1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Н А К А З
N 38 від 13.09.2002
Щодо забезпечення Держжитлокомунгоспом реалізації громадянами конституційного права на звернення
Враховуючи особливу роль звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування у забезпеченні постійного зв'язку між державою та громадянином, вирішення життєво важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому, реалізації конституційних прав і свобод людини і громадянина, утвердження демократичної, соціальної, правової держави, з метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері та відповідно до Закону України від 02.10.96 N 393/96-ВР "Про звернення громадян" Президентом України видано Указ від 13.08.02 N 700/2002 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення", яким установлено, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань органів державної влади та органів місцевого самоврядування, відповідальним обов'язком їх посадових і службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
На виконання зазначеного Указу Президента України від 13.08.02 N 700/2002 та з метою налагодження ефективної роботи Комітету із зверненнями громадян
НАКАЗУЮ:
1. Заступникам Голови Комітету взяти під особистий контроль та забезпечити:
кваліфікований, неупереджений, об'єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з питань своєї компетенції з метою оперативного вирішення порушених у цих зверненнях проблем, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання в подальшому таких порушень;
надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду;
ретельну перевірку усіх звернень, у яких йдеться про недоліки у роботі органів державної влади та органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунального господарства, оскаржуються рішення посадових осіб та вжиття відповідних заходів для припинення неправомірних дій та скасування незаконних рішень.

................
Перейти до повного тексту