1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
Н А К А З
10.03.2010 N 83
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства вугільної промисловості N 115 від 22.04.2010 )
Про нову редакцію розподілу обов'язків та структури
Керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.03.2010 N 375-р "Про поновлення на посаді першого заступника Міністра вугільної промисловості України Францишка О.К.", з метою забезпечення ефективної діяльності та персональної відповідальності за виконання покладених на Міністерство вугільної промисловості України завдань, визначених Положенням про Міністерство вугільної промисловості України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 02.11.2006 N 1527,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити структуру центрального апарату Мінвуглепрому (додаток 1) та розподіл обов'язків між Міністром, першими заступниками та заступниками Міністра вугільної промисловості України, виклавши його у новій редакції (додається).
2. Установити, що у разі відсутності Міністра вугільної промисловості України його обов'язки виконує один із перших заступників Міністра.
У разі відсутності одного із заступників Міністра здійснення їх повноважень забезпечується згідно з додатком 2 цього наказу.
3. Установити порядок, за яким перші заступники та заступники Міністра мають право підписувати листи на адресу Секретаріату Президента України, Кабінету Міністрів України і Верховної Ради України лише інформаційного характеру у межах визначених повноважень.
4. Вважати такими, що втратили чинність, накази Мінвуглепрому від 17.12.2008 N 653 "Про нову редакцію наказу Мінвуглепрому від 9 липня 2008 року N 330" та від 18.03.2009 N 111 "Про розподіл обов'язків".
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр В.Полтавець
Додаток 1
до наказу Мінвуглепрому
10.03.2010 N 83
МІНІСТЕРСТВО ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ ----------- -----------
| Міністр |---| Колегія |
----------- -----------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| v v v v v
|---------------- ----------- -------------------------- -------------------------- -----------------------
|| Заступник | |Заступник| | Перший заступник | | Перший заступник | | Заступник Міністра |
|| Міністра | |Міністра | | Міністра | | Міністра | |директор Департаменту|
|---------------- ----------- -------------------------- -------------------------- -----------------------
| | ------------------- ------------------------------------- -------------------------------------------------------- |
| v v v v v v v v v | v v
|---------------- ---------------- ---------------- ---------------- ---------------- ---------------- ---------------- ---------------- ---------------- | ---------------- ----------------
|| Департамент | | Департамент | | Управління | | Департамент | | Управління | | Департамент | | Сектор з | | Управління | | Управління | | | Управління | | Департамент |
|| координації | | фінансово- | | бухгалтер- | |перспективного| | капітального | | охорони | | використання | | координації | | реструкту- | | | майнових | | контрольно- |
|| виробництва | | економічних | |ського обліку,| | розвитку та | |будівництва та| | праці та | | газу | | допоміжних | | ризації | | | відносин | | ревізійної |
|| | | питань | | звітності та | | координації | | інвестицій | | надзвичайних | | метану | | виробництв | | | | | та тендерних | | роботи та |
|| | | | | бюджетного | | підготовчих | | | | ситуацій | | | | | | | | | закупівель | | боротьби з |
|| | | | | фінансування | | робіт | | | | | | | | | | | | | | | корупцією |
|| (21) | | (21) | | (18) | | (21) | | (11) | | (21) | | (3) | | (11) | | (11) | | | (18) | | (18) |
|---------------\ ---------------\ ---------------\ ---------------\ ---------------\ ---------------\ ---------------- ---------------\ ---------------\ | ---------------\ ---------------\
|----------------| ----------------| ----------------| ----------------| ----------------| ----------------| ----------------| ----------------| | ----------------| ----------------|
|| Відділ || | Відділ || | Відділ || | Відділ || | Відділ || | Відділ || | Відділ || | Відділ || | | Відділ || | Відділ ||
|| виробничих || | формування || | зведеної || | координації || | координації || |охорони праці || |технологічного|| | координації || | | реформування || | фінансового ||
|| програм та || | та аналізу || |фінансової та || | наукової || | проектування || | та безпеки || | транспорту || | розробки || | | власності || | контролю ||
||очисних робіт || |економічних та|| |бухгалтерської|| | діяльності || |та виробництва|| | || | та зв'язку || |нормативів та || | |та банкрутства|| | ||
|| || | фінансових || | звітності || | || | || | || | || | проектних || | | || | ||
|| || | програм || | || | || | || | || | || | робіт || | | || | ||
|| (5) || | (5) || | (5) || | (5) || | (5) || | (5) || | (5) || | (5) || | | (5) || | (5) ||
|----------------| ----------------| ----------------| ----------------| ----------------| ----------------| ----------------| ----------------| | ----------------| ----------------|
|----------------| ----------------| ----------------| ----------------| ----------------| ----------------| ----------------| ----------------| | ----------------| ----------------|
