1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ІЗ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
Н А К А З
28.10.2010 N 761
Про підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян у Держкомземі, його територіальних органах та державних підприємствах, що належать до сфери його управління
Відповідно до Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07.02.2008 N 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.97 N 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації", Положення про Державний комітет України із земельних ресурсів затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.2008 N 224, з метою поліпшення роботи зі зверненнями громадян у апараті Держкомзему його територіальних органах та державних підприємствах, що належать до сфери його управління
НАКАЗУЮ:
1. Голові Рескомзему АР Крим, начальникам Головних управлінь Держкомзему у областях, містах Києві та Севастополі, керівникам ДП "Центр державного земельного кадастру", ДП "Головний науково-дослідний та проектний інститут землеустрою", ДП "Укрспецзем", регіональним інститутам:
- об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти факти, викладені у зверненнях громадян, у яких зазначено про недоліки в роботі територіальних органах, підприємствах, що належать до сфери управління Держкомзему, оскаржуються рішення службових осіб;
- уживати дієвих заходів відповідно до законодавства для припинення неправомірних дій посадових осіб територіальних органів, підприємств, що належать до сфери управління Держкомзему та усунення причин, які призвели до таких порушень;
- звернення громадян розглядати та вирішувати відповідно до визначених повноважень територіальних органів, підприємств, що належать до сфери управління Держкомзему у встановлений законом термін, а ті, що не потребують додаткового вивчення, - невідкладно;
- приділяти особливу увагу розгляду звернень ветеранів війни та праці, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, що постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки;
- забезпечити реалізацію конституційного права громадян на особисте звернення та одержання обґрунтованої відповіді в установлений законом строк;
- не допускати безпідставної передачі розгляду звернень громадян іншим органам;
- розгляд звернень громадян, яким присвоєно почесне звання "Мати-героїня", Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці та інвалідів Великої Вітчизняної війни здійснює особисто керівник.
3. Рескомзему АР Крим, Головним управлінням Держкомзему у областях містах Києві та Севастополі, ДП "Центр державного земельного кадастру", ДП "Головний науково-дослідний та проектний інститут землеустрою", ДП "Укрспецзем", регіональним інститутам, які є співвиконавцями розгляду звернень громадян, вчасно надавати ґрунтовні пропозиції структурним підрозділам Держкомзему, головним виконавцям.

................
Перейти до повного тексту