1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО
ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2009 N 422
Про моніторинг стану реформування житлово-комунального господарства у 2010 році
На виконання Плану заходів, необхідних для забезпечення реалізації Загальнодержавної програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки , затвердженої Законом України від 11.06.2009 N 1511-VI
, стосовно запровадження моніторингу стану реформування і розвитку житлово-комунального господарства у 2010 році
НАКАЗУЮ:
1. Міністру житлово-комунального господарства АР Крим, начальникам структурних підрозділів обласних та міських державних адміністрацій з питань житлово-комунального господарства з метою підвищення якості інформаційного забезпечення галузі забезпечити упродовж 2010 року подання до Республіканського інформаційно-обчислювального центру Мінжитлокомунгоспу інформації щодо технічного та фінансово-економічного стану підприємств галузі відповідних регіонів згідно з Переліком форм звітності та додатків до нього, що додаються.
2. Республіканському інформаційно-обчислювальному центру (Криворучко С.А.) забезпечити збір, узагальнення та своєчасне (у тижневий термін після отримання) подання інформації про технічний та фінансово-економічний стан підприємств житлово-комунального господарства до Мінжитлокомунгоспу.
3. Управлінню тарифної політики (Лебеда Т.Б.) Департаменту стратегічного розвитку та житлової політики (Судникова Ю.Д.), на основі вказаної звітності забезпечувати підготовку аналітичних матеріалів та надавати їх керівництву Міністерства.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Першого заступника Міністра Р.М.Крамаренка.
Міністр О.Ю.Кучеренко
Додаток
ПЕРЕЛІК
форм звітності щодо моніторингу фінансово-економічного стану галузі у 2010 році
Назва звітності Період
звітності
Терміни подачі Примітки
Водопровідно-
каналізаційне
господарство
Звіт про витрати
виробництва, форма
1С-водопостачання,
водовідведення
(у розрізі регіонів
та населених пунктів)
квартал до 30 числа
після звітного
періоду,
за рік - до
25 лютого
додаток 1
Моніторинг стану
розрахунків
підприємств ВКГ
місяць до 20 числа
після звітного
періоду
додатки
5-6
Державна статзвітність "Звіт з праці", форма N 1-ПВ, термінова- місячна місяць до 20 числа
після звітного
періоду
Державна статзвітність "Звіт з праці", форма N 1-ПВ, термінова- квартальна квартал до 20 числа
після звітного
періоду
Інформація про
фінансові результати і
дебіторську та
кредиторську
заборгованість
місяць до 20 числа
після звітного
періоду
додаток 9
Бухгалтерський баланс
за 2010 рік, форма N 1
рік 1 березня
Звіт про фінансові
результати за 2010 рік,
форма N 2
рік 1 березня
Інформація про розмір
тарифів (у розрізі
населених пунктів)
місяць до 5 числа
після звітного
періоду
додатки
10-11
Комунальна
теплоенергетика
Звіт про витрати
виробництва, форма 1С-а
теплопостачання
(у розрізі регіонів та
населених пунктів)
квартал до 30 числа
після звітного
періоду,
за рік - до
25 лютого
додаток 2
Моніторинг стану
розрахунків підприємств
комунальної
теплоенергетики
місяць до 20 числа
після звітного
періоду
додаток
7-8
Державна статзвітність "Звіт з праці", форма N 1-ПВ, термінова- місячна місяць до 20 числа
після звітного
періоду
Державна статзвітність "Звіт з праці", форма N 1-ПВ, термінова- квартальна квартал до 20 числа
після звітного
періоду
Інформація про
фінансові результати і
дебіторську та
кредиторську
заборгованість
місяць до 20 числа
після звітного
періоду
додаток 9
Бухгалтерський баланс
за 2010 рік, форма N 1
рік 1 березня
Звіт про фінансові
результати за 2010 рік
форма N 2
рік 1 березня
Інформація про розмір
тарифів
(у розрізі населених
пунктів)
місяць до 5 числа
після звітного
періоду
додаток
12
Житлове
господарство
Звіт про витрати
виробництва, форма
1С-житлове господарство
квартал до 30 числа
після звітного
періоду,
за рік - до
25 лютого
додаток 3
Державна статзвітність "Звіт з праці", форма N 1-ПВ, термінова- місячна місяць до 20 числа
після звітного
періоду
Державна статзвітність "Звіт з праці", форма N 1-ПВ, термінова- квартальна квартал до 20 числа
після звітного
періоду
Інформація про
фінансові результати і
дебіторську та
кредиторську
заборгованість
місяць до 20 числа
після звітного
періоду
додаток 9
Бухгалтерський баланс
за 2010 рік, форма N 1
рік 1 березня
Звіт про фінансові
результати за 2010 рік,
форма N 2
рік 1 березня
Інформація про розмір
тарифів
(у розрізі населених
пунктів)
місяць до 5 числа
після звітного
періоду
додаток
13
Міськелектро-
транспорт
Звіт про витрати
виробництва, форма 1С-
міськелектротранспорт
квартал до 30 числа
після звітного
періоду,
за рік - до
25 лютого
додаток 4
Державна статзвітність "Звіт з праці", форма N 1-ПВ, термінова- місячна місяць до 20 числа
після звітного
періоду
Державна статзвітність "Звіт з праці", форма N 1-ПВ, термінова- квартальна квартал до 20 числа
після звітного
періоду
Інформація про
фінансові результати і
дебіторську та
кредиторську
заборгованість
місяць до 20 числа
після звітного
періоду
додаток 9
