- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО ВОДНОМУ ГОСПОДАРСТВУ
Н А К А З
Про підсумки діяльності водогосподарсько-меліоративного комплексу за I квартал 2010 року і заходи щодо забезпечення сталого функціонування галузі у II кварталі 2010 року
Колегія Комітету, розглянувши підсумки роботи галузі у січні-березні 2010 року, відзначила, що Держводгосп, виходячи з положень програми Президента України "Україна для людей" та Угоди про створення Коаліції депутатських фракцій "Стабільність і реформи" у Верховній Раді України шостого скликання, спрямовував роботу водогосподарсько-меліоративного комплексу на забезпечення потреб населення і галузей економіки України у водних ресурсах та їх раціональне використання, працездатності меліоративних систем, безпечного пропуску повені та паводків, збереження і ремонт основних фондів, а також вирішення проблемних питань соціально-економічного розвитку за пріоритетами діяльності Держводгоспу на 2010 рік.
З метою забезпечення пропуску льодоходу, весняного водопілля та паводків Комітетом здійснено необхідні заходи щодо його безпечного пропуску, узгоджено спільні схеми взаємодії аналітично-диспетчерських центрів водогосподарських організацій та органів МНС з територіальними підрозділами центральних та місцевих органів виконавчої влади і місцевого самоврядування. Особливу увагу було приділено технічному стану захисних дамб, стану водопропускних отворів під мостами та переходами, придбанню аварійного запасу будматеріалів.
Весняна повінь у різних басейнах річок України була нерівномірною. Так, у басейнах річок Закарпаття та Дністра вона була меншою за норму, у басейнах Сіверського Дінця та Південного Бугу - близькою норми, на річках басейну Дніпра - вищою за норму.
У весняний період зусилля водогосподарських організацій спрямовувалися на безаварійний пропуск високих повеневих вод, передповеневе спрацювання водосховищ та ставків з подальшим заповненням до проектних позначок. Враховуючи значні снігозапаси та прогноз більшого за норму обсягу весняної повені у басейні Дніпра (27-32 куб.км при нормі 26,5 куб.км разом з територією басейну в Білорусі та Росії) з метою підготовки каскаду дніпровських водосховищ до прийому повеневих вод і безаварійного їх пропуску вільна ємність каскаду була збільшена до 11,3 куб.км. Порушень правил експлуатації водосховищ Дніпровського каскаду не було.
За дорученням Центрального міжвідомчого штабу Урядової комісії з координації дій центральних та місцевих органів влади пов'язаних із запобіганням можливому затопленню територій внаслідок льодоходу повені та паводків у 2010 році Комітетом здійснюється моніторинг рівнів та якості води на водосховищах та оперативний контроль за водогосподарською ситуацією на водних об'єктах.
Міжвідомчими комісіями в основних басейнах річок країни - Дніпра, Дністра, Дунаю, Сіверського Дінця, Південного Бугу з урахуванням пропозицій учасників водогосподарського комплексу, встановлені і дотримуються оптимальні режими роботи водосховищ та міжгалузевих водогосподарських систем, здійснюється постійний контроль за їх дотриманням. Для розгляду питань покращення екологічного стану водних ресурсів у басейнах річок проведено 18 засідань Міжвідомчих комісій та робочих груп, у тому числі засідання Міжвідомчої комісії з питань промивки русла р. Інгулець у весняний період 2010 року.
У басейні р. Дунай пік повені пройшов, здійснено самоплинне наповнення Придунайських водосховищ. Дунайське БУВР продовжує виконувати попереджувальні заходи на аварійно-небезпечних ділянках захисних дамб вздовж р. Дунай.
Наповнення водосховищ Криму за звітний період становило: наливних - 64%, природного стоку - 77,5%.
