N |
Термін виконання |
Завдання |
Відповідальні за виконання |
1. |
За окремим графіком в період з 10.08.2010 по 10.09.2010 |
Розробити дизайн та макети виготовлення банерів, плакатів, бейджів, іменних табличок учасників, символіку для папок, брошур, ручок із логотипом, презентаційних пакетів, вітальних листів, запрошень на прийом та концерт |
Вишневський А.В. Кучерук С.О. |
2. |
До 17.08.2010 |
Підготувати та направити листи- запрошення щодо участі у Читаннях: |
|
- членам Колегії та Громадської ради; |
Сітало О.Т. Яремчук І.М. Бондаренко А.Л. |
- керівникам територіальних органів Головдержслужби; |
Вишневський А.В. Баранов О.А. |
- представникам центральних органів виконавчої влади; |
Шевченко О.О. Піжук Ю.М. |
- представникам Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, міських, Київської та Севастопольської державної адміністрації; |
Шевченко О.О. Піжук Ю.М. |
- представникам Верховної Ради АР Крим, обласних, міських, Київської і Севастопольської рад; |
Шевченко О.О. Піжук Ю.М. |
- директорам центрів перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій; |
Тертишна О.А. Сергієва Л.В. |
- представникам інститутів громадянського суспільства; |
Вишневський А.В. Бондаренко А.Л. |
- представникам вищих навчальних закладів, які готують за спеціальностями галузі знань "Державне управління" |
Тертишна О.А. Сергієва Л.В. |
3. |
До 16.08.2010 |
Внести пропозиції щодо участі міжнародних партнерів та підготувати відповідні листи-запрошення |
Вишневський А.В. Баранов О.А. Кучерук С.О. Саєнко О.С. |
4. |
До 16.08.2010 |
Підготувати та направити листи на керівників Одеської області та міста щодо інформаційного супроводження проведення Читань у м. Одесі |
Сітало О.Т. Яремчук І.М. Бондаренко А.Л. Яворська О.І. |
5. |
До 16.08.2010 |
Підготувати та направити листи-запрошення щодо визначення представників для участі у Читаннях до: |
Сітало О.Т. Яремчук І.М. Бондаренко А.Л. |
1) Адміністрації Президента України; |
2) Секретаріату Кабінету Міністрів України; |
3) Апарату Верховної Ради України. |
6. |
До 16.08.2010 |
Підготувати та направити лист-запрошення щодо визначення представників для участі у Читаннях від Національної Академії Наук України |
Вишневський А.В. Баранов О.А Кучерук С.О. |
7. |
З 16.08.2010 до відправки гостей |
Забезпечити логістичну роботу з іноземними учасниками Читань (робота у телефонному режимі, підтвердження участі, час прильоту (приїзду) гостей, пропозиції до розселення) |
Кучерук С.О. Саєнко А.С. |
8. |
До 17.08.2010 |
Підготувати та узгодити Програму проведення щорічних Рішельєвських академічних читань (далі - Читання) |
Заступники Начальника Головдержслужби України Бондаренко А.Л. Яворська О.І. Кучерук С.О. Саєнко О.А. |
9. |
До 17.08.2010 |
Розмістити на тематичному банері Читань та на веб-сайтах територіальних органів Головдержслужби інформаційні матеріали та Програму Читань |
Вишневський А.В. Баранов О.А. Керівники територіальних органів |
10. |
До 17.08.2010 |
Надати пропозиції до складу Програмного комітету Читань |
Вишневський А.В Баранов О.А. Саєнко О.С. Дунаєв В.М. |
11. |
До 17.08.2010 |
Підготувати пропозиції щодо: |
Вишневський А.В. Шевченко О.О. Піжук Ю.М. Кучерук С.О. Саєнко О.С. |
- модераторів пленарних засідань; |
- переліку питань для розгляду на засіданнях |
12. |
До 17.08.2010 |
Підготувати порядок денний та регламент роботи першого та другого дня Читань |
Вишневський А.В. Сітало О.О. Шевченко О.О. Бондаренко А.Л. |
13. |
З 20.08.2010 |
Забезпечити функціонування форуму для учасників Читань |
Вишневський А.В. Баранов О.А. |
14. |
До 20.08.2010 |
Розробити та узгодити план інформаційного супроводження Читань |
Вишневський А.В. Бондаренко А.Л. Яворська О.І. |
15. |