Благоустрій та
комунальне
обслуговування
Державна статзвітність "Звіт з праці", форма N 1-ПВ, термінова- місячна місяць до 20 числа
після звітного
періоду
Державна статзвітність "Звіт з праці", форма N 1-ПВ, термінова- квартальна квартал до 20 числа
після звітного
періоду
Базові підприємства галузі
(за переліком базових підприємств,
наведеному у додатку 14)
Водопровідно-
каналізаційне
господарство
Державна статзвітність: "Звіт про роботу водопроводу", форма 1-водопровід-річна
, "Звіт про роботу каналізації", форма 1-каналізація-річна
рік 1 березня
Звіт про витрати
виробництва, форма
1С-водопостачання,
водовідведення
рік 1 березня
Бухгалтерський баланс
за 2010 рік, форма N 1
рік 1 березня
Звіт про фінансові
результати за 2010 рік,
форма N 2
рік 1 березня
Комунальна
теплоенергетика
Державна статзвітністьь "Звіт про постачання теплоенергії", форма 1-теп-річна рік 1 березня
Звіт про витрати
виробництва, форма
1С-теплопостачання
рік 1 березня
Бухгалтерський баланс
за 2010 рік, форма N 1
рік 1 березня
Звіт про фінансові
результати за 2010 рік,
форма N 2
рік 1 березня
Житлове
господарство
Звіт про витрати
виробництва, форма
1С-житлове господарство
рік 1 березня
Бухгалтерський баланс
за 2010 рік, форма N 1
рік 1 березня
Звіт про фінансові
результати за 2010 рік,
форма N 2
рік 1 березня
Додаток 1
ЗВІТНІСТЬ
--------------------------------------------------
| Подають: |Терміни подання|
|--------------------------------+---------------| Форма N 1С-
|Суб'єкти підприємницької | | водопостачання, водовідведення
|діяльності, які надають послуги | |
|з централізованого | |
|водопостачання та | | ЗАТВЕРДЖЕНО
|водовідведення, незалежно від | | Наказ Держжитлокомунгоспу України
|форми власності та відомчого | | 16.12.2004 N 224
|підпорядкування | |
|--------------------------------+---------------| за погодженням з Держкомстатом України
|1) Ресжитлокомунгоспу АР Крим, |до 25 числа |
|обласним управлінням житлово- |після звітного | Квартальна
|комунального господарства, |періоду; | Поштова
|Київській та Севастопольській |за рік - до |
|міським держадміністраціям; |20 лютого |
|--------------------------------+---------------|
|Організації, визначені у п. 1) |до 30 числа |
|надають зведену форму по |після звітного |
|відповідній території |періоду; |
|2) РІОЦ Держжитлокомунгоспу |за рік - до |
|України |25 лютого |
--------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------
|Найменування організації - складача інформації |
|----------------------------------------------------------------------------|
|Поштова адреса |
|----------------------------------------------------------------------------|
| Коди організації - складача |
|----------------------------------------------------------------------------|
| За |Території| Виду | Форми |організаційно-| Міністерства,| |
|ЄДРПОУ|(КОАТУУ) |економічної|власності|правової форми| іншого | |
| | |діяльності | (КФВ) |господарювання| центрального | |
| | | (КВЕД) | | (КОПФГ) |органу, якому | |
| | | | | |підпорядкована| |
| | | | | |організація - | |
| | | | | | складач | |
| | | | | | інформації | |
| | | | | | (КОДУ)(*) | |
|------+---------+-----------+---------+--------------+--------------+-------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|------+---------+-----------+---------+--------------+--------------+-------|
| | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------
---------------
(*) Тільки для підприємств державного сектору
ЗВІТ
про витрати на виробництво та фінансові показники діяльності підприємств від надання послуг водопостачання та водовідведення за січень - ___________ 200_ року
------------------------------------------------------------------
| Найменування |код рядка| одиниця | Водо- | Водо- |
| показників | | виміру |постачання|відведення|
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
| А | Б | В | 1 | 2 |
|----------------------------------------------------------------|
| Розділ I. Надання послуг |
|----------------------------------------------------------------|
|Відпущено води та | 1 | тис.м куб.| | |
|відведено стічних | | | | |
|вод, всього: | | | | |
|(2 + 3 + 4 + 5) | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|у тому числі: | 2 | - " - | | |
|населенню | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|державним бюджетним | 3 | - " - | | |
|установам | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|місцевим бюджетним | 4 | - " - | | |
|установам | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|іншим споживачам | 5 | - " - | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|Чистий дохід від | 6 | тис.грн. | | |
|реалізації послуг, | | | | |
|всього: | | | | |
|(7 + 8 + 9 + 10) | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|у тому числі: | 7 | - " - | | |
|населенню | | | | |
|безпосередньо | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|державним бюджетним | 8 | - " - | | |
|установам | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|місцевим бюджетним | 9 | - " - | | |
