головдержслужби відповідно до розподілу обов'язків.
Начальник Головдержслужби | Т.Мотренко |
Додаток
до наказу Головдержслужби
08.12.2010 N 312
ПОЛІТИКА
Головного управління державної служби України на 2011 рік
Місія Головдержслужби:
створення умов для подальшого розвитку професійної державної служби, підвищення соціального статусу державних службовців відповідно до європейських стандартів.
Пріоритети діяльності Головдержслужби:
- розвиток нормативно-правового забезпечення державної служби;
- запобігання проявам корупції на державній службі, відкритість і прозорість у діяльності державних службовців;
- поглиблення міжнародного співробітництва у сфері державної служби та державного управління;
- побудова системи функціонального управління державною службою та удосконалення сучасних методів управління персоналом у системі державної служби;
................Перейти до повного тексту