1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ
З КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ
МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
31.08.2010 N 296
Про організацію виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 N 898 "Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи "Урядовий контактний центр"
Відповідно до Порядку взаємодії органів виконавчої влади та державної установи "Урядовий контактний центр" із забезпечення оперативного розгляду звернень, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 N 898,
НАКАЗУЮ:
1. Заступникам Голови Держлікінспекції МОЗ забезпечити неухильне виконання Порядку взаємодії органів виконавчої влади та державної установи "Урядовий контактний центр" із забезпечення оперативного розгляду звернень, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 N 898.
2. Визначити заступника Голови Кропивного О.О. посадовою особою Держлікінспекції МОЗ, яка відповідає за забезпечення оперативного розгляду звернень, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію".
3. Заступнику Голови Кропивному О.О.:
3.1. Забезпечити контроль за оперативним розглядом звернень громадян, які надійшли на урядову телефонну "гарячу лінію" від державної установи "Урядовий контактний центр", у визначені терміни: звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються протягом п'яти днів, а ті, що потребують додаткового вивчення, - протягом 15 днів після їх надходження, з відповідним інформуванням кожного заявника.
3.2. Розробити та затвердити графік роботи телефонної "гарячої лінії".
4. Керівникам структурних підрозділів Держлікінспекції МОЗ, керівникам територіальних державних інспекцій з контролю якості лікарських засобів в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі:
4.1. Забезпечити своєчасний та якісний розгляд звернень громадян, що надійшли на урядову телефонну "гарячу лінію" від державної установи "Урядовий контактний центр", відповідно до Методичних рекомендацій щодо порядку надання відповідей із забезпечення оперативного розгляду звернень, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію", що додається;
4.2. У строк до 03.09.2010 призначити відповідальних осіб за розгляд звернень, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію" та надати до Департаменту організації державного контролю якості лікарських засобів відомості про цих осіб згідно додатка 1 (для структурних підрозділів Держлікінспекції МОЗ), додатка 2 (для територіальних органів Держлікінспекції МОЗ) до цього наказу.
4.3. Постійно роз'яснювати у засобах масової інформації та через веб-сайт Держлікінспекції МОЗ про найбільш актуальні питання, які порушуються громадянами у їх зверненнях.
4.4. Подавати щомісячно та щоквартально до п'ятого числа наступного місяця до Департаменту організації державного контролю якості лікарських засобів аналітичні довідки щодо розгляду звернень громадян в письмовій формі та в електронному вигляді на адресу: hotline@diklz.gov.ua за Формою аналітичної довідки щодо розгляду звернень громадян, що додається.
4.5. Попередити виконавців про персональну відповідальність за недотримання визначених термінів розгляду звернень громадян.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова О.С.Соловйов
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держлікінспекції МОЗ
31.08.2010 N 296
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо порядку надання відповідей із забезпечення оперативного розгляду звернень, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію"
1. Після отримання контрольного списку необхідно відсортувати звернення громадян за датою їх надходження та надавати в першу чергу відповідь з більш ранньою датою надходження.
2. Електронну (скановану) копію відповіді на звернення громадян негайно надсилати на електронну адресу - hotline@diklz.gov.ua.

................
Перейти до повного тексту