|установам | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|іншим споживачам | 10 | - " - | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|Інші операційні | 11 | - " - | | |
|доходи, всього: | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|з них зокрема: | 12 | - " - | | |
|субсидії | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|відшкодування пільг | 13 | - " - | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|дотація з бюджету | 14 | - " - | | |
|на відшкодування | | | | |
|різниці в ціні | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|Фінансові та інші | 15 | - " - | | |
|доходи звичайної | | | | |
|діяльності | | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| Роздріл II. Витати на надання послуг |
|----------------------------------------------------------------|
|Витрати звичайної | 16 | тис.грн. | | |
|діяльності (17 + 32)| | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|у тому числі | 17 | - " - | | |
|Витрати операційної | | | | |
|діяльності | | | | |
|(18 + 22 + 25 + 26 +| | | | |
|27) | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|з них: | 18 | - " - | | |
|Матеріальні витрати | | | | |
|(19 + 20 + 21) | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|з них: | 19 | - " - | | |
|електроенергія | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|покупна вода | 20 | - " - | | x |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|інші матеріальні | 21 | - " - | | |
|витрати | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|Витрати на оплату | 22 | - " - | | |
|праці (23 + 24) | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|з них: | 23 | - " - | | |
|керівники, | | | | |
|професіонали, | | | | |
|фахівці, технічні | | | | |
|службовці | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|робітники | 24 | - " - | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|Відрахування на | 25 | - " - | | |
|соціальні заходи | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|Амортизація | 26 | - " - | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|Інші операційні | 27 | - " - | | |
|витрати | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|з них зокрема: | 28 | - " - | | |
|утримання об'єктів | | | | |
|соціально-культурної| | | | |
|сфери | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|податки, збори та | 29 | - " - | | |
|обов'язкові платежі | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|визнані штрафи, | 30 | - " - | | |
|пені, неустойки | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|списана безнадійна | 31 | - " - | | |
|заборгованість | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|Фінансові та інші | 32 | - " - | | |
|витрати звичайної | | | | |
|діяльності | | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| Розділ III. Результати діяльності |
|----------------------------------------------------------------|
|Фінансові результати| 33 | тис.грн. | | |
|від звичайної | | | | |
|діяльності: | | | | |
|(6 + 11 + 15 - 16) | | | | |
|прибуток (+) | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|збиток (-) | 34 | - " - | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|Дебіторська | 35 | тис.грн. | | |
|заборгованість за | | | | |
|послуги на кінець | | | | |
|звітного періоду за | | | | |
|чистою реалізаційною| | | | |
|вартістю | | | | |
|(36 + 37 + 38 + 39) | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|у тому числі: | 36 | - " - | | |
|населення | | | | |
|безпосередньо | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|державні бюджетні | 37 | - " - | | |
|установи | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|місцеві бюджетні | 38 | - " - | | |
|установи | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|інші споживачі | 39 | - " - | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|Заборгованість | 40 | - " - | | |
|бюджету з | | | | |
|фінансування | | | | |
|субсидій | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|Заборгованість | 41 | - " - | | |
|бюджету з | | | | |
|відшкодування пільг | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|Заборгованість | 42 | - " - | | |
|бюджету з дотації | | | | |
|на відшкодування | | | | |
|різниці в ціні | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|Кредиторська | 43 | тис.грн. | | |
|заборгованість за | | | | |
|товари, роботи, | | | | |
|послуги на кінець | | | | |
|звітного періоду: | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|у тому числі за | 44 | - " - | | |
|енергоносії | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|Короткострокові | 45 | - " - | | |
|кредити банків | | | | |
|(залишок на кінець | | | | |
|періоду) | | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| Довідково: |
|----------------------------------------------------------------|
|Середньооблікова | 46 | осіб | | |
|чисельність в | | | | |
|еквіваленті повної | | | | |
|зайнятості: | | | | |
|керівники, | | | | |
|професіонали, | | | | |
|фахівці, технічні | | | | |
