1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КОЛЕГІЯ ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Р І Ш Е Н Н Я
20.08.2003 N 39
Про результати здійснення державного контролю за технічним станом міського електротранспорту та завдання щодо підвищення його ефективності
Розглянувши питання про результати здійснення державного контролю за технічним станом міського електротранспорту та завдання щодо підвищення його ефективності, колегія зазначає, що державний контроль за технічним станом міського електротранспорту та забезпеченням безпеки руху трамвайних вагонів і тролейбусів проводиться Головною державною та державними регіональними технічними інспекціями на всіх підприємствах міського електротранспорту України.
За результатами техогляду 2002 року регіональними інспекціями визнано такими, що відповідають вимогам Правил експлуатації, 2916 трамвайних вагонів і 4269 тролейбусів, що складає близько 80 відсотків від їх загальної кількості. З оглянутих у першому півріччі поточного року 3847 трамвайних вагонів і тролейбусів прийнято 3147 одиниць, або 82 відсотки.
Через технічні несправності близько 12 відсотків рухомого складу для технічного огляду підприємствами не пред'являлися.
У минулому році визнано технічно справними 1412 км (67 % від загальної протяжності) трамвайних колій, 4210 км (66%) контактних мереж та 539 (77% від загальної кількості) тягових підстанцій. З оглянутих у першому півріччі поточного року 842 км трамвайної колії, 3258 км контактної мережі та 381 тягових підстанцій відповідали вимогам Правил експлуатації відповідно 524 км (62%), 2142 км (66%) та 299 (77%).
Підсумки техогляду свідчать, що технічний стан міського електротранспорту залишається незадовільним. Це значною мірою є наслідком скрутного фінансового стану підприємств, що не дає можливості здійснювати належне утримання та оновлення рухомого складу, а також недостатнього рівня технологічної дисципліни ремонтного персоналу підприємств.
На результатах техогляду позначилася також недостатня увага з боку окремих керівників підприємств галузі до питань, пов'язаних з підготовкою об'єктів міського електротранспорту до проведення техогляду.
Наблизився до критичної межі технічний стан об'єктів міського електротранспорту у мм. Макіївці, Краматорську, Дзержинську, Горлівці (Донецька обл.) та Краснодоні і Стаханові (Луганська обл.), суттєво погіршився стан на підприємствах мм. Запоріжжя, Дніпродзержинська, Кіровограда, Кривого Рога та Херсона.
Встановлене завдання з проведення державного технічного огляду в 2002 році та у першому півріччі 2003 року виконано всіма регіональними інспекціями. Проте якість проведення технічних оглядів більшістю з них є незадовільною.
Колегія В И Р І Ш И Л А:
1. Відзначити, що проведення державного технічного огляду та реалізація Головною державною технічною інспекцією комплексу заходів, спрямованих на підвищення рівня безпеки перевезень пасажирів, позитивно позначилися на стабілізації показників безпеки руху трамвайних вагонів і тролейбусів.
2. Для підвищення ефективності державного контролю за технічним станом міського електротранспорту головному державному технічному інспекторові міського електротранспорту (Е.А.Ямпольський):
2.1. Посилити контроль за своєчасністю та об'єктивністю проведення державних технічних оглядів міського електротранспорту регіональними технічними інспекціями.
2.2. Разом із керівниками державних регіональних технічних інспекцій забезпечити інформування місцевих органів виконавчої влади про результати техогляду із внесенням пропозицій щодо усунення виявлених недоліків.

................
Перейти до повного тексту