- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО
ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження Інструкції з формування справ наказів Мінжитлокомунгоспу та їх зберігання
З метою організації роботи з формування справ наказів Мінжитлокомунгоспу, їх зберігання та підтримання у контрольному стані
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Інструкцію з формування справ наказів Мінжитлокомунгоспу та їх зберігання, що додається.
2. Керівникам структурних підрозділів - розробникам проектів наказів Мінжитлокомунгоспу постійно забезпечувати формування справ наказів та підтримку їх у контрольному стані.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Мінжитлокомунгоспу
07.06.2010 N 184
ІНСТРУКЦІЯ
з формування справ наказів Мінжитлокомунгоспу та їх зберігання
Ця Інструкція визначає основні організаційні засади з формування справ наказів Мінжитлокомунгоспу, їх зберігання та підтримання у контрольному стані.
I. Оформлення проектів наказів
Вимоги до оформлення наказів Міністерства, формування їх справ та зберігання здійснюються з урахуванням норм, визначених Примірною інструкцією з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.97 р.
N 1153, Інструкцією з діловодства у Міністерстві житлово-комунального господарства України, затвердженою наказом Мінжитлокомунгоспу від 15.08.2007 р. N 122, та цією Інструкцією, та з урахуванням принципів нормопроектувальної техніки.
Правильність оформлення проектів наказів Мінжитлокомунгоспу (далі - наказів) на етапі їх підготовки забезпечується керівником структурного підрозділу, що є його розробником. Проект наказу, який направляється на погодження до заінтересованих структурних підрозділів Мінжитлокомунгоспу, обов'язково повинен бути завізований керівником структурного підрозділу - розробника.
Усі проекти наказів перед поданням їх на підпис Міністру обов'язково перевіряються Юридичним управлінням на відповідність законодавству і міжнародним договорам України, погоджуються (візуються) керівником Юридичного управління за наявності віз керівників структурних підрозділів - розробників.
У разі нормативного (міжвідомчого характеру або норм, що зачіпають соціально-економічні, політичні, особисті та інші права, свободи та інтереси громадян) характеру проекту наказу Юридичне управління проводить його юридичну експертизу, за результатами якої готує висновок з пропозицією щодо подання наказу на державну реєстрацію до Мін'юсту.
Наказ про внесення змін, втрату чинності, скасування повинен містити посилання на той наказ, до якого вносяться такі зміни, який втрачає чинність чи скасовується. Не допускається внесення змін до наказів, якими вносяться зміни, крім положень щодо набрання чинності наказами. Внесення змін є можливим лише до основного документа.
Внесення виправлень до текстів наказів після підписання їх Міністром не допускається.
II. Формування справ наказів та підтримання їх у контрольному стані
На кожний наказ Мінжитлокомунгоспу, до якого вноситься більше одної зміни, обов'язково формується справа. Справа формується структурним підрозділом - розробником наказу і повинна містити такі документи:
облікова картка наказу (згідно з додатком). Облікова картка оформлюється у разі внесення більше ніж одної зміни до наказу;
оригінал наказу;
оригінали усіх наявних додатків до наказу, що затверджуються ним (статути, положення, інструкції та інші документи) (за наявності);
оригінали або засвідчені копії документів, якими підтверджується повне і належне виконання наказу (акти приймання-передачі, реєстраційні документи тощо);
................Перейти до повного тексту