|службовці | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|робітники, | 47 | - " - | | |
|обслуговуючий | | | | |
|персонал | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|Обсяг оплачених | 48 | тис.грн. | | |
|послуг без ПДВ, | | | | |
|всього: | | | | |
|(49 + 50 + 51 + 52 +| | | | |
|53 + 54 + 55) | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|у тому числі: | 49 | - " - | | |
|населення | | | | |
|безпосередньо | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|державні бюджетні | 50 | - " - | | |
|установи | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|місцеві бюджетні | 51 | - " - | | |
|установи | | | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|інші споживачі | 52 | - " - | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|субсидії | 53 | - " - | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|пільги | 54 | - " - | | |
|--------------------+---------+-----------+----------+----------|
|дотація на | 55 | - " - | | |
|відшкодування | | | | |
|різниці в ціні | | | | |
------------------------------------------------------------------
_____________________________ _____________________
(керівник) (підпис)
_____________________________
(виконавець)
_____________________________
(номер телефону)
_____________________________
(електронна адреса)
Додаток 2
ЗВІТНІСТЬ
--------------------------------------------------
| Подають: |Терміни подання|
|--------------------------------+---------------| Форма N 1С-
|Суб'єкти підприємницької | | теплопостачання,
|діяльності, які надають послуги | |
|з централізованого | |
|теплопостачання, незалежно від | | ЗАТВЕРДЖЕНО
|форми власності та відомчого | | Наказ Держжитлокомунгоспу України
|підпорядкування | | 16.12.2004 N 224
|--------------------------------+---------------|
|1) Ресжитлокомунгоспу АР Крим, |до 25 числа | за погодженням з Держкомстатом України
|обласним управлінням житлово- |після звітного |
|комунального господарства, |періоду; | Квартальна
|Київській та Севастопольській |за рік - до | Поштова
|міським держадміністраціям; |20 лютого |
|--------------------------------+---------------|
|Організації, визначені у п. 1) |до 30 числа |
|надають зведену форму по |після звітного |
|відповідній території |періоду; |
|2) РІОЦ Держжитлокомунгоспу |за рік - до |
|України |25 лютого |
--------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------
|Найменування організації - складача інформації |
|----------------------------------------------------------------------------|
|Поштова адреса |
|----------------------------------------------------------------------------|
| Коди організації - складача |
|----------------------------------------------------------------------------|
| За |Території| Виду | Форми |організаційно-| Міністерства,| |
|ЄДРПОУ|(КОАТУУ) |економічної|власності|правової форми| іншого | |
| | |діяльності | (КФВ) |господарювання| центрального | |
| | | (КВЕД) | | (КОПФГ) |органу, якому | |
| | | | | |підпорядкована| |
| | | | | |організація - | |
| | | | | | складач | |
| | | | | | інформації | |
| | | | | | (КОДУ)(*) | |
|------+---------+-----------+---------+--------------+--------------+-------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|------+---------+-----------+---------+--------------+--------------+-------|
| | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------
---------------
(*) Тільки для підприємств державного сектору
ЗВІТ
про витрати на виробництво та фінансові показники діяльності підприємств від надання послуг теплопостачання за січень - ____________ 200_ року
------------------------------------------------------------------
| Найменування показників | код рядка | одиниця | Всього |
| | | виміру |з початку |
| | | | року |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
| А | Б | В | 1 |
|----------------------------------------------------------------|
| Розділ I. Надання послуг |
|----------------------------------------------------------------|
|Відпущено теплової енергії, | 56 | тис.Гкал.| |
|всього: (2 + 3 + 4) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|у тому числі: | 57 | - " - | |
|населенню | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|державним бюджетним установам | 58 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|місцевим бюджетним установам | 59 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|іншим споживачам | 60 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Чистий дохід від реалізації | 61 | тис.грн. | |
|послуг, всього: | | | |
|(7 + 8 + 9 + 10) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|у тому числі: | 62 | - " - | |
|населенню безпосередньо | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|державним бюджетним установам | 63 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|місцевим бюджетним установам | 64 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|іншим споживачам | 65 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Інші операційні доходи, | 66 | - " - | |