20.08. - 10.09.2010 |
Забезпечити організацію проведення засідань Програмного комітету Читань |
Вишневський А.В. Баранов О.А. Кучерук С.О. |
16. |
До 20.08.2010 |
Підготувати пропозиції щодо фінансового та матеріально- технічного забезпечення проведення Читань |
Сітало О.Т. Тертишна О.А. Яремчук І.М. Сергієва Л.В. Яворська О.І. |
17. |
До 25.08.2010 |
Узгодити з Одеською міською адміністрацією та Одеською національною юридичною академією план інформаційно- рекламної компанії Читань |
Вишневський А.В. Бондаренко А.Л. |
18. |
До 25.08.2010 |
Узгодити з Одеською національною юридичною академією питання технічного забезпечення синхронного перекладу заходів Читань |
Вишневський А.В. Кучерук С.О. Яворська О.І. |
19. |
01.09.2010 |
Підготувати та узгодити порядок проведення Читань |
Вишневський А.В. Шевченко О.О. Бондаренко А.Л. |
20. |
До 02.09.2010 |
Надати адміністративно- фінансовому департаменту список учасників Читань, виступаючих, запрошених із зазначенням інформації про їх дні народження (якщо дата припадає на день проведення Читань) |
Керівники структурних підрозділів Кучерук С.О. Саєнко О.С. |
21. |
До 03.09.2010 |
Сформувати за поданням структурних підрозділів, Школи і Центру узагальнений список учасників Читань та виступаючих |
Сітало О.Т. Яремчук І.М. |
22. |
До 10.09.2010 |
Надати адміністративно- фінансовому департаменту список іноземних учасників |
Кучерук С.О. Саєнко А.С. |
23. |
10.09.2010 |
Підготувати: |
Сітало О.Т. Яремчук І.М. Бондаренко А.Л. Яворська О.І. |
- план розселення vip-гостей та міжнародних учасників Читань в готелях міста; |
- список волонтерів для супроводу міжнародних гостей Читань; |
- закріплення автомобілів для автотранспортного супроводу vip- гостей, міжнародних учасників та учасників Читань |
24. |
10.09.2010 |
Розробити план основних маршрутів руху під час проведення офіційних заходів для гостей та учасників щорічних Читань |
Вишневський А.В. Бондаренко А.Л. Яворська О.І. |
25. |
За окремим планом |
Забезпечення культурної програми: |
Бондаренко А.Л. Яворська О.І. Кучерук С.О. |
- організація виставки презентації видання "Історії державної служби в Україні"; |
- організація виставки, присвяченої Дюку де Рішельє, в Одеській національній юридичній академії; |
- організація виставки та відкритої лекції у ліцеї ім. Дюка де Рішельє |
26. |
До 10.09.2010 |
Організувати роботу з виступаючими: отримати від них фотографії, контактні телефони, адреси електронної пошти, тези до виступів, презентаційні матеріали та надати їх до адміністративно- фінансового департаменту |
Заступники Начальника Головдержслужби України Керівники структурних підрозділів Яворська О.І. Кучерук С.О. Саєнко О.С. |
27. |
До 13.09.2010 |
Підготувати пропозиції до сценарію урочистого прийому в Одеській юридичній національній академії з нагоди проведення у м. Одесі Читань 15.09.2010 |
Бондаренко А.Л. Яворська О.І. |
28. |
До 13.09.2010 |
Підготувати пропозиції щодо сценарію урочистого прийому Одеською обласною державною адміністрацією з нагоди проведення Читань 16.09.2010 |
Бондаренко А.Л. Яворська О.І. |
29. |
14.09.2010 |
Сформувати списки представників ЗМІ, які плануються для забезпечення інформаційного супроводу Читань |
Бондаренко А.Л. Яворська О.І. |
30. |
14.09.2010 |
Підготувати пропозиції щодо плану культурної програми для гостей та учасників Читань |
Бондаренко А.Л. Яворська О.І. |
31. |
До 14.09.2010 |
Внести пропозиції до сценарію урочистого відкриття Читань |
Бондаренко А.Л. Яворська О.І. |
32. |
14.09.2010 |
Підготувати роздаткові матеріали Читань: |
|
- проект рекомендацій Читань (у паперовому та електронному вигляді); |
Вишневський А.В. Шевченко О.О. Баранов О.А. Бондаренко А.Л. Козловський А.С. |