Аналіз результатів роботи водогосподарських організацій під час підготовки та пропуску весняної повені виявив ряд недоліків. Основним є те, що майже у всіх областях і басейнах не забезпечено ведення належного архіву спостережень при проходженні повеней та паводків. Не на усіх річках визначено зони затоплення при проходженні максимальних витрат повені і паводків різної забезпеченості, відсутні карто-схеми з нанесеними зонами та необхідні розрахунки. Все це перешкоджає оперативному визначенню можливого затоплення і підтоплення населених пунктів і прийняттю необхідних управлінських рішень щодо запобігання шкідливій дії вод.
Належні матеріали з цих питань напрацьовано і використовуються в Закарпатському та Івано-Франківському облводгоспах, Деснянському і Дніпровському БУВР. Певні порушення мали місце в Одеському, Сумському, Луганському облводгоспах.
Добре спрацювали Деснянське БУВР, Черкаський, Дніпропетровський облводгоспи.
Практично усі водогосподарські організації забезпечили цільове використання коштів резервного фонду Держбюджету, виділеного Урядом для підготовки до пропуску повені. Однак ще не використані кошти Рівненським облводгоспом, Деснянським та Дніпровським БУВР. Необхідно забезпечити ефективне та цільове використання зазначених коштів.
На виконання доручення Уряду, з метою покращення якості води у р. Інгулець та подачі води нормативної якості водокористувачам, Держводгоспом розроблено та погоджено з усіма заінтересованими організаціями регламент промивки русла р. Інгулець дніпровською водою. З 15 квітня розпочато промивку р. Інгулець.
З метою забезпечення водою нормативної якості питного водозабору м. Одеса та обводнення Дністровських плавнів для нересту риби, починаючи з 10 квітня, здійснюється еколого-репродукційний попуск з Дністровського водосховища. Попуск триватиме протягом 30 днів.
Водогосподарськими організаціями протягом I кварталу здійснювалися роботи з ведення моніторингу якості поверхневих вод, стану зрошуваних і осушуваних сільгоспугідь і прилеглих територій. За оперативними даними виконано близько 10,5 тисяч вимірювань показників якості води.
Аналіз якісного стану вод показав, що суттєвого погіршення якості води протягом зимового періоду не спостерігалось, за винятком басейну р. Дніпро, де внаслідок тривалого льодоставу мало місце перевищення нормативів за вмістом розчиненого кисню, заліза, марганцю, органічних речовин та показником кольоровості.
Водоресурсний потенціал України дозволив у I кварталі забезпечити водою потреби населення та галузей економіки. За оперативними даними з водних об'єктів України було забрано 2,7 млрд.куб.м води, що дорівнює показнику забору води за аналогічний період 2009 року. Промисловістю було забрано з природних водних джерел 1,1 млрд.куб.м води, сільським господарством - 0,8 млрд.куб.м, комунальною галуззю - 0,8 млрд.куб.м.
У результаті вжитих Держводгоспом заходів за оренду водних об'єктів станом на 15 квітня до державного бюджету надійшло 777 тис.грн. (на 177 тис.грн. більше ніж за аналогічний період минулого року) та до місцевих бюджетів - 110 тис.грн. (на 32 тис.грн. більше ніж за аналогічний період минулого року).
Найбільші надходження до державного бюджету надійшли від орендарів водних об'єктів Донецької (233,3 тис.грн.), Київської (133,9), Полтавської (77,7), Житомирської (42,1), Дніпропетровської (49,6) областей.
За спеціальне використання водних ресурсів до Державного бюджету України станом на 1 квітня надійшло 187,5 млн.грн., що на 45 млн.грн. більше ніж за I квартал 2009 року. Найбільшими платниками збору за спецводокористування залишаються: Запорізька (34,4 млн.грн.), Дніпропетровська (32,8), Донецька (31,8), Луганська (10,8) та Київська (10,2) області.