|всього: | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|з них зокрема: | 67 | - " - | |
|субсидії | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|відшкодування пільг | 68 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|дотація з бюджету на | 69 | - " - | |
|відшкодування різниці в ціні | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Фінансові та інші доходи | 70 | - " - | |
|звичайної діяльності | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| Розділ II. Витрати на надання послуг |
|----------------------------------------------------------------|
|Витрати звичайної діяльності | 71 | тис.грн. | |
|(17 + 34) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|у тому числі: | 72 | - " - | |
|Витрати операційної діяльності| | | |
|(18 + 24 + 27 + 28 + 29) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|у тому числі: | 73 | - " - | |
|Матеріальні витрати | | | |
|(19 + 20 + 21 + 22 + 23) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|з них: | 74 | - " - | |
|паливо | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|електроенергія | 75 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|покупне тепло | 76 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|покупна вода | 77 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|інші матеріальні витрати | 78 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Витрати на оплату праці | 79 | - " - | |
|(25 + 26) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|з них: | 80 | - " - | |
|керівники, професіонали, | | | |
|фахівці, технічні службовці | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|робітники | 81 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Відрахування на соціальні | 82 | - " - | |
|заходи | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Амортизація | 83 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Інші витрати | 84 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|з них зокрема: утримання | 85 | - " - | |
|об'єктів соціально-культурної | | | |
|сфери | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|податки, збори та обов'язкові | 86 | - " - | |
|платежі | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|визнані штрафи, пені, | 87 | - " - | |
|неустойки | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|списана безнадійна | 88 | - " - | |
|заборгованість | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Фінансові та інші витрати | 89 | - " - | |
|звичайної діяльності | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| Розділ III. Результати діяльності |
|----------------------------------------------------------------|
|Фінансові результати від | 90 | тис.грн. | |
|звичайної діяльності: | | | |
|(6 + 11 + 15 - 16) | | | |
|прибуток (+) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|збиток (-) | 91 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Дебіторська заборгованість за | 92 | тис.грн. | |
|послуги на кінець звітного | | | |
|періоду за чистою | | | |
|реалізаційною вартістю | | | |
|(38 + 39 + 40 + 41) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|у тому числі: | 93 | - " - | |
|населення безпосередньо | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|державні бюджетні установи | 94 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|місцеві бюджетні установи | 95 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|інші споживачі | 96 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Заборгованість бюджету з | 97 | - " - | |
|фінансування субсидій | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Заборгованість бюджету з | 98 | - " - | |
|відшкодування пільг | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Заборгованість бюджету з | 99 | - " - | |
|дотації на відшкодування | | | |
|різниці в ціні | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Кредиторська заборгованість за| 100 | - " - | |
|товари, роботи, послуги на | | | |
|кінець звітного періоду: | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|у тому числі за енергоносії | 101 | тис.грн. | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Короткострокові кредити банків| 102 | - " - | |
|(залишок на кінець періоду) | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| Довідково: |
|----------------------------------------------------------------|
|Середньооблікова чисельність в| 103 | осіб | |
|еквіваленті повної зайнятості:| | | |
|керівники, професіонали, | | | |
|фахівці, технічні службовці | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|робітники, обслуговуючий | 104 | - " - | |
|персонал | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Обсяг оплачених послуг без | 105 | тис.грн. | |
|ПДВ, всього: (51 + 52 + 53 + | | | |
|54 + 55 + 56 + 57) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|у тому числі: | 106 | - " - | |