|| Відділ || | Відділ || | Відділ || | Відділ || | Відділ || | Відділ || | Відділ || | Відділ || | | Відділ || | Відділ ||
|| підготовки || | формування, || | методології || |перспективного|| | інвестицій || |з надзвичайних|| | торфу та || |формування та || | | захисту || | аудиту та ||
|| та монтажу || | зведення та || | бухгалтер- || | розвитку || | || | ситуацій || |бурого вугілля|| | контролю || | |майнових прав || | запобіганню ||
||очисних вибоїв|| | моніторингу || |ського обліку || | || | |- | та пожежної || | |- | реалізації |- | |та управління || |правопорушень ||
|| || | бюджетних || | та фінансів || | || | | | безпеки || | | | програм | | |корпоративними|| | ||
|| || | програм || | || | || | | | || | | |реструктуриза-| | | правами || | ||
|| (5) || | (5) || | (5) || | (5) || | (5) | | (5) || | (5) | | ції (5) | | | (5) || | (5) ||
|----------------| ----------------| ----------------| ----------------| ---------------- ----------------| ---------------- ---------------- | ----------------| ----------------|
|----------------| ----------------| ----------------| ----------------| ----------------| | ----------------| ----------------|
|| Відділ || | Відділ || | Сектор || | Відділ || | Відділ || | | Відділ || | Відділ ||
||обладнання та || | формування || | бюджетного || | підготовчих || | дегазації та || v | координації || | методо- ||
|| машино- || | показників || | фінансування || | робіт || | екологічної || ----------------| матеріально- || | логічного ||
|| будування || | вугільної || | || | || | безпеки || | Державна || технічного || | забезпечення ||
|| || | продукції та || | || | || | || | інспекція || забезпечення || | та ||
|| || | цінової || | || | || | || | з контролю || та тендерних || |організаційної||
|| (5) || | політики || | (3) || | (5) || | (5) || | якості || закупівель || | роботи ||
|----------------| | (5) || ----------------| ----------------| ----------------| | вугільної || (5) || | (5) ||
|----------------| ----------------| ----------------| ----------------| ----------------| | продукції |----------------| ----------------|
|| Відділ || ----------------| | Сектор || | Відділ || | Відділ || | (12) |----------------| ----------------|
|| енерго- || | Відділ || | бухгалтер- || | комплектації || |профілактичної|| ----------------| Сектор || | Відділ ||
|| забезпечення || | трудових || | ського || |і механізації || | роботи та || | з питань || | моніторингу ||
|| та енерго- |- | відносин та || | забезпечення |- | підготовчих |- | оперативного |- | приватизації || | та контролю ||
|| збереження | | формування |- | центрального | | вибоїв | | реагування | | |- | за цінами |-
|| | | політики | | апарату | | | | | | | | |
|| (5) | | оплати праці | | (4) | | (5) | | (5) | | (2) | | |
|---------------- | (5) | ---------------- ---------------- ---------------- ---------------- | (5) |
| ---------------- ----------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
v v v v
--------------------------------------- --------------------------------------- ------------------------- -------------------
|Департамент аналітично-інформаційного| | Департамент кадрової | | Управління | | Відділ |
| та організаційного забезпечення | | та соціальної політики | |юридичного забезпечення| |режимно-секретної|
| (21) | | (24) | | (11) | |та мобілізаційної|
--------------------------------------- --------------------------------------- ------------------------- | роботи |
--------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------- ------------------ | (6) |
| | | | | | | | | | | -------------------
--------------------------------- ---------------- ---------------- ---------------- ---------------- ---------------- ---------------- ---------------- ---------------- ----------------
| Відділ ||Інформаційно- | | Відділ | | Відділ | | Відділ | | Відділ | | Відділ | | Відділ | | Сектор | | Відділ | | Відділ |
| зв'язків з || аналітичний | | забезпечення | | міжнародних | | керівних | | трудових | | соціальної | | діловодства | | звернень | | претензійно- | | нормативного |
| Верховною || відділ | | роботи | | зв'язків | | кадрів | | ресурсів | |інфраструктури| | та контролю | | громадян | | позової | | забезпечення |
| Радою України,|| | | Міністра | | та роботи | | та державної | | | | та | | | |та координації| | роботи | | |
| іншими || | | | | із засобами | | служби | | | |господарського| | | | роботи | | | | |
| органами || | | | | масової | | | | | | забезпечення | | | |з громадськими| | | | |
|державної влади|| | | | | інформації | | | | | | | | | |організаціями | | | | |
| (5) || (5) | | (5) | | (5) | | (5) | | (5) | | (6) | | (5) | | (2) | | (5) | | (5) |
--------------------------------- ---------------- ---------------- ---------------- ---------------- ---------------- ---------------- ---------------- ---------------- ----------------
Всього 255 чол.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства вугільної
промисловості України
10.03.2010 N 83
Розподіл
обов'язків між Міністром, першими заступниками та заступниками Міністра вугільної промисловості України
Міністр Полтавець В.І.
