1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО
ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2010 N 305
Про затвердження Положення про комітет з конкурсних торгів Мінжитлокомунгоспу
Відповідно до статті 19 Закону України "Про здійснення державних закупівель", наказу Міністерства економіки України від 26.07.2010 N 916 "Про затвердження Типового положення про комітет з конкурсних торгів", зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 06.08.2010 за N 622/17917,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про комітет з конкурсних торгів Міністерства з питань житлово-комунального господарства України, що додається.
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Т.в.о. Міністра Г.М.Семчук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства з питань
житлово-комунального
господарства України
26.08.2010 N 305
ПОЛОЖЕННЯ
про комітет з конкурсних торгів Міністерства з питань житлово-комунального господарства України
I. Загальні положення
1. Комітет з конкурсних торгів (далі - комітет) - службові (посадові) та інші особи Міністерства з питань житлово-комунального господарства України (далі - Міністерство), призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон).
2. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.
3. Комітет у своїй діяльності керується цим положенням, Законом та іншими нормативно-правовими актами.
II. Порядок створення та організація діяльності комітету
1. Склад комітету затверджується наказом Міністерства. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників конкурсних торгів, члени їх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати місцевих рад.
Зміни до складу членів комітету затверджуються наказом Міністерства.
2. До складу комітету входить не менше п'яти осіб.
Членство в комітеті не має створювати протиріччя між інтересами Міністерства та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність та неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який призначається наказом Міністерства та має право на підписання договорів про закупівлю у разі надання таких повноважень Міністерством, оформлених відповідно до законодавства.
Голова комітету організовує роботу комітету і несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.
4. Голова комітету призначає заступника голови, відповідального секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.
У разі відсутності голови комітету його обов'язки виконує заступник голови комітету.
За рішенням комітету можуть залучатись службові (посадові) особи та інші працівники структурних підрозділів Міністерства для надання консультацій з технічних питань, що зазначені в документації конкурсних торгів.
5. Формою роботи комітету є засідання, які скликаються головою комітету.
Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться секретарем комітету з конкурсних торгів до членів комітету не пізніше ніж за два дні до засідання.
6. На засіданнях комітету підлягають розгляду такі питання:
планування здійснення процедур закупівель;
складення та затвердження річного плану державних закупівель;
вибір процедури закупівлі;
інші питання відповідно до Закону.
7. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів комітету.
За умови рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.
8. Рішення комітету оформляється протоколом, який підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні комітету.
У разі відмови члена комітету підписати протокол, про це зазначається у протоколі із зазначенням причин відмови.
III. Головні функції комітету
Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
планування протягом року здійснення процедур закупівель відповідно до затвердженого кошторису, фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів);
складення та затвердження річного плану державних закупівель;
здійснення вибору процедури закупівлі;
проведення процедури закупівель та попередньої кваліфікації учасників;
забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивного та чесного вибору переможця;
надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі, щодо змісту документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації) у разі отримання від останніх відповідних запитів;
організація приймання, зберігання, розкриття пропозиції конкурсних торгів (цінових та кваліфікаційних пропозицій), забезпечує вибір найбільш економічно вигідної пропозиції на підставі критеріїв та методики оцінки, визначених у документації з конкурсних торгів (кваліфікаційній документації);
проведення переговорів з учасниками при проведенні процедури закупівлі в одного учасника; оформлення документів, необхідних для погодження застосування процедури закупівлі в одного учасника у встановленому законодавством порядку;
забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань державних закупівель, визначених Законом;

................
Перейти до повного тексту