|населення безпосередньо | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|державні бюджетні установи | 107 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|місцеві бюджетні установи | 108 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|інші споживачі | 109 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|субсидії | 110 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|пільги | 111 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|дотація на відшкодування | 112 | - " - | |
|різниці в ціні | | | |
------------------------------------------------------------------
_____________________________ _____________________
(керівник) (підпис)
_____________________________
(виконавець)
_____________________________
(номер телефону)
_____________________________
(електронна адреса)
Додаток 3
ЗВІТНІСТЬ
--------------------------------------------------
| Подають: |Терміни подання|
|--------------------------------+---------------| Форма N 1С-
|Суб'єкти підприємницької | | житлове господарство
|діяльності, які надають послуги | |
|з утримання будинків та | |
|прибудинкових територій, | | ЗАТВЕРДЖЕНО
|незалежно від форми власності | | Наказ Держжитлокомунгоспу України
|та відомчого підпорядкування | | 16.12.2004 N 224
|--------------------------------+---------------|
|1) Ресжитлокомунгоспу АР Крим, |до 25 числа | за погодженням з Держкомстатом України
|обласним управлінням житлово- |після звітного |
|комунального господарства, |періоду; | Квартальна
|Київській та Севастопольській |за рік - до | Поштова
|міським держадміністраціям; |20 лютого |
|--------------------------------+---------------|
|Організації, визначені у п. 1) |до 30 числа |
|надають зведену форму по |після звітного |
|відповідній території |періоду; |
|2) РІОЦ Держжитлокомунгоспу |за рік - до |
|України |25 лютого |
--------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------
|Найменування організації - складача інформації |
|----------------------------------------------------------------------------|
|Поштова адреса |
|----------------------------------------------------------------------------|
| Коди організації-складача |
|----------------------------------------------------------------------------|
| За |Території| Виду | Форми |організаційно-|Міністерства, | |
|ЄДРПОУ |(КОАТУУ) |економічної|власності|правової форми| іншого | |
| | |діяльності | (КФВ) |господарювання| центрального | |
| | | (КВЕД) | | (КОПФГ) |органу, якому | |
| | | | | |підпорядкована| |
| | | | | |організація - | |
| | | | | | складач | |
| | | | | | інформації | |
| | | | | | (КОДУ)(*) | |
|-------+---------+-----------+---------+--------------+--------------+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|-------+---------+-----------+---------+--------------+--------------+------|
| | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------
---------------
(*) Тільки для підприємств державного сектору
ЗВІТ
про витрати на виробництво та фінансові показники діяльності підприємств від надання послуг з утримання будинків, споруд і прибудинкових територій за січень - ___________ 200_ року
------------------------------------------------------------------
| Найменування показників | код рядка | одиниця | Всього |
| | | виміру |з початку |
| | | | року |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
| А | Б | В | 1 |
|----------------------------------------------------------------|
| Розділ I. На дання послуг |
|----------------------------------------------------------------|
|Загальна площа приміщень, що | 1. | тис.кв.м | |
|утримуються, всього | | | |
|(2 + 3 + 4): | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|у тому числі за формами | 2. | - " - | |
|власності: | | | |
|державна та державна | | | |
|корпоративна | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|комунальна та комунальна | 3. | - " - | |
|корпоративна | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|приватна | 4. | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Чистий дохід від реалізації | 5. | тис.грн. | |
|послуг, всього: | | | |
|(6 + 7 + 8 + 9 + 10) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|у тому числі: | 6. | - " - | |
|квартирна плата безпосередньо | | | |
|від населення | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|орендна плата | 7. | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|збори з орендарів | 8. | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|відшкодування витрат | 9. | - " - | |
|на обслуговування | | | |
|внутрішньобудинкових мереж | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|інші доходи | 10. | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Інші операційні доходи, | 11. | - " - | |
|всього: | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|з них зокрема: | 12. | - " - | |
|субсидії | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|відшкодування пільг | 13. | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|дотація з бюджету на | 14. | - " - | |
|відшкодування різниці в ціні | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Фінансові та інші доходи | 15. | - " - | |