Протягом I кварталу фахівцями водогосподарських організацій здійснено 1306 перевірок щодо дотримання водного законодавства на землях водного фонду та водокористувачів усіх форм власності. Порівняно з аналогічним періодом 2009 року кількість перевірок зменшилася на 913, що обумовлено прийняттям постанов Уряду від 21.05.2009
N 502 "Про тимчасові обмеження щодо здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності на період до 31 грудня 2010 року" та від 03.06.2009
N 549 "Про запровадження обмежень щодо проведення перевірок діяльності сільських та селищних рад, їх виконавчих органів і посадових осіб". За результатами перевірок 184 особи притягнуто до адміністративної відповідальності. На порушників водоохоронного законодавства накладено штрафів на суму 17,6 тис. гривень. Для відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення правил охорони водних ресурсів на землях водного фонду, підприємствам, організаціям та приватним підприємцям направлено претензій на суму 0,5 млн. гривень.
Впродовж звітного періоду Кризовий центр Комітету готував оперативні, щоденні та щотижневі довідки з аналізом розвитку водогосподарської обстановки та повені по басейнах основних річок, які надавалися керівництву Держводгоспу для прийняття обґрунтованих оперативних рішень.
Разом з тим, слід відмітити, що не завжди інформація від водогосподарських організацій надходить вчасно і в повному обсязі, що не дозволяє приймати оперативні управлінські рішення, які у таких випадках є вкрай необхідними.
Інформація від Деснянського БУВР, Черкаського облводгоспу надходить вичерпною, об'єктивною і вчасно.
Начальникам БУВР р. Південний Буг, Сумського, Луганського, Одеського, Полтавського облводгоспів необхідно звернути увагу на недостатню роботу їх аналітично-диспетчерських відділів.
Комітетом та водогосподарськими організаціями у березні проведено заходи щодо відзначення Всесвітнього дня води, який проходив цього року під гаслом "Чиста вода для здорового світу". Здійснено низку заходів щодо інформування населення про водноекологічні проблеми шляхом проведення семінарів, лекцій, круглих столів, публікацій в засобах масової інформації та виступів на радіо та телебаченні.
Робота експлуатаційних водогосподарських організацій Комітету у першому кварталі була спрямована на своєчасну підготовку меліоративних систем, каналів, насосних станцій та гідротехнічних споруд до вегетаційного сезону, забезпечення безаварійного пропуску весняної повені.
Спільним наказом Мінагрополітики та Держводгоспу від 18.11.2009
N 209/822 "Про підготовку меліоративних систем до роботи у 2010 році" відповідним органам та службам було поставлене завдання організувати проведення ремонту насосних станцій, гідротехнічних споруд, каналів, трубопроводів, дощувальної техніки та забезпечити до 1 квітня готовність до роботи зрошувальних систем на площі 937,3 тис. гектарів і до 1 травня - осушувальних систем на площі 2860,7 тис.га.
Незважаючи на складні погодні умови та недостатні обсяги бюджетного фінансування, експлуатаційними водогосподарськими організаціями заплановані роботи виконані в повному обсязі. Готовність міжгосподарської зрошувальної мережі дає змогу здійснювати поливи сільськогосподарських угідь на площі 1035 тис.га (110% до завдання). Завдання з підготовки державної міжгосподарської зрошувальної мережі виконано у повному обсязі.
Осушувальні системи підготовлені на площі 2660,5 тис. га (93% від завдання). Темп виконання робіт з підготовки на рівні минулого року. Має місце відставання обсягів робіт з очищення каналів у Київському (21% від завдання) та Харківському (33%) облводгоспах, БУВР р. Південний Буг (31%). З ремонтом гідротехнічних споруд відстають Дністровське БУВР (20%) та Черкаський облводгосп (44%). При цьому в Черкаському облводгоспі відремонтовано 9, а в Деснянському БУВР - 10 з 26 запланованих гідропостів, що становить відповідно 35 та 38 відсотків.
Вчасно підготовлені до роботи всі магістральні канали. 25 березня здійснено пуск Північно-Кримського каналу (у 2009 році - 27 березня). У відповідності з регламентом промивки русла річки Інгулець з 15 квітня каналом Дніпро - Інгулець розпочато подачу води в Карачунівське водосховище.