Здійснює керівництво діяльністю Мінвуглепрому, визначає пріоритети та стратегічні напрямки роботи Міністерства і шляхи досягнення поставлених цілей. Координує розробку та реалізацію державної політики у вугільній промисловості відповідно до Положення про Міністерство вугільної промисловості України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.11.2006 N 1527.
Спрямовує, координує та контролює діяльність першого заступника, заступників Міністра, керівників об'єктів державної власності, що належать до сфери управління Міністерства, дає їм з цією метою доручення, обов'язкові для виконання. Затверджує програми і плани роботи Міністерства та звіти про їх виконання. Приймає рішення з кадрових питань, розподілу бюджетних коштів та майнових відносин у галузі.
Призначає на посади та звільняє з посад працівників центрального апарату Міністерства.
Укладає та розриває в установленому порядку контракти з керівниками підприємств, які перебувають у державній власності та належать до сфери управління Міністерства, вживає відповідних заходів щодо забезпечення підприємств вугільної промисловості висококваліфікованими працівниками.
Затверджує структуру центрального апарату Міністерства за погодженням з Віце-прем'єр міністром України, штатний розпис і кошторис видатків Міністерства за погодженням з Мінфіном, положення про самостійні структурні підрозділи Мінвуглепрому.
Підписує нормативно-правові та інші акти Міністерства.
Вносить в установленому порядку Прем'єр-міністрові України пропозиції щодо кандидатур на призначення та звільнення з посад першого заступника та заступників Міністра, а також розподіляє функціональні обов'язки між ними, визначає ступінь їх відповідальності.
Безпосередньо та через заступників Міністра проводить роботу і вживає заходів із структурної перебудови галузі і підвищення ефективності управління нею; вдосконалення науково-технічної політики та інноваційного розвитку; реструктуризації та санації підприємств; створення сприятливих умов для проведення приватизації підприємств галузі; формування цінової та інвестиційної політики; вдосконалення ринку вугільної продукції; проведення зовнішньоекономічної політики в межах, визначених законодавством; вирішення проблем у сфері соціальних питань, охорони і безпеки праці, екологічної безпеки та природокористування.
Подає в установленому порядку на розгляд Кабінету Міністрів України проекти законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, розробником яких є Мінвуглепром. Організовує виконання законодавчих та інших нормативно-правових актів.
Представляє Кабінет Міністрів України за його дорученням у міжнародних організаціях та під час укладання міжнародних договорів України.
Погоджує проекти нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції Міністерства.
Порушує в установленому порядку питання про притягнення до дисциплінарної відповідальності заступників Міністра.
Вносить в установленому порядку подання щодо відзначення працівників вугільної галузі державними нагородами та приймає рішення про відзначення працівників галузі відомчими нагородами.
Забезпечує реалізацію державної політики щодо державної таємниці та контроль за її збереженням у центральному апараті Міністерства, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери його управління та підприємств щодо яких Мінвуглепром здійснює корпоративне управління (далі - підприємства вугільної галузі).
Організовує контроль за дотриманням на підприємствах вугільної галузі трудового законодавства та державних гарантій для робітників, а також виконання завдань з мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності в межах повноважень, визначених законодавством.
Здійснює інші повноваження відповідно до чинного законодавства.
Міністр спрямовує, координує і контролює діяльність:
Департаменту аналітично-інформаційного та організаційного забезпечення;
Департаменту кадрової та соціальної політики (у частині кадрової політики);
Управління юридичного забезпечення;
Відділу режимно-секретної та мобілізаційної роботи.
Для здійснення своїх повноважень утворює у складі центрального апарату Міністерства патронатну службу.
Перший заступник Міністра Офіцеров С.П.
Виконує обов'язки Міністра у разі його відсутності.
Організовує та координує:
діяльність заступників Міністра Грядущого Ю.Б.; Корзуна А.В., Бундукова О.В.,
формування балансів вугілля та вугільної продукції, роботу з вивчення поточної та перспективної потреби у вугіллі (за марками та сортами) на внутрішньому і зовнішньому ринках;

................
Перейти до повного тексту