|звичайної діяльності | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| Розділ II. Витрати на надання послуг |
|----------------------------------------------------------------|
|Витрати звичайної діяльності | 16. | тис.грн. | |
|(17 + 33) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|у тому числі: | 17. | - " - | |
|Витрати операційної діяльності| | | |
|(18 + 24 + 27 + 28 + 29) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|у тому числі: | 18. | - " - | |
|Матеріальні витрати | | | |
|(19 + 20 + 21 + 22 + 23) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|з них: | 19. | - " - | |
|електроенергія | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|поточний ремонт | 20. | - " - | |
|(матеріали та роботи, виконані| | | |
|підрядним способом) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|вивезення побутових відходів | 21. | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|обслуговування ліфтів | 22. | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|інші матеріальні витрати | 23. | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Витрати на оплату праці | 24. | - " - | |
|(25 + 26) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|з них: | 25. | - " - | |
|керівники, професіонали, | | | |
|фахівці, технічні службовці | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|робітники | 26. | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Відрахування на соціальні | 27. | - " - | |
|заходи | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Амортизація | 28. | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Інші витрати | 29. | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|з них зокрема: | 30. | - " - | |
|податки | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|визнані штрафи, пені, | 31. | - " - | |
|неустойки | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|списана безнадійна | 32. | - " - | |
|заборгованість | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Фінансові та інші витрати | 33. | - " - | |
|звичайної діяльності | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| Розділ III. Результати діяльності |
|----------------------------------------------------------------|
|Фінансові результати від | 34. | тис.грн. | |
|звичайної діяльності | | | |
|(5 + 11 + 15 - 16) | | | |
|прибуток (+) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|збиток (-) | 35. | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Дебіторська заборгованість за | 36. | тис.грн. | |
|послуги на кінець звітного | | | |
|періоду за чистою | | | |
|реалізаційною вартістю | | | |
|(37 + 38) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|у тому числі: | 37. | - " - | |
|населення безпосередньо | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|інші споживачі | 38. | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Заборгованість бюджету з | 39. | - " - | |
|фінансування субсидій | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Заборгованість бюджету з | 40. | - " - | |
|відшкодування пільг | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Заборгованість бюджету з | 41. | - " - | |
|дотації на відшкодування | | | |
|різниці в ціні | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Кредиторська заборгованість за| 42. | тис.грн. | |
|товари, роботи, послуги на | | | |
|кінець звітного періоду | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|у тому числі: за енергоносії | 43. | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Короткострокові кредити банків| 44. | - " - | |
|(залишок на кінець періоду) | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| Розділ V. Капітальний ремонт житлового фонду |
|----------------------------------------------------------------|
|Обсяг робіт з капітального | 45. | тис.грн. | |
|ремонту, запланованих на рік | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Обсяг фактично виконаних робіт| 46. | - " - | |
|з капітального ремонту | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Обсяг оплачених робіт | 47. | - " - | |
|з капітального ремонту | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Заборгованість з фінансування | 48. | - " - | |
|капітального ремонту | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| Довідково: |
|----------------------------------------------------------------|
|Середньооблікова чисельність в| 49. | осіб | |
|еквіваленті повної зайнятості:| | | |
|керівники, професіонали, | | | |
|фахівці, технічні службовці | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|робітники | 50. | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Обсяг оплачених послуг без | 51. | тис.грн. | |
|ПДВ, всього (52 + 53 + 54 + | | | |
|55 + 56 + 57 + 58) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|у тому числі: | 52. | - " - | |
|квартирна плата від населення | | | |
|безпосередньо | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|субсидії | 53. | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|пільги | 54. | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|орендна плата | 55. | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|збори з орендарів | 56. | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|відшкодування витрат на | 57. | - " - | |