Про хід підготовки державних водогосподарських систем до роботи у поточному році на засіданнях колегії звітували керівники Миколаївського облводгоспу та управління каналів Інгулецької зрошувальної системи.
Протягом першого кварталу в усіх областях південного регіону та більшості районів зони осушення проведені наради з керівниками сільськогосподарських і водогосподарських підприємств, організацій та власниками меліорованих земель з питань готовності до роботи меліоративних систем і дощувальної техніки, організації договірної кампанії та ходу передачі внутрішньогосподарських меліоративних систем у комунальну власність.
Незважаючи на зменшення з 261 до 30 тис. гривень проти аналогічного періоду минулого року обсягів фінансування ремонтних робіт, у першому кварталі виконано ремонтних робіт на суму 4,3 млн.грн., що на 110 тис. гривень більше.
З початку року польдерними, дренажними та насосними станціями захисних споруд перекачано понад 670 млн.куб.м води, що на 50 млн.куб.м більше ніж за цей же період минулого року.
Водогосподарські організації проводять роботу із землевласниками та користувачами зрошуваних угідь щодо укладання договорів на послуги з подачі води для поливу сільгоспкультур. Станом на 15 квітня підписані протоколи-намірів на подачу води для поливів сільгоспкультур на площі 731,5 тис.га, договори укладені на площу 442,1 тис.га, що становить 95% до рівня аналогічного періоду минулого року, з них в Херсонській області - 171 тис.га (61% до протоколів-намірів) в Автономній Республіці Крим - 111 тис.га (54%), Одеській - 61,7 тис.га (86%), Запорізькій - 22,6 тис.га (31%), Дніпропетровській області - 15,1 тис.га (55%). Жодного договору не укладено лише з Полтавським облводгоспом.
У зоні осушення ведеться робота з сільгосптоваровиробниками щодо підписання угод з надання послуг з подачі води на зволоження. Станом на 15 квітня підписано таких угод на площу 104 тис. га (61% від завдання), у тому числі у Житомирській області - 21,9 тис.га (11 %), Волинській - 18,9 (33%), Рівненській - 15,2 (101%), Київській - 11,4 тис.га (81%). Жодного договору не уклав Черкаський облводгосп. При цьому у ряді організацій вартість цих послуг залишається дуже низькою. Зокрема, у Харківському облводгоспі вона становить лише 18 коп./га, Рівненському - 42 коп./га, Волинському - 44 коп./га.
Незадовільно виконуються окремі завдання, затверджені наказом Комітету від 15.01.2010 N 5 "Про основні напрямки роботи та завдання з експлуатації у 2010 році".
Зокрема, завдання з встановлення трансформаторів власних потреб виконане лише на 11%. Із необхідних 63 трансформаторів встановлено лише 7 (Одеський облводгосп - 3, Рескомводгосп та УКІЗС - по 2). Реле захисту встановлені лише на 9 із запланованих 350 двигунів. Завдання з встановлення локального устаткування збору та обробки даних при комерційному обліку електроенергії виконане лише УКІЗС, із встановлення приладів водообліку виконане на 8% (із 192 приладів встановлено лише 15, з яких 10 - у Рескомводгоспі, по 2 - Миколаївському і Одеському облводгоспах, 1 - Луганському). Решта організацій зволікають із виконанням, затверджених завдань.
Незадовільно проводиться робота по атестації за участю Держспоживстандарту комерційних точок водовиділу. Зокрема, у Херсонському облводгоспі атестовано лише 24%, Рескомводгоспі - 1 відсоток таких точок. Не краща ситуація і в більшості інших організацій.
У січні-березні організаціями Держводгоспу було використано за рахунок загального фонду держбюджету енергоносіїв на суму 19,6 млн.грн., у тому числі електроенергії на суму 16,1 млн. гривень (31,1 млн.кВт·г або на 8,3% менше ніж за аналогічний період минулого року). Крім того, за рахунок коштів з резервного фонду Кабінету Міністрів України у березні на оплату електроенергії для роботи захисних насосних станцій використано 4,5 млн. гривень. Середній тариф на електроенергію по водогосподарських організаціях склав 63,3 коп./кВт·г, що на 12% більше ніж у I кварталі 2009 року.