- тези та презентаційні матеріали до виступу Начальника Головного управління державної служби України (у паперовому та електронному вигляді); |
Вишневський А.В. Шевченко О.О. Бондаренко А.Л. |
- інформаційні матеріали Читань (програма, регламент роботи, збірник доповідей щорічних Всеукраїнських слухань 2009 року); |
Вишневський А.В. Бондаренко А.Л. Яворська О.І. |
- тематичний випуск інформаційного бюлетня "Бюрократ" (270 шт.) |
Вишневський А.В. Кучерук С.О. |
33. |
14.09.2010 |
Підготувати презентаційні матеріали про місто Одесу та Одеську область для учасників Читань (270 шт.) |
Яворська О.І. |
34. |
15.09. - 17.09.2010 |
Забезпечити супровід автотранспорту з учасниками Читань, стоянку автотранспорту у місцях проведення заходів Читань працівниками ДАІ м. Одеси |
Яремчук І.М. Яворська О.І. |
35. |
15.09. - 17.09.2010 |
Забезпечити чергування медичного персоналу у місцях проведення масових заходів Читань |
Яремчук І.М. Яворська О.І. |
36. |
До 15.09.2010 |
Підготовка інформаційних матеріалів для друкованих ЗМІ |
Бондаренко А.Л. |
37. |
15.09. - 16.09.2010 |
Забезпечити розміщення учасників Читань у готелях м. Одеси: |
Сітало О.Т. Вишневський А.В. Яремчук І.М. Саєнко О.А. Яворська О.І. |
- VIP персони - 30 осіб; |
- інших учасників - 240 осіб |
38. |
15.09.2010 |
Сформувати робочі папки для учасників Читань |
Сітало О.Т. Яремчук І.М. Яворська О.І. |
39. |
15.09.2010 |
Доопрацювати рекомендації Читань з урахуванням пропозицій, внесених під час проведення заходу |
Вишневський А.В. Шевченко О.О. Бондаренко А.Л. Козловський А.С. Піжук Ю.М. Кучерук С.О. Саєнко О.С. |
40. |
15.09. - 17.09.2010 |
Організувати зустріч учасників та трансферт їх з аеропорту, вокзалів до готелів |
Яремчук І.М. Яворська О.І. Кучерук С.О. Саєнко А.С. |
41. |
15.09. - 17.09.2010 |
Забезпечити синхронний переклад заходів Читань |
Кучерук С.О. Саєнко А.С. |
42. |
16.09. - 17.09.2010 |
Забезпечити учасників Читань питною водою у місцях проведення заходів Читань |
Сітало О.Т. Яремчук І.М. Яворська О.І. |
43. |
16.09. - 17.09.2010 |
Організувати безперебійне транспортне обслуговування учасників Читань: |
Сітало О.Т. Яремчук І.М. Яворська О.І. |
- VIP персони - 30 осіб; |
- інших учасників - 240 осіб |
44. |
16.09. - 17.09.2010 |
Забезпечити: |
Баранов О.А. Яворська О.І. Саєнко О.А. |
- мультимедійний супровід Читань; |
- роботу звукового обладнання |
- робочі місця теле-відеозйомки заходів Читань |
45. |
16.09. - 17.09.2010 |
Забезпечити оформлення місць проведення Читань живими квітами (пленарні засідання, прийоми) |
Сітало О.Т. Яремчук І.М. Яворська О.І. |
46. |
16.09.2010 |
Організувати екскурсію для учасників Читань по м. Одесі |
Бондаренко А.Л. Яворська О.І. |
47. |
16.09.2010 |
Організувати екскурсію для учасників Читань на пароплаві уздовж морського узбережжя |
Бондаренко А.Л. Яворська О.І. |
48. |
16.09.2010 |
Організувати концерт під відкритим небом на Думській площі, присвячений Дюку де Рішельє |
Саєнко О.А. Яворська О.І. |
49. |
До 20.10.2010 |
Забезпечити розміщення на веб-сайті Головдержслужби України підсумкових матеріалів Читань |
Вишневський А.В. Баранов О.А. Бондаренко А.Л. |
50. |
11.11.2010 |
Забезпечити висвітлення в регіональних ЗМІ інформаційних матеріалів щодо результатів проведення Читань та надати до Головдержслужби ксерокопії статей і відеокопій телесюжетів |
Бондаренко А.Л. Керівники територіальних органів |
51. |
25.11.2010 |
Організувати підготовку та видання збірника матеріалів за результатами Читань |
Вишневський А.В. Бондаренко А.Л. |
52. |
30.11.2010 |
Підготувати інформаційні листи учасникам Читань щодо рекомендацій щорічних Рішельєвських академічних читань |
Вишневський А.В. Шевченко О.О. Бондаренко А.Л. |