|обслуговування | | | |
|внутрішньобудинкових мереж | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|інші доходи | 58. | - " - | |
------------------------------------------------------------------
_____________________________ _____________________
(керівник) (підпис)
_____________________________
(виконавець)
_____________________________
(номер телефону)
_____________________________
(електронна адреса)
Додаток 4
ЗВІТНІСТЬ
--------------------------------------------------
| Подають: |Терміни подання|
|--------------------------------+---------------| Форма N 1С-
|Підприємства наземного міського | | міськелектротранспорт
|електротранспорту | |
|--------------------------------+---------------|
|1) Ресжитлокомунгоспу АР Крим, |до 25 числа | ЗАТВЕРДЖЕНО
|обласним управлінням житлово- |після звітного | Наказ Держжитлокомунгоспу України
|комунального господарства, |періоду; | 16.12.2004 N 224
|Київській та Севастопольській |за рік - до |
|міським держадміністраціям; |20 лютого | за погодженням з Держкомстатом України
|--------------------------------+---------------|
|Організації, визначені у п. 1) |до 30 числа | Квартальна
|надають зведену форму по |після звітного | Поштова
|відповідній території |періоду; |
|2) РІОЦ Держжитлокомунгоспу |за рік - до |
|України |25 лютого |
--------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------
|Найменування організації - складача інформації |
|----------------------------------------------------------------------------|
|Поштова адреса |
|----------------------------------------------------------------------------|
| Коди організації - складача |
|----------------------------------------------------------------------------|
| За |Території| Виду | Форми |організаційно-|Міністерства, | |
|ЄДРПОУ |(КОАТУУ) |економічної|власності|правової форми| іншого | |
| | |діяльності | (КФВ) |господарювання| центрального | |
| | | (КВЕД) | | (КОПФГ) |органу, якому | |
| | | | | |підпорядкована| |
| | | | | |організація - | |
| | | | | | складач | |
| | | | | | інформації | |
| | | | | | (КОДУ)(*) | |
|-------+---------+-----------+---------+--------------+--------------+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|-------+---------+-----------+---------+--------------+--------------+------|
| | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------
---------------
(*) Тільки для підприємств державного сектору
ЗВІТ
про витрати на виробництво та фінансові показники експлуатаційної діяльності підприємств наземного міського електротранспорту від надання послуг з перевезення пасажирів (в частині роботи трамвайних та/або тролейбусних підрозділів) за січень - ___________ 200_ року
------------------------------------------------------------------
| Найменування показників | код рядка | одиниця | Всього |
| | | виміру |з початку |
| | | | року |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
| А | Б | В | 1 |
|----------------------------------------------------------------|
| Розділ I. Надання послуг |
|----------------------------------------------------------------|
|Загальна кількість перевезених| 113 |тис. осіб.| |
|пасажирів, всього: | | | |
|(2 + 3 + 4) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|у тому числі: | 114 | - " - | |
|платні (з повною оплатою | | | |
|проїзду) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|пільгові (з частковою оплатою | 115 | - " - | |
|проїзду) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|безоплатні | 116 | - " - | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Чистий дохід від реалізації | 117 | тис.грн. | |
|послуг | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Інші операційні доходи, | 118 | - " - | |
|всього: | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|з них зокрема: | 119 | - " - | |
|субвенція з бюджету на | | | |
|безоплатний проїзд | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|дотація з бюджету за пільговий| 120 | - " - | |
|проїзд | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|дотація з бюджету на | 121 | - " - | |
|відшкодування різниці в ціні | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Фінансові та інші доходи | 122 | - " - | |
|звичайної діяльності | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| Розділ II. Витрати на надання послуг |
|----------------------------------------------------------------|
|Витрати звичайної діяльності | 123 | тис.грн. | |
|(12 + 24) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|Витрати операційної діяльності| 124 | - " - | |
|(13 + 15 + 18 + 19 + 20) | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|у тому числі: | 125 | - " - | |
|Матеріальні витрати | | | |
|------------------------------+-----------+----------+----------|
|з них: | 126 | - " - | |
|електроенергія | | | |

................
Перейти до повного тексту