Водогосподарські організації повністю розрахувалися з енергопостачальниками за спожиту у 2009 році електроенергію (станом на 1 січня 2010 року борг складав 9,2 млн.грн.), за винятком боргу Ради міністрів Автономної Республіки Крим перед Управлінням З'єднувального каналу Держводгоспу в обсязі 13,4 млн.грн., витрачених на оплату електроенергії, спожитої для заповнення у 2008-2009 роках Міжгірного водосховища Криму, яке знаходиться у комунальній власності автономії.
За I квартал зекономлено 2,9 млн.грн. бюджетних коштів на оплату електроенергії за рахунок ефективного використання багатотарифних лічильників (на 7,4% більше ніж за 1 квартал 2009 року). Завдяки виконанню організаційно-технічних заходів з економії електроенергії за цей період було заощаджено 2,8 млн.кВт·г на суму 1,8 млн. гривень. У рамках Комплексної програми будівництва вітрових електростанцій протягом січня-березня на Мирнівській та Прісноводнекській вітроелектростанціях Комітету загальною встановленою потужністю 25,8 МВт вироблено 8,4 млн.кВт·г електроенергії.
Протягом першого кварталу більшість водогосподарських організацій провели перерозподіл наявних автомобілів та техніки, здійснили коригування складу технологічних комплектів на 2010 рік з урахуванням технологічної потреби. У складі технологічних комплектів зараз працює 1872 автомобілі та 1183 меліоративні машини і механізми, а це відповідно 54% та 62% від наявних.
Ефективність використання засобів механізації із складу технологічних комплектів в порівнянні з цим же періодом минулого року у зв'язку з низьким рівнем фінансуванням знизилася. Так, пробіг автотранспорту за цей період склав по всіх групах автотранспорту 3,1 млн.км або 94% до рівня минулого року, а загальний обсяг земляних робіт, виконаний механізмами, склав 198 тис.куб.м, або 96% до рівня минулого року.
У звітному періоді випадків дорожньо-транспортних пригод і пожеж у водогосподарських організаціях не зареєстровано, стався один нещасний випадок, не пов'язаний з виробництвом, наслідком якого стала травма.
Разом з Державним інститутом управління та економіки водних ресурсів з виїздом на місця було проведено навчання і перевірка знань 177 посадових осіб і спеціалістів Дніпропетровського облводгоспу та Управління Головного Каховського магістрального каналу.
Станом на 1 квітня 2010 року закінчено розробку та затверджено 3 нормативних документи і посібники.
Здійснювалась координація робіт, пов'язаних із забезпеченням єдності вимірювань у водогосподарських організаціях. Розроблено, погоджено з Держспоживстандартом та затверджено План-графік атестації вимірювальних лабораторій Держводгоспу у 2010 році.
На засіданні науково-технічної ради Держводгоспу підготовлено і розглянуто питання відповідно до затвердженого плану.
За I квартал 2010 року тендерними комітетами водогосподарських організацій проведено 48 процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, у тому числі відкриті торги із зменшенням ціни - 3, запиту цінових пропозицій - 2, закупівлі в одного учасника - 43. За результатами проведених торгів укладено 51 договір.
Відповідно до наданих Держводгоспу повноважень за січень-квітень 2010 року підготовлено та видано 12 ліцензій на провадження господарської діяльності з проектування, будівництва нових і реконструкції існуючих меліоративних систем.
Фінансова діяльність у I кварталі, за відсутності затвердженого Державного бюджету України на 2010 рік, здійснювалась відповідно до вимог постанови Уряду від 29.12.2009
N 1414 "Про заходи щодо організації бюджетного процесу у 2010 році" на підставі тимчасового розпису асигнувань - в умовах стовідсоткового, але вкрай обмеженого фінансування, що пов'язано з особливостями формування тимчасових кошторисів.
