1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ У СПРАВАХ СІМ'Ї ТА МОЛОДІ
УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ДЛЯ МОЛОДІ
Н А К А З
N 38 від 02.04.99
м.Київ
Про результати аналізу перспективних планів роботи Республіканського (АР Крим), обласних, Київського та Севастопольського міських центрів соціальних служб для молоді на 1999 рік
Згідно перспективного плану роботи УДЦССМ на 1999 рік проводиться інформаційно-аналітичне дослідження діяльності центрів соціальних служб для молоді в межах якого аналізувалися перспективні плани роботи Республіканського (АР Крим), обласних, Київського та Севастопольського міських центрів соціальних служб для молоді на 1999 рік. З метою вдосконалення системи планування та звітності
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити інформацію "Про результати аналізу перспективних планів роботи Республіканського (АР Крим), обласних, Київського та Севастопольського міських центрів соціальних служб для молоді на 1999 рік" (додається).
2. Ознайомити директорів Республіканського (АР Крим), обласних, Київського та Севастопольського міських центрів соціальних служб для молоді з вищезазначеною інформацією.
3. Директорам Республіканського (АР Крим), обласних, Київського та Севастопольського міських центрів соціальних служб для молоді врахувати зауваження та результати аналізу при підготовці перспективних планів роботи в подальшому.
4. Відділу розвитку мережі ЦССМ та їх інформаційно-правового забезпечення (Петрова С.А.), відділу аналітичної роботи (Багай В.В.) підготувати пропозиції щодо вдосконалення системи планування та звітності до 15 травня.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника директора Толстоухову С.В.
Заступник Міністра - директор Центру Р.Г.Драпушко
Додаток
до наказу УДЦССМ від 2 квітня 1999 р.
N 38
Інформація "Про результати аналізу перспективних планів роботи на 1999 рік Республіканського (АР Крим), обласних, Київського та Севастопольського міських центрів соціальних служб для молоді"
Працівниками відділу аналітичної роботи були вивчені перспективні плани роботи на 1999 рік Республіканського (АР Крим), обласних, Київського та Севастопольського міських центрів соціальних служб для молоді.
Мета
Дослідження перспективних планів проводилося з метою вивчення стану аналітичної роботи, зокрема, планування в обласних центрах соціальних служб для молоді.
Критерії аналізу
Відповідно до вищезазначеного і була сформована система критеріїв для оцінки перспективних планів роботи (таблиця 1). Аналіз перспективних планів проводився за такими критеріями:
відповідність запропонованій формі,
чіткість формулювань,
наявність пояснювальної частини,
наявність та якість обгрунтування плану,
узгодженість між розділами плану,
кількість залучених до реалізації плану міськ/районних центрів ССМ,
технологічність (наявність заходів інформаційного, підготовчого, виконавського та контрольного характеру),
одиниці оперування при складанні планів (заходи, технології, програми),
структура заходів (разові, постійні несистематичні, постійні систематичні, комплексні),
наявність різноманітних організаційних форм.
Таблиця 1
Результати аналізу перспективних планів роботи на 1999 р.
------------------------------------------------------------------
| N | Критерій | Форма оцінювання |
|---+--------------------------+---------------------------------|
| 1.|Відповідність формі | Так/ні |
|---+--------------------------+---------------------------------|
| 2.|Чіткість формулювань | |
|---+--------------------------+---------------------------------|
| 3.|Наявність пояснювальної | Так/ні |
| |частини | |
|---+--------------------------+---------------------------------|
| 4.| Наявність та якість | 1 |Обгрунтування відсутнє |
| |обгрунтування | | |
| | |-----+---------------------------|
| | | 2 |Обгрунтування має |
| | | |констатуючий характер |
| | |-----+---------------------------|
| | | 3 |Обгрунтування базується на |
| | | |результатах досліджень, |
| | | |проведених ЦССМ області |
| | |-----+---------------------------|
| | | 4 |Обгрунтування базується на |
| | | |різноманітній інформації |
| | |-----+---------------------------|
| | | 5 |Посилання на результати |
| | | |роботи в попередні роки з |
| | | |визначенням часової |
| | | |динаміки та аналізом причин|
| | | |і тенденцій |
|---+--------------------------+-----+---------------------------|
| 5.|Узгодженість між | 1 |Повністю відсутня |
| |розділами | |узгодженість між розділами |
| | | |плану |
| | |-----+---------------------------|
| | | 2 |Часткова узгодженість між |
| | | |розділами плану |
| | |-----+---------------------------|
| | | 3 |Повна узгодженість між |
| | | |розділами плану |
|---+--------------------------+---------------------------------|
| 6.|Залучені міськ/районні | Кількість |
| |ЦССМ | |
|---+--------------------------+---------------------------------|
| 7.|Технологічність (наявність| Так/ні за кожним етапом |
| |всіх етапів: | |
| |інформаційного, | |
| |підготовчого, виконавчого,| |
| |контрольного) | |
|---+--------------------------+---------------------------------|
| 8.|Одиниці оперування | Кількість по кожній одиниці |
| |(програми, технології, | |
| |заходи) | |
|---+--------------------------+---------------------------------|
| 9.|Структура заходів |Кількість комплексних заходів |
| | |---------------------------------|
| | |Кількість разових заходів |
| | |---------------------------------|
| | |Кількість постійних систематичних|
| | |заходів |
| | |---------------------------------|
| | |Кількість постійних несистематич-|
| | |них заходів |
|---+--------------------------+---------------------------------|
|10.|Наявність різноманітних |Кількість спеціалізованих |
| |організаційних форм |формувань |
------------------------------------------------------------------
По-перше, незважаючи на запропоновану форму перспективного плану, всі центри складають плани за власними стандартами. В зв'язку з цим досить складно, а за деякими критеріями зовсім неможливо оцінити плани роботи.
Крім того, чітко не розділені заходи системи центрів ССМ та власне обласного центру. Деякі обласні центри ССМ в зв'язку з відсутністю міського в обласному центрі вимушені виконувати ще функції міського ЦССМ (таких ОЦССМ - 11 або 40 %). Тому аналіз діяльності обласного центру значно ускладнений.

................
Перейти до повного тексту