У цілому з державного бюджету на реалізацію постійно діючих бюджетних програм надійшло 208 млн.грн., що на 0,5% більше ніж у I кварталі минулого року. Разом з тим, ріст відбувся за рахунок коштів на оплату праці за бюджетною програмою 5001050, обсяг яких збільшився проти 1 кварталу 2009 року на 16%. На експлуатаційні заходи (крім заробітної плати та електроенергії) за зазначеною програмою виділено лише 251 тис.грн. проти 1,5 млн.грн. за відповідний період минулого року, що ускладнювало розгортання робіт.
У зв'язку з неприйняттям закону про державний бюджет фінансування бюджетних програм, спрямованих на захист територій від шкідливої дії вод та будівництво об'єктів водопостачання сільських населених пунктів, бюджетним розписом не передбачалося.
З метою здійснення заходів щодо запобігання можливому затопленню територій внаслідок льодоходу та повені, на виконання розпорядження Уряду від 17.02.2010
N 246-р, запроваджено нову бюджетну програму 5001700, за якою у березні виділено 25,5 млн. гривень.
У цих умовах, з метою отримання додаткових джерел надходжень, бюджетні водогосподарські організації працювали по нарощуванню обсягів платних послуг. Протягом I кварталу на рахунки організацій надійшло 13,9 млн.грн. проти 12,6 млн.грн. у відповідному кварталі минулого року (ріст 9,6%). Понад 53% від загальної суми надходжень отримали організації Рескомводгоспу (1,58 млн.грн.), Херсонський (1,89 млн.грн.), Дніпропетровський (1,03 млн.грн.) та Запорізький (0,56 млн.грн.) облводгоспи, Управління Головного Каховського магістрального каналу (1,46 млн.грн.) та Дніпровське БУВР (0,83 млн. гривень). У зоні осушення найбільше надійшло на рахунки Закарпатського (0,41 млн.грн.) та Тернопільського (0,37 млн.грн.) облводгоспів. Найгірший результату Кіровоградського облводгоспу (65 тис. гривень).
Незважаючи на те, що місцеві бюджети не прийняті, проведена певна робота щодо залучення коштів на реалізацію програм, пов'язаних з підтримкою водогосподарського комплексу. У I кварталі на зазначені цілі виділено 16,7 млн. гривень, що на 12 відсотків більше від обсягу надходжень відповідного періоду минулого року.
Найбільші обсяги залучених коштів у Дніпропетровській (4,6 млн.грн.), Запорізькій (3,3), Закарпатській (2,4), Миколаївській (2,9) та Полтавській (1,2 млн. гривень) областях.
Колегія відмічає низький рівень залучення на місцевому рівні коштів природоохоронного фонду, яких виділено лише 70,2 тис.грн. у Полтавській області, а також коштів місцевих бюджетів, які виділялись лише у 10 областях - Волинській, Житомирській, Закарпатській, Запорізькій, Кіровоградській, Львівській, Полтавській, Рівненській, Херсонській та Чернівецькій.
Не залучались кошти з інших джерел в Автономній Республіці Крим, Донецькій, Івано-Франківській, Луганській, Харківській та Черкаській областях.
Разом з тим, організації Комітету свої зобов'язання як перед державним, так і перед місцевими бюджетами, виконують. Завдання з мобілізації бюджетних платежів, доведене організаціям наказом Держводгоспу від 16.03.2010 N 44, виконується. При завданні на I квартал 11,4 млн.грн. за оперативними даними до зведеного бюджету внесено 23,0 млн.грн., а до державного бюджету при завданні 1,7 млн.грн. внесено 8,0 млн. гривень.
Одним з напрямів забезпечення дотримання фінансової дисципліни та законності була робота по запобіганню корупційним та злочинним проявам. В апараті Комітету створено сектор з питань запобігання та протидії корупції, наказом від 02.04.2010
N 60 затверджено заходи Держводгоспу на 2010 рік щодо запобігання корупційним і злочинним проявам на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління Комітету.
У звітному періоді Комітетом проводився аналіз фінансового стану бюджетних установ та організацій, що належать до сфери управління Держводгоспу.
За даними звітності станом на 1 квітня дебіторська заборгованість становить 10,4 млн.грн., у тому числі за загальним фондом - 0,4 млн.грн., за спеціальним - 10,0 млн.грн., у тому числі заборгованість по доходах - 9,4 млн. гривень. Значними залишаються суми дебіторської заборгованості по доходах у водогосподарських організаціях Рескомводгоспу, Полтавському, Дніпропетровському облводгоспах, Управлінні Головного Каховського магістрального каналу.
Кредиторська заборгованість на кінець кварталу складає 31,3 млн.грн., у тому числі за загальним фондом - 8,8 млн.грн., за спеціальним - 23,1 млн. гривень. Значні суми боргових зобов'язань по спеціальному фонду пов'язані з наявністю минулорічних боргів у сумі 16,2 млн.грн. по оплаті природоохоронних заходів. Відмічено ріст кредиторської заборгованості, яка пов'язана з наданням платних послуг, у Кримському, Дніпровському, Дунайському БУВР, Управлінні Північно-Кримського каналу, Полтавському облводгоспі.
До кредиторської заборгованості загального фонду включені неоплачені роботи з будівництва та реконструкції об'єктів централізованого водопостачання сільських населених пунктів, які виконані у 2008 році, на загальну суму 7,1 млн.грн., у тому числі в органах Державного казначейства зареєстровано 3,3 млн.грн. та 3,8 млн.грн. відображені в балансах отримувачів бюджетних коштів (ДП "Укрводсервіс").
Порівняно з початком року дебіторська заборгованість зменшилась на 1,2 млн.грн., у тому числі за спеціальним фондом - на 1,4 млн.грн., за загальним фондом відмічено незначне збільшення поточних боргів на 0,2 млн.грн. у зв'язку з несвоєчасним відшкодуванням Фондом соціального страхування видатків на оплату лікарняних.
Контрольно-ревізійна діяльність Держводгоспу у січні-березні проводилась відповідно до планів роботи на 2010 рік. За вказаний період фахівцями відомчого контролю проведено 35 ревізій та перевірок використання коштів державного бюджету, стану збереження державного майна в 30 організаціях, що підпорядковані Держводгоспу. На 10 об'єктах контролю виявлено фінансові порушення на загальну суму 229,5 тис.грн., у тому числі незаконних витрат на суму 2,9 тис.грн. та інших фінансових порушень - на суму 226,6 тис. гривень.
У межах наданих прав і повноважень контрольно-ревізійними підрозділами галузі вжито заходів, завдяки яким у січні-березні поточного року забезпечено відшкодування і поновлення незаконних та нецільових витрат, недостач, а також інших фінансових порушень на суму 223,1 тис. гривень.
За матеріалами проведених контрольних заходів прийнято 6 управлінських рішень, відповідно до яких притягнуто до матеріальної та дисциплінарної відповідальності 8 осіб.
Обсяги бюджетних асигнувань на оплату праці забезпечили у I кварталі 2010 року середню заробітну плату працівників, які утримуються за рахунок коштів загального фонду державного бюджету, у розмірі 1203 гривні, у тому числі облводгоспів - 1176 грн., управлінь каналів - 1374 грн., басейнових управлінь водних ресурсів - 1373 грн., технічних шкіл - 1532 гривні. Заробітна плата працівників бюджетних водогосподарських організацій у I кварталі порівняно з відповідним періодом минулого року зросла на 16%. Заборгованість із виплати заробітної плати на економічно-активних державних підприємствах за I квартал 2010 року відсутня.
Протягом I кварталу у Державному інституті управління та економіки водних ресурсів підвищили кваліфікацію у м. Києві 167 керівників і спеціалістів галузі, 713 фахівців пройшли навчання на місцях, 35 працівників взяли участь у короткострокових семінарах.
................Перейти до повного тексту